Vierdaagsefeesten Nijmegen 2016 .

Gestart door Technobeat, jul 11, 2016, 21:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat


 *O*  HET feest van het jaar : De Vierdaagsefeesten Nijmegen 2016 *O*  .


Vanaf aanstaande zaterdag 16 juli is het weer zo ver , dan barsten de welbekende vierdaagsefeesten weer los .
Het is dit jaar de 100e vierdaagse en de 47e vierdaagsefeesten .
Er is voor elk wat wils , Kunst - Theater en natuurlijk heel veel muziek .
En voor dat laatste gaan mijn vriendin en ik elke avond naar Nijmegen om hiervan te genieten .
Er is weer een gevarieerd programma samengesteld gedurende de week en de sfeer is altijd erg fijn en ontspannen .
Hopelijk werken de weergoden ook goed mee om er weer een onvergetelijk feest van de maken :)  :)  .

Dus komt allen en neem deel aan 7 dagen en avonden volop vertier in de Keizerstad .

http://www.nijmegenonline.nl/vierdaagsefeesten.php


DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

67Deadman

Maak er een leuk feestje van daar in Nijmegen Technobeat. Aan de weergoden zal het niet liggen als ik zo eens de weerberichten nalees.
Ik heb in mijn diensttijd genoeg kilometers gelopen.
Ik laat het graag aan een ander over dus wij gaan 16 juli naar Dynamo Metalfest in Eindhoven.
Have fun.

Technobeat

Maak er een leuk feestje van daar in Nijmegen Technobeat. Ik heb in mijn diensttijd genoeg kilometers gelopen.
Haha , even ter verduidelijking , wij lopen niet de vierdaagse ansieg mee ...... alleen de vierdaagseFEESTEN `savonds , en ook dan lopen we diverse rondjes door de stad maar gelukkig niet het aantal kilometers die de vierdaagselopers afleggen .

Jullie heel veel plezier op Dynamo Metalfest :)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat

#3
jul 23, 2016, 19:13 Last Edit: jul 23, 2016, 19:16 by Technobeat
Aan alle goede dingen komt een eind , dus zo ook  gisteren .
Om 01.00 uur was het helaas gedaan met de prachtige Vierdaagsefeesten 2016 , OP naar 2017 :)  .

Het was weer zoals Van Ouds bij Van Ouds ( dit voor insiders ) , érg gezellig .
Alles goed voor elkaar Willem , en leuk dat je ook nog even op het podium wilde komen ;)  .
BTW , tof T-shirt met die snare en stokken ....... en niet om de rest van de bands te kort te doen maar wijzelf vonden The Charts het best want ze wisten de stemming er super goed in the brengen en te HOUDEN .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Stokmans

Nou, het was een mooi feest dit jaar. Beetje warm voor lopers en feestgangers op de eerste dagen, en als afsluiter een dikke bak regen op de vrijdag.

Dit jaar op het Koningsplein mogen spelen. Tussen de onderstaande 2 foto's zit een kwartier. Bij het laatste nummer kwam al het water ineens naar beneden... Wel lekker fris op de dag dat er 37 graden gemeten is in de Nijmeegse binnenstad.




Technobeat


Dan zijn de foto`s zeker`s middags gemaakt , want `s avonds hebben we het 7 avonden droog gehad .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Stokmans

Klopt. De bui was van 17:55 tot 18:05, wij speelden tot 18:00.... ;)

willem4130

Aan alle goede dingen komt een eind , dus zo ook  gisteren .
Om 01.00 uur was het helaas gedaan met de prachtige Vierdaagsefeesten 2016 , OP naar 2017 :)  .

Het was weer zoals Van Ouds bij Van Ouds ( dit voor insiders ) , érg gezellig .
Alles goed voor elkaar Willem , en leuk dat je ook nog even op het podium wilde komen ;)  .
BTW , tof T-shirt met die snare en stokken ....... en niet om de rest van de bands te kort te doen maar wijzelf vonden The Charts het best want ze wisten de stemming er super goed in the brengen en te HOUDEN .

Dank voor je compliment. Het is voor ons erg goed verlopen. Met 30 bands toch een heel forse programmering voor zo'n nieuwe locatie. Maar het concept wordt gewaardeerd :-)

Leuk dat je er was! Zelf heb ik je niet herkend (dat die vrijdag ook redelijk aan de pils ;-))

The Charts zijn zeker een van m'n favorieten. Daarnaast zeker ook That's What She Said (donderdagmiddag), De Grote Karaoke Show (maandagavond - spin-off van That's What She Said) en Try met Richard Heijerman met een geweldig klinkende Lignum (maandagmiddag).

Volgend jaar weer een tandje erbij :-) zeker met bovengenoemde bands!
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Omhoog