welke drummat

Gestart door mlommers, apr 23, 2012, 14:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

harmen 18

Hier in het wijze oosten komt water ook uit een tuinslang of kan het in een emmer...................


Hij was in ieder geval ook om buitens huis te gebruiken, dus door het hele huis tapijt leggen gaat um niet worden.

Door de maat leek hij mij in elk geval wel ideaal.

Ik ga gewoon kijken of ik hem kan uitproberen (en anders koop ik er gewoon 1) en dan laat ik het uiteraad hier weten.

Hans

Ik heb ook gewoon zo'n inloop mat met een rubberen onderkant. Werkt prima.

Leuke anekdote :

De mijne heb ik uit de 'Concert Noble', een mooie zaal in Brussel. Ik had daar gespeeld met een grote coverband en liep samen met een andere drummer naar buiten, waarop hij zei : "jij moet toch nog een mat hebben ?". Ik knikte, hij bukte en rolde de entree mat van de artiesten ingang op en legde hem in het tour busje :) Niet chique, maar dat matje is sindsdien al 18 jaar trouwe dienst achter de rug !

Robert-Jan

een drummat schoonmaken..

8)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Harre

Tja, nu ik er over nadenk... ik ken eigenlijk niemand die dat doet.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Dribbel

#29
aug 10, 2012, 16:16 Last Edit: aug 10, 2012, 20:02 by Dribbel
Ik heb ook een drummat van Rockbag, en buiten dat er wel een een glas water overheen gaat is ie ook nog nooit schoongemaakt in een jaar of 8....
Ideale mat ik zou zo deze weer kopen als ie uit elkaar zou laseren!

Yamaha recording & sabian

Stokmans

Nou, ik maak die van mij nog wel eens schoon, maar dat is vooral stofzuigen vanwege alle houtsnippers die ik produceer....

Dribbel

die klop ik er wel af.... maar ja zoveel snippers komen er bij een optreden ook niet af.....
De repetitieruimte daar in tegen  moet echt met regelmaat stof gezogen worden....
Yamaha recording & sabian

Harre

Afkloppen, zuigen... dat doe ik ook, maar ik ken echt helemaal niemand die aan het schrobben en boenen gaat om z'n mat weer schoon te krijgen. Zo bedoelde ik het eigenlijk :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

dunDaan

@Hans: geinige anekdote :) :)
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Murgen


Ik heb ook gewoon zo'n inloop mat met een rubberen onderkant. Werkt prima.

Leuke anekdote :

De mijne heb ik uit de 'Concert Noble', een mooie zaal in Brussel. Ik had daar gespeeld met een grote coverband en liep samen met een andere drummer naar buiten, waarop hij zei : "jij moet toch nog een mat hebben ?". Ik knikte, hij bukte en rolde de entree mat van de artiesten ingang op en legde hem in het tour busje :) Niet chique, maar dat matje is sindsdien al 18 jaar trouwe dienst achter de rug !


Souvenier jager, die collega :-)
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

paQ

#35
aug 11, 2012, 11:10 Last Edit: aug 11, 2012, 11:11 by paQ

Een mat van 2 meter afspoelen in de gootsteen onder de kraan?  8)7

dat gaat een waterballet geven....
doe even een filmpje posten als je dat staat te doen :D

harmen 18


Hier in het wijze oosten komt water ook uit een tuinslang of kan het in een emmer...................
Hij was in ieder geval ook om buitens huis te gebruiken, dus door het hele huis tapijt leggen gaat um niet worden.

Door de maat leek hij mij in elk geval wel ideaal.

Ik ga gewoon kijken of ik hem kan uitproberen (en anders koop ik er gewoon 1) en dan laat ik het uiteraad hier weten.


;)

Fibesman

In het noordwesten zijn ook mensen met een appartement zonder tuin(slang)  *O*

drums97

Wij willen een filmpje van dat waterspektakel  *O* *O* *O*
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

harmen 18

Als ik een mat had om af te spoelen had ik het nu zo graag voor je gedaan. Maar helaas.................dan houdt het op...........

Maareh, je legt het ding neer, sproeit er een beetje overheen. veegt het eraf en bent weer klaar.

Dit alles doe je buiten....... (of wassen jullie je auto in de gootsteen?)

Harre

Wasstraat?
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

harmen 18

Drummatjes door de wasstraat doen is geheel op eigen risico.......................

dit telefonisch consult kost u: 5.......euro en........ 3.........en........tachtig.........cent

Fibesman


Drummatjes door de wasstraat doen is geheel op eigen risico.......................

dit telefonisch consult kost u: 5.......euro en........ 3.........en........tachtig.........cent


*O* :-)

Nijlpaard

#43
aug 12, 2012, 16:16 Last Edit: aug 12, 2012, 16:18 by Nijlpaard

(of wassen jullie je auto in de gootsteen?)


:+

*Stelt zich voor dat bijvoorbeeld Harre thuiskomt om ff de "bedrijfsauto" door de gootsteen te halen
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Nijlpaard

#44
aug 12, 2012, 16:17 Last Edit: aug 12, 2012, 16:17 by Nijlpaard
 :?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Harre


:+

*Stelt zich voor dat bijvoorbeeld Harre thuiskomt om ff de "bedrijfsauto" door de gootsteen te halen

En dat alleen om de matten schoon te krijgen... *lol*

Het kan, ik moet alleen m'n keuken dan even ietsje verbouwen en een gootsteen van 12 bij 3.2 meter plaatsen. Wel lastig om de vaat dan elke keer te moeten gaan zoeken, maar ja... je moet iets toch?  :P
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

drum1964

Ach, als de mat vuil is pik je toch gewoon een andere, hé Hans. 8)7 :+
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Robert-Jan

Op wat voor plekken speel je eigenlijk als je een makkelijk wasbare mat wilt hebben?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

Ik heb ook nog nooit een drummer horen zeggen: "goh.  Kon ik mijn mat maar makkelijk schoonmaken"

Harre

Je kunt de vraag ook anders stellen: in wat voor band speel je... Ik zit in een bandje waar de mannen nogal graag een biertje drinken en op zich is daar niks mis mee, maar glazen met wat dan ook erin horen naar mijn idee niet op de vloer van een podium thuis. Die vallen namelijk gegarandeerd een keer om en dan heb je in alle gevallen (okee, met uitzondering van water) een plakbende.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Omhoog