Odery Imbuia Fade custom 5-delig

Gestart door stefan, mrt 15, 2012, 19:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

stefan

Te koop, supermooie en geweldig klinkende custom Odery shellset (10/12/14/14sn/22") met woodhoops. Moet met pijn in mm'n hart helaas weg ivm persoonlijke redenen.  :'(

Mooie warme klank door de uitvoering in Brazilliaans hard-hout: araucaria hout, beslag en hardware uitgevoerd in geborsteld brons. Werkelijk een plaatje om te zien en een kanon om te horen!
Reso's: Evans, Slag: Coated Emperors op toms en ambassador op de snare. Bassdrum PS 3.

Voor meer informatie ga naar de Odery-website, klik vervolgens op My Odery en vul het volgende nummer in voor de alle informatie betreffende deze unieke set: 014407

Doe een goed en reëel bod en de set van jou!

Met vriendelijke groet, Stefan






---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

ronniev

Erg mooie kit..........

Misschien kun je er een richtprijs bij vermelden?
Eventueel ook de nieuwprijs?

stefan

Nieuwprijs is niet relevant. Als we ervan uitgaan dat 50% van de nieuwwaarde de verkoopwaarde zou moeten zijn, raak ik hem enkel aan de echte liefhebber kwijt.

Een reëel bod (lees als: voor minder gaat "zij" echt niet weg) is minimaal €1750,-.

En voor de snelle beslisser, want ik heb het vermoeden dat ik hier toch spijt van ga krijgen op den duur...
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

Jasper


En voor de snelle beslisser, want ik heb het vermoeden dat ik hier toch spijt van ga krijgen op den duur...

dat denk ik zeker  :Y

stefan

#4
apr 13, 2012, 07:48 Last Edit: apr 13, 2012, 09:59 by Paul
En toch is hij er nog hoor..

Commentaar van de moderator Onnodig kicken is niet toegestaan. Bij herhaling wordt de advertentie gesloten.
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

Jochem

#5
apr 13, 2012, 07:50 Last Edit: apr 13, 2012, 09:58 by Paul
Niet bumpen graag..

Commentaar van de moderator Laten het modereren aan de moderators overlaten.

Animal baars

Waar zijn de foto's gebleven?

Omhoog