Jojo Mayer clinic 'Perfect Balance' - Peter Verpsuy, Rotterdam

Gestart door paQ, sep 21, 2012, 19:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • Jojo Mayer - Peter Verspuy, Rotterdam: nov 16, 2012
Omlaag

paQ

sep 21, 2012, 19:20 Last Edit: sep 21, 2012, 19:21 by paQ
Exclusieve Jojo Mayer clinic bij Peter Verspuy!
Op vrijdag 16 november zal Jojo Mayer in het kader van de 'Perfect Balance' tour een eenmalige clinic verzorgen in Nederland.... en wel bij Peter Verspuy!

Op vrijdag 16 November zal Jojo Mayer en Clinic geven met zijn nieuwe 'Perfect Balance' bassdrumpedaal. Dit revolutionaire pedaal is in samenwerking met Sonor ontwikkeld.

Deelname aan deze clinic is GRATIS maar uitsluitend mogelijk door voorinschrijving.

Voor meer info en inschrijven:
http://www.peterverspuy.nl/nieuws/113.html


paQ

bump


nog meer? :)


drums97

Heel jammer maar dat ga ik niet redden. Ik had 'm graag meegedaan.  -O-
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Animal baars

Jammer, zie het net te laat. Inschrijving is gesloten :( Had me wel tof geleken. Ff kijken of ik me via mail nog aan kan melden..

paQ

Mensen die te laat zijn kunnen zich nog in de winkel melden voor een ticket.
op = op

grohllebol

En hoe herkennen we elkaar in de massa drummerts? Ik herken (hopelijk) paQ en Robert wel van de videos op 't forum.



Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Jenslathouwers


En hoe herkennen we elkaar in de massa drummerts? Ik herken (hopelijk) paQ en Robert wel van de videos op 't forum.


een rode roos ?  :+
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

groovemaker

ben ook benieuwd om mensen van het forum te ontmoetten!!
If it's too Loud you're too old!

grohllebol

Telegraaf in de linker bovenborstzak? Roos onder de arm?  :+

Ik heb 't!! We doen een set drumstokken in de rechter broekzak... geheid dat niemand anders daar aan gedacht heeft! 8)7
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

groovemaker

Nou ja je kunt mij herkennen aan mijn profielfoto...

Ben niks veranderd, behalve dat haar iets langer is.,..
If it's too Loud you're too old!

Hans

#10
nov 16, 2012, 17:04 Last Edit: nov 16, 2012, 17:07 by Hans
Witte tulp in je gulp.... Tamelijk standaard toch ?

paQ

Ti's al vrij druk...

Dribbel

whaauuwww wat een finnish...
Yamaha recording & sabian

paQ

Mannetje of 200 is er wel

paQ

#14
nov 16, 2012, 23:07 Last Edit: nov 16, 2012, 23:08 by paQ
effe snel 3 piccies.   moet ze nog een keer goed door lightroom halen






grohllebol

Zo was wel gaaf om hem in 't echie te zien. Hij zag er wel vermoeid uit aan het begin, maar kwam gaandeweg de avond er beter in :)
Fenomenale techniek dat wel...

Heb eindelijk zijn DVD op de kop kunnen tikken, dus meteen ff laten signeren. En een van m'n stokken waar ik 2,5 jaar geleden mee begonnen ben te drummen, ook. Ik wilde een passend einde van de stokken, eerste optie was kapot meppen, 2e optie nu met handtekening van Jojo ga ik 'm aan de muur hangen.

Wat ook leuk was, ontmoeten van de mensen achter de nick/ avatar :)
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

grohllebol

Bedacht me net, wel een gemiste kans om m'n drum DVD van Robert-Jan te laten signeren  -O-  8)7
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Robert-Jan

Denk dat Jojo ook vreemd had gekeken hoor als je m mijn dvd onder zn neus had gelegd..

:+
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Harre

*lol* Ja, best wel...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hans

@Paq : Mooie Close Up zeg ! Echt knappe foto.

groovemaker

Was leuk om em te zien in het echt!

die kit ziet er idd erg mooi uit, maar hij klonk ( en vooral toms) nog beter!

Wat een techniek die gast.....
If it's too Loud you're too old!

Jenslathouwers

Iemand door deze clinic de drang gekregen om dit pedaal aan te schaffen?  *)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

paQ


@Paq : Mooie Close Up zeg ! Echt knappe foto.

Ja die is wel nice ontwikkeld.  Heb er meer in die reeks

Thx :)

groovemaker


Iemand door deze clinic de drang gekregen om dit pedaal aan te schaffen?  *)


Ik voelde me wel een beetje verleid, maar ik kon em toch makkelijk weerstaan.....Hij lijkt mij niet chill, omdat ik denk dat het niet werkt voor mij. Maar ik moet daar ook eerlijk bij zeggen dat ik em niet heb geprobeerd.....

En dan die vrouw die em gewoon gratis kreeg!! wtf!
If it's too Loud you're too old!

grohllebol


Denk dat Jojo ook vreemd had gekeken hoor als je m mijn dvd onder zn neus had gelegd..

:+


LOL!  :+
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Omhoog