Porter and Davies

Gestart door dikkeminne, jul 23, 2016, 11:13

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

dikkeminne

hoi allen,

waarschijnlijk het verkeerde topic maar kon hem niet kwijt bij product reviews.
sinds kort ben ik eigenaar van een P&D BC2 set.
tijdje getwijfeld aangezien de aanschaf behoorlijk is.
Echter wil nu al niet meer zonder. heb hem aangesloten op een TD9-kx2 en dat werkt echt super. geen latency en je hebt het gevoel alsof er een hele dikke PA bij/achter/naast je staat.
Je voelt nu echt de druk. zowel op snare,toms en basedrum.

Gisteren live geprobeerd met een kelly shu systeem en een sennheizer E602-versie 2 erin.(dit is de beste mic voor een P&D systeem). dit in combi met een 3 weg inear systeem.
ook daardoor werd ik verrast. je hebt echt een super goede feeling over wat je speelt en het klinkt super vet. gen vertragingen of what so ever.
door de speakon aansluiting is het zelfs voor drummers te begrijpen hoe je dit moet aansluiten.
de flightcase eromheen maakt dat het tegen een stootje kan. afmetingen zijn 30cm bij 30cm bij 30cm
waardoor hij compact is om mee te nemen.
mochten er mensen twijfelen of dit echt werkt, ik kan je zeggen dat je niet meer zonder wilt als je er 1 hebt. (ps ik heb geen aandelen in P&D).

je kunt bij gerrit bronsveld, importeur, kosteloos testen en hij kan je alles vertellen over het systeem.
ik ga nog ff een rondje drummen!!




musiqman

Idd een aanrader. Duurste losse drumproduct ooit gekocht, maar voor mij onmisbaar. Hij gaat eerder mee dan snares, en pedalen als ik over een backliner speel.

Joris

Ik ben persoonlijk wel benieuwd hoe dit werkt icm hele snelle double bass.

Technobeat


Deze dus Dikkeminne ? , naar ik aanneem :

DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

dikkeminne

yes dat is hem :P

willem4130

Ook alleen maar goede reacties gehoord van collega drummers!

Vorige week maandag heel even kunnen testen tijdens een soundcheck van een andere band maar dat voelde al indrukwekkend. Ik ga hem zeker proberen!
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Omhoog