Het Grote 'Wat Is Dit Waard?' Topic

Gestart door Anserini, sep 16, 2011, 14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Animal baars

Oeh, aantrekkelijk. Alleen lastig dat ik dan voor €2200,- ook een jaar buiten slaap. Denk dat mijn vrouw dat niet heel OK vindt -O-

Panda-Beer

Oeh, aantrekkelijk. Alleen lastig dat ik dan voor €2200,- ook een jaar buiten slaap. Denk dat mijn vrouw dat niet heel OK vindt -O-
Vrouwen  :+
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

MatiZ

Vrouwen  :+
Tsja soms snappen vrouwen de (emotionele) waarde van een instrument niet helemaal.. Oké € 2200 is een heleboel geld maar wij weten wat we ermee in huis halen...

Gelukkig heeft mijn vriendin mij zelfs over de streep getrokken een Renown te kopen ipv. een Catalina Club :P
Gretsch Renown Maple (Blue Metal) | Gretsch 13" Mark Schulman snare | Zildjian A Custom cymbals | DW hardware | Jobeky L/V Real feel cymbals | Jobeky triggers | ATV aD5 module

Panda-Beer

Tsja soms snappen vrouwen de (emotionele) waarde van een instrument niet helemaal.. Oké € 2200 is een heleboel geld maar wij weten wat we ermee in huis halen...

Gelukkig heeft mijn vriendin mij zelfs over de streep getrokken een Renown te kopen ipv. een Catalina Club :P
Klasse! Die moet je zeker houden haha  ;)
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

leeqnl

Tsja soms snappen vrouwen de (emotionele) waarde van een instrument niet helemaal.. Oké € 2200 is een heleboel geld maar wij weten wat we ermee in huis halen...

Gelukkig heeft mijn vriendin mij zelfs over de streep getrokken een Renown te kopen ipv. een Catalina Club :P
Mijn vriendin begon al te zeuren toen ik een 6 delige Mapex Pro M incl hardware en (stagg) bekkens kon kopen voor 200 euro. Vond ze eigenlijk wel wat duur...

taco

Mijn vriendin begon al te zeuren toen ik een 6 delige Mapex Pro M incl hardware en (stagg) bekkens kon kopen voor 200 euro. Vond ze eigenlijk wel wat duur...
IN dat geval acuut over haar schoenencollectie beginnen en de afschrijving van jouw spullen en haar schoenen. tssss

Hoefnix

Hmmm, ik heb meer trommels én meer schoenen dan zij heeft :)

Lerojj

Is dit nog de serie met het oude logo ? Ik kocht de mijne in18/10/14 maten voor 1250 nieuw een jaar geleden. Dus de jouwe inclusief hoezen zou ik zelf te koop zetten voor rond de 1400.
Deze heeft inderdaad nog het "oude" logo, set is +/- 3 jaar oud. Bedankt! Mocht er hier iemand intresse hebben..

gbrebels

Ik heb een vraagje

Ik heb de kans om een snare gedeponeerd te kunnen kopen.
hoeveel is dit eigenlijk waard?

Robert-Jan

#1059
mei 14, 2015, 12:26 Last Edit: mei 14, 2015, 12:28 by Robert-Jan
Moeilijk te zeggen als we geen merk /type weten
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Wouters

Merk is dan vermoedelijk: Royal gedeponeerd
Dan rest nog het model:

Houten, diepe marching: 13 / 14  x 10 / 12 inch

Of

Messing 14 x 6,5 inch

Ik hoop voor grbebels het laatste, da's fijn spul.

gbrebels

het is een ijzere ja van 14"

gbrebels

Heeft u een ideetje hoeveel dit waard zou zijn? En tussen welke tijdzone deze is gemaakt?
Het heeft het eerste embleem van royal op de ketel.

Hoefnix

Dat is van veel zaken afhankelijk:

In welke staat is de snare? (compleet, pitting etc)
Welke uitvoering is het?

Plaats eens een foto en we kunnen wellicht meer zeggen.


gbrebels

het is één zoals hier op de foto van de volgende site.

http://www.tools4tones.nl/royal-snare-drum

Technobeat

'' iets meer als 14"..lekker handig '' ( bij het zoeken naar een nieuw slagvel 8)7 ) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Hoefnix

Dan weet je de prijs indicatie ook ongeveer.

Al vind ik deze mt "iets meer dan 14 inch" pre-imperial te duur. 50-75 euro is maximaal. Er zijn namelijk bijna geen vellen voor te vinden!

Voor een echte 14 inch rond de 100 euro.

Wouters

Hoefnix' prijsindicatie is realistisch.
Alhoewel dat eigenlijk niet past bij de kwaliteit.

"iets meer dan 14 inch" is wel een vaag, nietszeggend begrip.
Er bestaan nl ook modellen die net niet 14 inch / 357mm zijn, maar wel met goed fatsoen alle Evans 360 vellen passen.
Dan heb je dus geluk.




Hoefnix

En bij 361 mm past er nog 1 type naamloos vel....

gbrebels

#1069
mei 15, 2015, 11:52 Last Edit: mei 15, 2015, 17:41 by gbrebels
.

Hoefnix

Ik zou alleen een echte 14" kopen.

paulusp

Ik kwam onderstaand tegen bij het opruimen. Behoorlijk oud spul, maar werkt nog prima. Wat zou je daar nog voor kunnen vragen?

1x KD-8 Kick
1x FD-8 Hi hat control pedal
1x CY-5 Hi hat
3x PD-8 Tom pad

 (Ik zag bij de edrum forums geen dergelijk topic, dus neem aan dat hier de juiste plek is)

Otje

Kick: 60 euro, hihat pedal en hihat-CY5 ieder 40 euro, de Pd-8 25 euro p/s.
Combinatie hihatpedal + CY-5: 75 euro.. .

joris1991

Hoeveel kost een tweedehands roland VH-11?

baszuidwijk

Doorgaans kom je ze tegen voor zo'n €200 - €250

Omhoog