Show je Kit - Deel 3

Gestart door chriswagenaar, jan 31, 2013, 10:45

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Wouter

Gister eeeindelijk een keuze gemaakt en de 14" sand hats aangeschaft. Samen met de 19 Turkish crashride die ik 2 weken geleden had uitgezocht maakt dit mn setje nu compleet. Eerste keer dat ik het gevoel heb dat mn setje een beetje 'af' is, super relaxed!




Volgende week is kijken of ik ga voor coated emperor's of vintage clear emperor's.

MatiZ

Ziet er supernetjes uit Wouter! Mooie kit ook met die finish en black hardware  *D
Gretsch Renown Maple (Blue Metal) | Gretsch 13" Mark Schulman snare | Zildjian A Custom cymbals | DW hardware | Jobeky L/V Real feel cymbals | Jobeky triggers | ATV aD5 module

baszuidwijk

Erg mooie set zo. Ben ook heel benieuwd hoe de sand hats je blijven bevallen.

Paul

Mooi man!

Wouter

Thanks mannen!

Technobeat


Toffe Sonor set Wouter 8) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .



FoREVer

Nieuw snaredrum vel is lekker misbruikt dus dacht ik voordat deze er helemaal niet meer uitziet, laat ik er maar snel een plaatje van schieten.





Specificatielijst:

Sonor force 1001
20" Kick
12" Tom
14" floortom
Sonor Special edition 14x7 Birch snaredrum

Dream cymbals Bliss
14" hihat
18" Ride (gebruikt als crash)
20" Crash Ride
16" China (lion)

vellen zijn allemaal op de snare na van Remo op de snare ligt een Aquarian Jack DeJohnette signature vel (te gek)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

FoREVer

#1184
mrt 07, 2015, 22:58 Last Edit: mrt 08, 2015, 00:40 by FoREVer

Wrom is dat nu in zwart wit ? Of is mn laptop weer aan t vastlopen 8)7


Is inderdaad zwart wit haha, De kleur van de kit is wel hetzelfde. maar alle attributen eromheen (tas etc. ) zijn rood met oranje en dat zijn niet mijn favorite kleuren op foto's  ;)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Wouter

Sonoooooor!
Mooi setje, mooie opstelling!
Wat voor beater is dat, en waarom deze?

animal


Zoals beloofd.....mijn Tama Crestar 'halverwege' het opknapproject :)



Zeg het met bloemen .............. :+

richardcs65


Zoals beloofd.....mijn Tama Crestar 'halverwege' het opknapproject :)


Halverwege? In de tweede helft gaan de bloemen er af? 8)7
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

Dockland

Cleanup projectje klaar......nu in volle pracht :)





En volledig operationeel......klinkt als een (vintage)klok 8)



Ik moest wel mijn drumkruk 10 cm hoger zetten....lang leve de diepere toms *D
"Toch liever oude Tama's en oude Paiste's......en soms ook Ufip's"

animal

Ideaal voor een 'flower power' band. Monsterachtige afmetingen, dat wel.

Robert-Jan

#1190
mrt 08, 2015, 18:02 Last Edit: mrt 08, 2015, 18:44 by Robert-Jan
Die stickers van premo music center...sorry ..die heb ik er op geplakt in de tijd dat ik in die muziekwinkel werkte...,en de discussie over stickers op drumstellen plakken niet heb kunnen winnen van de baas..  -O-
Lang lang lang geleden..
Unieke set, leuk om hier weer te zien :)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Dockland

Robert-Jan........dat is toch mooi, dan kan jij vast meer vertellen over de reden van deze anniversery edition? Ik kan in ieder geval niets terug vinden op het www over deze speciale uitvoering. En al die amerikanen op de Tamaforum vragen me ook al de oren van het hoofd :)
"Toch liever oude Tama's en oude Paiste's......en soms ook Ufip's"

Robert-Jan

Pfoeeeee...we praten hier over 1992 als ik het goed heb.
Wat ik nog weet is dat we m een paar dagen in huis hadden en weg was ie..ik kan alleen maar gokken wat het verhaal erachter is , ik weet het echt niet meer..mogelijk was het een set gemaakt voor de musikmesse, soms deden merken dan iets geks en de eigenaar had er nog al een handje van om die spullen dan daar te kopen.
Maar als ik het goed heb, heb ik de toenmalige vertegnwoordiger van tama in mn facebook kring, ik ga het hem eens voorleggen.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Dockland

Dat zou mooi zijn...ik ben erg nieuwsgierig naar de oorsprong van deze kit. Ik heb hem overigens gekocht van Roy Bakker, oud-drummer van o.a. Herman Brood en Bram Vermeulen. Ik wacht met spanning af.....
"Toch liever oude Tama's en oude Paiste's......en soms ook Ufip's"

Robert-Jan

Herman Brood nu je t zegt, Roy heeft m dan nieuw gekocht daar?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat


Hoe dan ook , een bijzonder mooie kit *D .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

FoREVer


Sonoooooor!
Mooi setje, mooie opstelling!
Wat voor beater is dat, en waarom deze?


Thanks!
de beater is een Vater wool beater, heerlijke warme sound en feel in vergelijking met de normale beaters.
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Panda-Beer

Weer eens een andere setup proberen.. + m'n nieuwe snare! (Sonor Artist Earth) [emoji1]

Odery Custom

Specs:

Ketels: Braziliaans Auracaria

Finish: Acero

Maten:

22x18 Odery Custom BD
13x5 Sonor Artist Earth SD (28mm/27ply beech)
13X8 Odery Custom SD (Word gebruikt als Sidesnare)
12X8 Odery Custom TT
16x14 Odery Custom FT

Heb de 10" tom en 14" ft maar eens ¿tijdelijk? in de hoezen geduwd.








En als laatste m'n nieuwe speeltje:

   
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

Henkeman

Prachtig!

Mooi geel is niet lelijk, finish van de snare niet geheel mijn smaak, maar zal ongetwijfeld lekker klinken.


Robert-Jan


Dat zou mooi zijn...ik ben erg nieuwsgierig naar de oorsprong van deze kit. Ik heb hem overigens gekocht van Roy Bakker, oud-drummer van o.a. Herman Brood en Bram Vermeulen. Ik wacht met spanning af.....


Ok het laatste nieuws..de vraag ligt inmiddels bij Tama in Japan..men geeft daar aan het nu ook even niet meer te weten maar ook zij zeggen dus dat dit mogelijk een 'musikmesse' model is..maar men duikt er nog in.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog