Welke monitor voor Roland TD 02k?

Gestart door Jessica, dec 31, 2023, 12:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jessica

Ha allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Net 2 maanden bezig met drummen op een Roland TD 02k v-drums set, en via mijn Sennheiser koptelefoon is het geluid top. Nu wil ik graag ook een drummonitor. Ik heb de Alesis strike amp 8 al op proef gehad, maar hierbij vind ik het geluid van met name de snare niet scherp genoeg en valt het geluid van de crash bijna volledig weg, zeker als ik tegelijkertijd een liedje afspeel via het drumstel.

Wie heeft er tips voor een monitor die goed werkt in combinatie met mijn simpele maar fijne Roland? Qua budget zat de strike amp (315 euro) aan de bovenkant. En wil liefst een kleintje ivm beperkte ruimte.

Groeten en alvast veel dank!

Jessica

Niemand die hiermee kan helpen? Of is dit forum verlaten?

sixtiek

Het is hier helaas inderdaad nogal een dooie boel de laatste tijd :N .

Maar de vraag welke monitor goed is voor e-drummen is wel vaker voorbij gekomen, probeer de zoekfunctie eens, wie weet vind je een antwoord in een ouder topic  :) .

FreeFloater

Het Forum is helaas inderdaad behoorlijk stil de laatste maanden. Helemaal sinds het een paar keer offline is geweest.
Helaas kan ik je vraag niet goed beantwoorden, omdat ik te weinig verstand heb van monitors en electronisch drummen.
Pearl | Paiste | Evans | Pro Mark

Omhoog