't nieuwe drumforum

Gestart door paQ, sep 15, 2011, 09:39

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

ArcticLight

En ik maar denken dat er een vuiltje op mijn scherm zat. :')

FoREVer


En ik maar denken dat er een vuiltje op mijn scherm zat. :')


je was niet de enige, ik zat maar te vegen maar t ging niet weg :P
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Harre

Jij mazzel dat je er maar eentje hebt. Ik zit hier de hele dag al bergen van die dingen van het scherm te vegen...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Tim Zuidberg

Ik dacht even dat ik opeens erg last had van eye-floaters.


leeqnl

Geweldig! Ook ik zat even te kijken wat voor vuiltje ik op mn scherm had.

JayDie

...dat verklaart waarom ik zolang moet wachten op een antwoord op drumforum.nl...

Bestaat er een verband tussen het 'oude' en 'nieuwe' forum? Zo ja, dan is het wellicht een idee met een splashscreen mensen hier naartoe door te sturen!

Ik ga hier eens rondneuzen...

paQ

Het verband is dat ca 95% van de actieve leden is overgestapt naar dit nieuwe forum.

De eigenaren van het 'oude' forum zijn.... uh... hoe zeg je dat netjes.... uhm... wat eigenzinnig  :?

dunDaan

#107
dec 22, 2011, 17:08 Last Edit: dec 22, 2011, 17:09 by dunDaan
Je drukt je inderdaad heel beschaaft uit  :D

Ik meende trouwens een poosje geleden hier ook een Chit-chat topic te hebben gezien. Nou ben ik de afgelopen maanden wat non-actief geweest, maar ligt het aan mij, of is dat topic echt verdwenen??

Edit: Never mind, ik zie zojuist dat je daar minmaal 20 posts voor moet hebben. nog 1 te gaan  :Y
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Joris


Paul

#109
dec 22, 2011, 17:10 Last Edit: dec 22, 2011, 17:11 by Paul
Nog één post en je mag er weer in ;)

(er is een postcount van 20 op Chit-Chat gezet om nieuwe leden te stimuleren constructief bij te dragen).

Edit: ik ook 8)7

Als je die laatste edit nou als aparte post had gedaan, mocht je al binnen. ;)

dunDaan

Ha, je was me net voor, terwijl ik mijn vorige bericht aan het bewerken was.

(Maar nu heb ik ten minste wél m'n 20e post :) )
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Switchback

#111
sep 25, 2013, 13:36 Last Edit: sep 25, 2013, 13:52 by Switchback
Yo een nieuw forum! Wat leuk zeg!

Ik was een jaar of wat geleden behoorlijk actief op het 'oude' forum en zag laatst dat deze behoorlijk in verval was geraakt. Kon me eigenlijk niet voorstellen dat er geen werkend drumforum meer was in NL, dus snel even gegoogeld een hier uitgekomen.

Zag gelijk al een aantal namen van oud gedienden langskomen (animal, paq, musiqman, hammar etc..)
Misschien dat één van jullie mij nog wel kan herinneren van vroeger :)

Zag trouwens op het oude forum dat het bijna 10 jaar geleden is dat ik me daar had geregistreerd, tjonge wat vliegt de tijd.... (zat op 911 posts daar)

Hammar


Yo een nieuw forum! Wat leuk zeg!

Ik was een jaar of wat geleden behoorlijk actief op het 'oude' forum en zag laatst dat deze behoorlijk in verval was geraakt. Kon me eigenlijk niet voorstellen dat er geen werkend drumforum meer was in NL, dus snel even gegoogeld een hier uitgekomen.

Zag gelijk al een aantal namen van oud gedienden langskomen (animal, paq, musiqman, hammar etc..)
Misschien dat één van jullie mij nog wel kan herinneren van vroeger :)

Zag trouwens op het oude forum dat het bijna 10 jaar geleden is dat ik me daar had geregistreerd, tjonge wat vliegt de tijd.... (zat op 911 posts daar)

Welkom terug!

Technobeat


Yo een nieuw forum!



Welkom op dit mooie Drum-Forum , wij zijn er al ruim twee jaar erg gelukkig mee . *O*
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

Hoi Switchback, welkom terug 'verloren zoon'  ;) .

Switchback

dankje :)

Het voelt toch weer een beetje als thuiskomen.....

Erik

Het forum is alweer van september 2011, dus op zich niet meer nieuw. Misschien eens tijd dat we ons gewoon 'het drum-forum' gaan noemen?
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

paQ

Net als het testament... en de ipad

Erik

Laten we religie hier maar buiten houden.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Hoefnix

Het gaat niet om religie, maar om de naamgeving ;)
Iets kan heel lang 'nieuw' heten zelfs al is het al heel oud.

NathanR

Wat Hoefnix zegt. :)

Maar een verfrissing in de zin van een keer een nieuwe header is misschien een leuk idee. :)

Animal baars

De "Nieuwe-Drum-Forum.nl-Header-Contest 2013"?

Paintpro

Het lijkt er in elk geval op dat alle content van het oude drumforum af is.

animal

"Er zijn geen forums beschikbaar"  :? ...... en dat voor een forum. 8)7

paQ

ach sja... we weten welken clowns dat 'beheren' he...   Ik verbaas me bij hen nergens meer over.

Omhoog