Het Grote 'Wat Is Dit Waard?' Topic

Gestart door Anserini, sep 16, 2011, 14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Dezain

Oooh shit, oké. Sorry!


Bijgewerkt
Experience is the name people give to their mistakes.

drummermaarheeze

Ik heb het hier al eens gevraagd, maar toen wist leek niemand het antwoord te weten.
Ik heb m'n oude crashes op MP gezet, maar weet eigenlijk niet goed wat ze waard zijn.
En is het ruilvoorstel dat ik erbij gezet heb een beetje realistisch?
http://link.marktplaats.nl/539994459



NathanR

Wat is een stalen Tama Swingstar snare waard?!


Robert-Jan

Ik zou er niet meer dan 50,- voor betalen
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

32,95

NathanR

Oke.. deze kan ik voor een habbekrats kopen (5/10 euro of iets dergelijks.) maar dat vind ik de moeite dan niet waard.


Harre

Als je een snare zoekt voor op een festival waar je jezelf geen zorgen wilt maken over het feit dat hij mogelijk gejat wordt... is dit ding ideaal. De kans is het grootst dat hij namelijk gewoon NIET gejat wordt en als het wel zou gebeuren is er voor die 5 euro toch eigenlijk ook niks aan de hand.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

harmen 18

Beetje poetsen en je hebt een mooie hout hak snare toch.

voor €5,- zou ik het gewoon doen. Waarom niet?

NathanR

Omdat ik al een stalen snare heb ;)
Maar deze stond bij zo'n rommelkitje die voor 25 euro op marktplaats stond. En ik dacht, misschien brengt die snare nog wat op, dus hij zat in mijn hoofd om door te verkopen :)

MattHelders

Wat is dit waard?:  Paiste PST 3 14'' Crash
Geen keyholes/scheuren etc... gewoon 60% van de nieuwprijs (€35,-)?

(Voor degene die zich afvraagt hoe hij klinkt: één woord: verschrikkelijk...) -O-

Hoefnix

Oordoppen in, zandzak in de garage leggen en dan zachtjes hameren maar op die PST3 ;)
Mischien wordt het dan wel wat (ja ik ken de PST3).

Waarde klopt wel ongeveer, als je een setje hebt kan je een beginner blij maken en er net iets meer voor vragen denk ik.

groovemaker

Een 16" Sabian APX Solid crash,

conditie: gebruikt
nieuwprijs: €178,00 (nl)

Geen scheuren of keyholes

wie o wie verteld mij wat dit nog waard is?
If it's too Loud you're too old!

drummermaarheeze

Waarschijnlijk, zoals met veel dingen hier, ongeveer 60 % van de nieuwprijs.


Animal baars

#216
apr 24, 2012, 08:53 Last Edit: apr 24, 2012, 08:57 by Animal baars
Jeez, wat een set zeg... Ik denk dat je er meer voor kan krijgen als je 'em aanbied als twee (of drie) losse sets. Een rock set (24,13,16,18) en een uitgebreide standaard kit met (22,8,10,12,14).

De 20" floor heb je dan nog over maar zou je nog bij de rockset kunnen plaatsen. Ik denk dat je dan wat meer €€ kan vangen. Qua prijs zou ik zelf denken aan €350 per set. Mits er ook een snare en voldoende hardware bij zit om de toms en wat bekkens op te hangen.

Maar die prijs is puur een gok. Ik ben nog maar weinig Vancore setjes tegen gekomen. Bij mijn weten zijn het 'instap sets'.

Fibesman

Vancore maakte ook wel dure custom dingen maar de waarde lijkt me nu inderdaad niet echt hoog. Niet echt courant type en maten ook. Doet me wel denken aan oude Tama Cordia drums met die fineer binnenkanten.

willem4130

Als jullie er wat mee kunnen heb ik ook nog detail foto's (lugs, badges e.d.). Ben erg benieuwd naar een prijsindicatie (zowel geheel als in delen).
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Lucas

#219
apr 29, 2012, 14:04 Last Edit: apr 29, 2012, 14:07 by Lucas
Iemand die weet hoeveel deze drum ongeveer waard is? Ik ben serieus aan het overwegen om naar een drum over te gaan die minder plaats inneemt.. Wel super tevreden van trouwens!
Het is een mapex saturn set met maten: 10" 12" 14" & 14" snare. Basdrums zijn 22"
Ik heb het nu over de prijs zonder hardware ;)
De kleur is laser canary! GEEL!  :D
Drum is nog in perfecte staat.

Technobeat


Een leuke frisse kleur toch .
Voor de shellset ...... als ik zeg +/- 350,= euro , is dat gek ? :?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Animal baars

Dat is wel een gek bedrag ja Techno.. Ik denk dat je eerder richting de €1300 gaat. Alleen een set met twee bassdrums verkoopt niet zo makkelijk omdat je doelgroep toch wat beperkt is.

Voor een 5delige Mapex Saturn (22,10,12,14,14sd) wordt al vaak €1000 gevraagd. €300 voor de tweede bassdrum is dan eigenlijk een koopje maar goed.

Lucas


Dat is wel een gek bedrag ja Techno.. Ik denk dat je eerder richting de €1300 gaat. Alleen een set met twee bassdrums verkoopt niet zo makkelijk omdat je doelgroep toch wat beperkt is.

Voor een 5delige Mapex Saturn (22,10,12,14,14sd) wordt al vaak €1000 gevraagd. €300 voor de tweede bassdrum is dan eigenlijk een koopje maar goed.


Ik heb hem destijds geleden voor 1200 euro gekocht (2e hands). Toen vond ik het echt de deal van men leven, het is inderdaad wat je zegt.. ze zijn eigenlijk meer waard maar je krijgt de prijs er moeilijk voor. Daarom dat ik me afvroeg hoeveel jullie ervoor zouden vragen.
Mocht ik er meer uit kunnen halen dan dat ik er voor betaald heb zou natuurlijk ideaal zijn.

Technobeat


Dat is wel een gek bedrag ja Techno.. Ik denk dat je eerder richting de €1300 gaat.


Tja , van A-kits heb ik ook niet zo heel veel verstand , en dat blijkt dus nu wel weer , ik zat er VER naast . :')
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat


ik geef het teminste eerlijk toe , en dat is iemand blijkbaar een -1 karma waard . 8)7 bedankt ! -O-
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog