Idee

Gestart door w.a.m.vangerven@live.nl, feb 21, 2013, 18:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Nlz



Ik stem voor stoepkrijt en een fijne rasp!


Maak het jezelf nog makkelijker, en scoor zakjes met het gekleurde poeder wat voor het Holi-feest gebruikt wordt.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

w.a.m.vangerven@live.nl


Je moet gewoon een stofkapje opzetten en een zwembrilletje...een laagje van ongeveer 0,5cm BLOEM op elke tom...dan krijg je het mooiste effect. Zorg dat je met grote armbewegingen drumt en sla vooral niet te zacht...na ongeveer een minuut kun je evt. een ventilator op de toms richten vanaf de zijkant voor meer effect. Een videocamera om eea op te nemen natuurlijk zodat wij ook het resultaat kunnen zien (we zijn altijd erg benieuwd naar uitvoeringen van dit soort creatieve ideeën). Deur van de kamer hoeft niet perse dicht...

Succes !!! :+

(google wel even op trefwoord "sarcasme" voor je eea gaat uitvoeren...)


Hier heb ik dus heel veel aan, of juist niet....
:X

paQ

:')  nee maar wat verwacht je nou?

dat er een poeder is dat steeds terugvalt op je drumvel?

w.a.m.vangerven@live.nl


:')  nee maar wat verwacht je nou?

dat er een poeder is dat steeds terugvalt op je drumvel?


Zo dom ben ik nou ook weer niet hoor --'
Maar als jij het zo goed weet :P hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik langer kan drummen met hetzelfde effect?

Nijlpaard

Maak rondom gaatjes in je vel en ledjes in je toms. Vul de toms tot de rand met bloem en plaats onderin een ventilator. Deze sluit je aan op een trigger zodat elke keer dat je je tom raakt de ventilator even aanspringt. Daardoor stuift de bloem door de gaten omhoog  *O* *O*


:Y 8)7
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

animal


richardcs65

Of laat je hierdoor inspireren. Weliswaar geen poeder op je drumstel.....
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

stick tight

Ik zit er al jaren aan te denken om een CO2 kanon mee te nemen op shows... lijkt me vet!

Omhoog