Het Grote 'Wat Is Dit Waard?' Topic

Gestart door Anserini, sep 16, 2011, 14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

groovemaker

Oh....Dat wist ik niet......Dan houd ik mij hier verder even van weg
Mijn expertice ligt meer bij de modernere drumsets en ontwikkelingen.
Wel vet dat je zoiets hebt.....

Heb je alleen de Tom?
If it's too Loud you're too old!

Paul

#401
nov 05, 2012, 14:06 Last Edit: nov 05, 2012, 14:06 by Paul
Er staat een complete jaren '70 Camco (22/12/13/16) in goede staat op Craigslist voor 2200 USD.
Ik gok één tom uit de jaren '60 zo'n 300 euro, mits in goede staat?
Tanco weet meer van vintage, misschien kan die nog een iets betere schatting geven.

tRow

Oke dank, zoiets vermoedde ik al  :)

Fibesman

Ja oude Camco's zijn wel wat waard als ze uit de goede periode komen. Maar wie zit er te wachten op een losse tom?

Paul

Verzamelaars? Iemand die zo'n oude set heeft maar die tom mist? Ik heb het idee dat losse vintage trommels nog wel verkopen. Ik zou zoiets in ieder geval wel via eBay verkopen.

Fibesman

#405
nov 05, 2012, 16:55 Last Edit: nov 05, 2012, 16:58 by Fibesman
Ik probeer uit te leggen dat je voor een losse tom niet de hoofdprijs kunt verwachten. Heel weinig mensen zoeken een losse tom. Floortoms zijn iets gewilder. Ebay is een goed idee voor zoiets maar verkijk je niet op de kosten.

Paul

Dat snap ik, vandaar dat ik al voorzichtig schatte. Of zit ik nog te hoog?

Fibesman

Hangt van de staat, fabrikage periode, maat en finish af. Een foto zou helpen. Zonder foto zou ik denken aan een bedrag tussen de 100 en de 350.

NathanR

Wat is een Paiste 2002 Medium Ride waard.. een 20''?


Rick


Wat is een Paiste 2002 Medium Ride waard.. een 20''?


170 tot 200 euro max denk ik

tRow

Minder, 125-150 euro

Rick


Minder, 125-150 euro


Nieuw zijn ze rond de 300 toch?

Air Piet

Ik denk ook dat Rick zijn prijsindicatie de meest realistische is.  Ze zijn nieuw €311 bij Thomann.

willem4130

Zijn nieuw inderdaad iets boven de 300 (afgaande op Thomann).

Je wilt er een verkopen of kopen?

Deze adverteerder biedt er een aan (in nieuwstaat, heb hem gezien) voor 159.
Heb de mijne (ook een medium ride) daar ook achtergelaten. Die was in wat mindere staat dus zal wel voor een euro of 140 worden aangeboden.
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

NathanR

Ik ben hopelijk binnenkort eigenaar van 1.
Dank voor jullie reacties! :)

NathanR

Helaas, over die 2002 gaat niet door :(
Had bijna op Marktplaats voor 30 euro dat bekken gekocht.. in het allerlaatste mailtje zegt meneer nog even dat er een scheurtje is.

Ja daahaaag! :P

Animal baars

Tsja, als je zo'n bekken voor €30 over kan nemen, mag je er vanuit gaan dat er iets aan mankeert ;)

NathanR

Hij stuurde me nog foto's van de crash.. waar het niet op te zien was. En vermelde eerst dat hij heel was.

Ruubke

Wat mag een vintage Paiste Giant Beat 15 inch hihat opbrengen?

Technobeat


Hij stuurde me nog foto's van de crash.. waar het niet op te zien was. En vermelde eerst dat hij heel was.



Toch netjes dat hij het alsnog meld , voor het zelfde koop je het bekken en na bezorging merk je pas dat er een scheur in zit , dan baal je exsta hard natuurlijk .
Maar goed , eigenlijk had hij het meteen moeten zeggen en niet pas als je bijna tot aankoop over wilt gaan , was wel zo netjes geweest .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

NathanR

Inderdaad, wel beter dat hij het zegt in plaats van niet.. Maar de volgende keer liever niet als ik op het pnt sta het geld over te maken ;)

Animal baars



Toch netjes dat hij het alsnog meld , voor het zelfde koop je het bekken en na bezorging merk je pas dat er een scheur in zit , dan baal je exsta hard natuurlijk .
Maar goed , eigenlijk had hij het meteen moeten zeggen en niet pas als je bijna tot aankoop over wilt gaan , was wel zo netjes geweest .


En als je dan met PayPal hebt betaald heb je geen enkel probleem. Krijg je gewoon je geld terug en de goodies mag je houden. Voldoet niet aan beschrijving. Dat is het voordeel van PayPal. Ik doe de meeste marktplaats dingen via PayPal als ik ze niet op kan halen.

Nijlpaard

#422
nov 09, 2012, 16:37 Last Edit: nov 09, 2012, 16:37 by Nijlpaard
Sabian AAX 12" Mini China
Sabian HH 14" Medium thin crash
Sabian HHX 20" Manhattan jazz ride
Sabian Vault Artisan 16" crash

Moeten 787 euro kosten, nieuw


Wel of geen goede deal ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

groovemaker

I ietses aan de hoge kant, maar dat is wel een te gek setje!
Nieuwstaat? Anders zou je er nog eens over moeten nadenken.
If it's too Loud you're too old!

Murgen


Wat mag een vintage Paiste Giant Beat 15 inch hihat opbrengen?


15 inch ... Mooinding. Heb ik ook. Speelt lekker rock. Prijs weet ik ff niet.
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Omhoog