NAMM 2013 nieuws

Gestart door rene p, jan 21, 2013, 16:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

rene p

net per email van ROLAND binnen gekregen, doe er je voordeel mee

Volgens de ROLAND site komen zij met wat nieuws op NAMM 2013.
En dan gaat het om de (BT-1 Bar Trigger Pad)

met name als aanvulling voor A-kits en E-kits met vele toepassings mogelijkheden 

bekijk zelf de link hieronder
http://rolandconnect.com/product.php?p=bt-1&_cldee=cmVuZV9wb3ZlckBob3RtYWlsLmNvbQ%3d%3d
" Im not nervous im a DRUMMER"

Nijlpaard

#1
jan 21, 2013, 16:42 Last Edit: jan 21, 2013, 16:44 by Nijlpaard
Leuk idee, alleen de vormgeving



Alsof je op mickey mouse loopt te meppen :X :+

Ben wel benieuwd wat dat gaat kosten :Y
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Otje

Het zal allemaal wel. Eerst had je de getrgigerde trommel of pad, toen de cymbaal. de tube en nu dus de 'bar'.  Tis gewoon een tigger in een andere vorm gegoten cq geplaatst. Zo weet ik er nog wel een paar. Lijkt me het resultaat van een middagje verveling van de onwerpafdeling van Roland. Zo van: "wa zullen we voor vanmiddag is verzinnen " : .. *). Met dit ding dus als gevolg. Ja, ze moeten toch wat . En toch zijn we gek genoeg om het aan te schaffen, want is er wat nieuws dan wil we het hebben ook. Ik spreek uit ervaring  :F

Robert-Jan

Prima idee ( niet origineel maar ach)  prima design..

Ik vind t wel wat hebben..;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

de wooTD-Block

Rick


musiqman

Ik wilde net zeggen. Die bestaat al sind de jaren 80/90.  Door Dauz gemaakt van solide gietijzer.


Robert-Jan

Yamaha live custom serie

Nieuwe serie oak ..

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

musiqman

Ik ben benieuwd hoe ze live klinken  ik had de fotos ten tijde van het NSJF gezien.

Het zou wel eens de moderne versie van de Recording Custom kunnen worden.

Robert-Jan

Lijkt me toch gewoon de opvolger van de oak custom..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Fibesman

Mooi, wel grappig dat die inlaydingetjes weer in komen. Persoonlijk vind ik dat wat kazig maar Craviotto doet bijna niet meer anders, ach ja.

musiqman

#12
jan 24, 2013, 10:39 Last Edit: jan 24, 2013, 10:42 by musiqman

Lijkt me toch gewoon de opvolger van de oak custom..


Als ik de video audio hoor, de specificaties zie en oscar (mr RC) hoor heb im het idee dat het meer is dan alleen 2.0 versie.

Het lijkt wel of deze nog breder inzetbaar is. iets wat de Oak 1.0 en 1.2 eigenlijk al heel erg hadden, alleen nooit zo goed is in de markt is geplaatst als zodoende en daardoor redelijk ondergewaardeerd bleef.

De tijd zal het leren. Het is zowiezo lastiger (net als veel dingen in het leven) om iets neer te zetten wat lang blijft zoals vroeger


Die Star s zien er heel erg lekker uit. Na Yamaha toch wel een van mn favoriete groot productie merken.

Jenslathouwers

i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...


drum1964

Ik vind de looks juist te " retro" of te "vintage" naar mijn smaak.

Situeren deze star drums zich nu boven of onder de starclassics ?
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!


Fibesman

Opwindend een nieuwe maple snare met woodhoops  :O

drum1964

Star drums staan dus boven de starclassic lijn.


STAR is the new flagship line for TAMA drums. It takes the knowledge and research we cultivated for the Starclassic series to the next level, by reexamining every detail to enhance shell resonance. STAR drums are available in two shell types - Bubinga, with its rich, deep tone; and Maple, which offers a bright and open sound.
STAR drums introduce many exciting new features, such as the "Super Resonant Mounting System", which improves resonance, unique shell constructions, and the Quick-Lock Tom Bracket, a ground-breaking memory lock system.
STAR drums are the culmination of intense research and development, combined with the knowledge and expertise of our skilled Japanese craftsmen. The results are in the sound.
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Robert-Jan

Nou Sonor kom eens door..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Robert-Jan

#20
jan 24, 2013, 13:11 Last Edit: jan 24, 2013, 13:17 by Robert-Jan
Aha! Scoop!
De Sonor protean.

Deze foto staat op de sonor website..zal wel nog niet helemaal de bedoeling zijn..maar daar is ie dan.
Sig snare, met verschillende snarenmatjes..en dempringen..(kuch)  wie wint de koelkast...? Oh ik ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nijlpaard

En custom purple hardcase  *O*
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Animal baars

Nu wachten op meer nieuws.. Die paarse hardcase alleen.......... Vind vuilniszakken grijs dan nog mooier.

Robert-Jan

#23
jan 24, 2013, 13:29 Last Edit: jan 24, 2013, 13:29 by Robert-Jan
I only want to see you lying in my purple case...
Purple case..puuhuurlple case...tak boem boem tak..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Fibesman

Proteïne snare? Kost da?

Omhoog