Het Grote 'Wat Is Dit Waard?' Topic

Gestart door Anserini, sep 16, 2011, 14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat


Chique kleur ook .8)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Wouter

Zildjian K 18" Dark Crash ?

FoREVer


Zildjian K 18" Dark Crash ?


180-190 euro
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Wouter


stefan

Een maple Lignum 10/12/14/20" en 14 snare?

En een Masterwork Sehar 20" ride?
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

NathanR

De lignum geen idee.
Maar de Masterwork denk ik zo'n 150 a 200 euro.

stefan

100% werkende Roland TD-20 module, met netsnoer?
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

Nijlpaard

Roland SPD-SX 1,5 jaar oud met nog 1,5 jaar garantie. Inclusief roland tas en samson stereo DI
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Hammar

Ik wil (denk) m'n TD-10 verkopen.
Wat zou ik daar nou nog voor kunnen vragen?

TD-10 sessionkit, module tdw1 upgrade, met v-cymbals en een vh-11 hihat, met kruk, (oud) pedaal en el-cheapo 2-poot hihatstand. De oude hihat-pad met voetpedaal zit er dus ook bij!

Voor de goede orde de rode kleur is hier en daar verschoten door het zonlicht helaas....

http://www.roland.com/products/en/TD-10_Set/

Ik dacht zelf zo'n €2000, is dit te gek??? Jullie mening graag!

Hans

Er staan er een paar op mp voor de helft....

Technobeat


Nou , dat waag ik te betwijfelen .
De TD-10 van Hammar is neem ik aan een originele zoals op de foto bij de link .
Echter de '' goedkope '' TD-10 op Marktplaats is een samengesteld geval , o.a.: de hihat is gewoon een simpel padje , kleine bassdrum , goedkoop type cymbals etc .

http://link.marktplaats.nl/740768024

Nee , dan zou ik liever wat meer uitgeven voor een ECHTE originele TD-10 incl. de extra upgrades . 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Hammar

#861
dec 09, 2013, 18:45 Last Edit: dec 09, 2013, 18:49 by Hammar

Er staan er een paar op mp voor de helft....


Beter kijken Hans idd!

Die had ik uiteraard ook gezien.

de mijne is de originele met de PD-100/ PD-120 en KD/120 pads.


Hammar


Nlz

Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Leon

Ik heb een flightcase opgeknapt maar heb er eigenlijk geen toepassing voor. Het was voor mij een leuk projectje. Dit was hoe hij er eerst uitzag:


Ik heb de sloten vervangen, aan 1 kant scharnieren geplaatst (het was een hoodcase, ik heb hem omgedraaid en er een truncase van gemaakt), handvaten vervangen en er wielen onder geplaatst.

Jullie enig idee wat hij waard zou zijn? Ik heb er voor ongeveer 50 euro materiaal in zitten, flightcase heb ik bij mijn stage meegekregen.




animal

Heb je de vlindersloten niet vervangen? Die zien er anders ook akelig nieuw uit. Hoe heb je hem trouwens zo mooi zwart gekregen?

Ik kan je wel zeggen dat niet op maat of aanvraag gemaakte cases niet al te veel waarde hebben, met € 50,- is het wel gebeurd. Als je echter iemand weet te vinden die precies die afmetingen zoekt bestaat er een kans dat ie nog € 75,- tot € 100,- opbrengt.

dunDaan


Ik heb de sloten vervangen......

Even goed lezen Animal  :+
Maar met € 50 - 75 euro mag je je rijk rekenen.
Ik heb een maandje of wat geleden 2 kisten verkocht van hxbxd = 1 x 1.25 x 0.4 voor € 125,- dus .......
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

animal

Hij heeft de tekst aangepast  8) .

djska


Heb je de vlindersloten niet vervangen? Die zien er anders ook akelig nieuw uit. Hoe heb je hem trouwens zo mooi zwart gekregen?

Ik kan je wel zeggen dat niet op maat of aanvraag gemaakte cases niet al te veel waarde hebben, met € 50,- is het wel gebeurd. Als je echter iemand weet te vinden die precies die afmetingen zoekt bestaat er een kans dat ie nog € 75,- tot € 100,- opbrengt.

Maar als zo'n kist wel gewenste maten heeft zou ik er zo 100-150 euro voor over hebben. Ik denk altijd in termen van geld en tijd.

richardcs65

http://link.marktplaats.nl/753327566
lijkt aantrekkelijk, maar kan het niet goed overzien. De CZX was voor zo ver ik kan vinden een "top"set in de jaren negentig. Nadeel is misschien de ophanging door de toms heen, maar zou je dat kunnen vervangen door optimounts? Met zaken als bekkens, hoezen en fligtcase erbij in ieder geval zeer compleet.
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

Hans

Lijkt me een keurige prijs. Die Custom z kit van pearl was echt een beest. Ik heb alleen een 16" floor gehad, maar als je die raakte kwam het kalk van de muren. Nb. Die kit is waarschijnlijk loodzwaar !

Hammar

lol...ik zag een demonstratie van de custom Z toen hij net uitkwam door Cesar in het oude Rockpalace pand.
Hij begon de demo met:"Ik moet jullie waarschuwen, deze drums klinken HARD...ERG HARD".

5150



http://link.marktplaats.nl/753327566
lijkt aantrekkelijk, maar kan het niet goed overzien. De CZX was voor zo ver ik kan vinden een "top"set in de jaren negentig. Nadeel is misschien de ophanging door de toms heen, maar zou je dat kunnen vervangen door optimounts? Met zaken als bekkens, hoezen en fligtcase erbij in ieder geval zeer compleet.


Ik heb in een oefenruimte zo'n set staan...loodzwaar en klinkt idd loeihard maar geweldig !!!
***...in-between-drums...***

Leon



Hij heeft de tekst aangepast  8) .


Haha nee dat stond er al in;) Thanks voor de indicatie:)

Omhoog