MusikMesse 2013 - Frankfurt

Gestart door paQ, jan 13, 2013, 20:39

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • MusikMesse 2013: apr 10, 2013 - apr 13, 2013
Omlaag

Def-11


Ooooeeee..

http://www.rodiziosolbrazil.de/


SMAKSMAKSMAK  KWIJL! Ik zou bijna zeggen "ik ga ook"  *D (heb een beetje een hekel aan die drukte van (motor, auto, muziek etcc.) beursen  8)7

Def-11


Heren graag on topic blijven, musik fresse heeft niks met drummen te maken  :) :)


Ik heb ooit een een soundcheck gedaan met in één hand een broodje hamburger... gaat dus prima samen  :R

jozwf

Ben dit jaar ook weer van de partij op woensdag... en na afloop wil iemand van ons clubje dol graag gaan eten bij Waltgeist....

paQ

Daar ga ik effe niet meer heen.

jozwf

Waarom niet paQ?

Rick


Waarom niet paQ?


Ik heb er prima gegeten vorig jaar hoor, ik denk iedereen van het clubje waar ik mee was wel!

jozwf


Ik heb er prima gegeten vorig jaar hoor, ik denk iedereen van het clubje waar ik mee was wel!


Jij gaat toch met Gijs en Niels mee dit jaar? Dan zie ik jullie vast wel weer op de MEsse of bij Waltgeist... :)

paQ

nah... het is echt VRETEN!..... Je vreet daar je vreten, letterlijk....
de Argentijn is dan toch net wat... naja... :)

jozwf


nah... het is echt VRETEN!..... Je vreet daar je vreten, letterlijk....
de Argentijn is dan toch net wat... naja... :)


Ben ik met je eens, maar een klein kaalharig driftkikkertje wat met ons mee gaat, wil persee nu ook eens een keer daar vreten... hij denkt ook dat ie zo'n hele hamburger op kan...

Robert-Jan

Veel plezier op de rit terug dan...


Bwaaarfff...


-O-
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nlz


Ben ik met je eens, maar een klein kaalharig driftkikkertje wat met ons mee gaat, wil persee nu ook eens een keer daar vreten... hij denkt ook dat ie zo'n hele hamburger op kan...


Wij zaten alle drie bij de bestelde medium of large schnitzels als met grote ogen te kijken, en dachten alle drie "køt, dit krijgen we NOOIT weg!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

jozwf


Wij zaten alle drie bij de bestelde medium of large schnitzels als met grote ogen te kijken, en dachten alle drie "køt, dit krijgen we NOOIT weg!


Ik ga ook voor een zo klein mogelijke portie deze keer. Er loopt bij ons ook een weddenschap, krijgt Ed het niet op, dan betaald hij Rob's eten, krijgt hij het wel op, dan betaalt Rob Ed's eten.

paQ

jullie krijgen het allemaal niet op ;)

jozwf

Dat weet ik ook zeker :)

Rick

#39
mrt 28, 2013, 20:50 Last Edit: mrt 28, 2013, 21:10 by Rick

Wij zaten alle drie bij de bestelde medium of large schnitzels als met grote ogen te kijken, en dachten alle drie "køt, dit krijgen we NOOIT weg!


We hadden de medium, met het idee van "die krijgen we wel op". Tot de serveerster drie schnitzels op pizza-formaat kwam brengen. Ho Lee Schitt, om het maar op z'n Deutsch te zeggen.


EDIT:

paQ

Schnitzelfreen

Joris

Ziet er niet al te best uit vergeleken met mijn vaste Schnitzeladres in Steinheim.



:P

Misschien even een Schnitzeltopic aanmaken  :P

Joris

Ik ben er als het goed is op vrijdag  :)

musiqman

Gaan er nog mensen vanuit noord holland/utrecht op vrijdag?

Nlz

Nog maar één nachtje slapon!  *D

Al is het me wel nog iets te stil qua 'buzz' rond het geheel, of ligt dat aan mij en mis ik de berichtgeving gewoon?
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Joris

set-up completed. to a great messe 2013 ! -- at Meinl Cymbals at the 2013 Musikmesse.



;)

Nlz

Nu alleen nog een tas om een paar van bovenstaande cymbals in te laten glijden zonder dat het opvalt  :6
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

jozwf

Denk dat de grootse "buzz" dit jaar niet in de drumhal te vinden is, maar op recording gebied... gisteren heeft avid namelijk een nieuwe protools aangekondigd....

En daar hebben ze flink wat verbeteringen in gepropt.

musiqman

Ik ben benieuwd waar ze de yamaha hal mee gaan vullen na het woelige nieuwd van het stopzetten van zga alle series en het uitbrengen van vervangers.

Rick

Tof hoor, ik heb er wel zin in! Met name nieuwsgierig naar Mapex en Sonor!

Omhoog