Het Grote 'Wat Is Dit Waard?' Topic

Gestart door Anserini, sep 16, 2011, 14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jeroenov

Meteor, dat is een type van Meinl. Beetje te vergelijken met Paiste 101 series geloof ik.

Cornelis

Ruil ze voor een kratje bier, heb je een mooi reserve setje liggen;)

Nlz

Ik had al zo'n vermoeden. Daar ga ik ze niet voor uit Zwolle halen 8)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Cornelis

Misschien wat voor bij Nathan z'n opknapset?
Heel misschien ken ik nog wel iemand anders hier in de buurt die ze nodig heeft..;-)

Nlz

Als je je emailadres even via de PM stuurt stuur ik dat wel even naar betreffende collega?
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

NathanR

Ik weet niet hoeveel hij er voor wilt hebben, is misschien wel iets voor bij mijn opknapset!

Cornelis

@Nlz hoeft al niet meer, persoon was toch al voorzien iig bedankt!

Dries

We hebben op school een Meinl Meteor hihat en ride liggen, ik vind ze helemaal niet zo slecht klinken.
Niet goed, maar (zeker gezien de prijs) is het best acceptabel om mee te repeteren.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Nlz

Nou ja, mocht er dus iemand zijn die er interesse in heeft, PM me je emailadres even, dan stuur ik dat morgen aan mijn collega door.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Paintpro

Wat is een Zanki Hobby Hi-Hat 13" nog waard? Geen keyholing en scheuren.

Sander?

wat is tegenwoordig een Yamaha Tour custom moto-x waard? Staat 1 op marktplaats, ik vind hem stiekem wel mooi, maar heb niet echt een benul van nieuwwaarde of kwaliteit. Volgens mij gingen ze 2 jaar geleden voor 800 euro ofzo??

musiqman

Eurotje of 350-400?

Sander?

ha oke, even geinformeerd en deze meneer wil er minimaaal 650 euro voor hebben. Dat dan wel weer met (oude) tama hardware.  :/

Paul

Is het de oude Tama hardware die kan kantelen, Titan tilt stands of iets dergelijks? Als ik me niet vergis brengt die hardware namelijk nog redelijk wat geld op op de internationale eBay.

Erik

Volgens mij verkoopt Drumworld (Ittervoort) ook nog steeds de Titan-serie van Tama. Hoef je niet te kutten op eBay.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Paul

Het gaat er meer om dat de prijs van die set aantrekkelijker is als er Titan hardware bijzit. Kan je die verkopen, betaal je uiteindelijk minder voor je set. *)

Sander?

http://link.marktplaats.nl/503209893

hier het linkje om het wat inzichtelijker te maken. Ik weet niet zeker of dit de Titan serie is. Het ziet er wel erg... ehm... robuust uit. Grote blokken lood eraan  ;)

Erik

Zijn niet de titans. Zijn volgens mij gewoon de Road-Pro's. Tama HC74BWN Boomstands om precies te zijn.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Rick

Zo te zien doet hij er wel een Iron Cobra HiHat stand bij, die kan je ook nog wel verkopen voor 100-120 euro.

FoREVer


Zo te zien doet hij er wel een Iron Cobra HiHat stand bij, die kan je ook nog wel verkopen voor 100-120 euro.


volgens mij wel ja, ziet er wel naar uit. maar is niet zeker of hij deze hihat bedoelt of een andere want twinpedaal is er ook nog bij op de foto's maar word niet meegeleverd
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Paul

#120
dec 18, 2011, 15:36 Last Edit: dec 18, 2011, 15:38 by Paul
Volgens mij is dat geen Iron Cobra hihat, maar de goedkopere Roadpro toch? Gezien het voetblad tenminste.
De rest van de stands is inderdaad geen Titan hardware als ik het goed zie. Wel flink zwaar met dikke contragewichten.
Bij nader inzien lijkt het me wel Titan hardware:
http://www.hydroponicsonline.com/store/img-hydroponics/6-tama-titan-touch-lock-boom-cymbal-stands-lot-plus-1-clamp-drum-set-hardware_370558706583.jpg
en
http://www.ebay.de/itm/TAMA-Titan-Galgenbeckenstander-/190616470705?pt=Allgemeines_Musikinstrumente_Zubeh%C3%B6r&hash=item2c61a084b1#ht_500wt_1073

Pinguin

Hallo allemaal,

Ik zou binnenkort met een mooie aanbieding een Roland TD-20KX kunnen kopen  :)

Nu heb ik zelf een TD9-KX2. Deze heb ik laatst ge-update met de originel Roland USB stick. Verder heb ik de "oude" hi-hat als extra splah gemonteerd.

Nu wil ik deze TD9 verkopen, maar ik wil de bassdrumpedaal en de hi-hat stand eigenlijk houden. Want die kunnen dan mooi bij die TD20.

De hele set is aangeschaft op 20-11-2009, dus volgens mij zit er zelfs nog garantie op.
Tevens is deze kit alleen maar binnenshuis gebruikt.

Zou €1600 euro teveel gevraagd zijn én schappelijk??? Graag jullie input  :)

FoREVer

#122
dec 25, 2011, 22:57 Last Edit: dec 25, 2011, 23:04 by AEDrumsA7x
Iemand enig idee wat een Sonor force 1001 14" steel Snaredrum waard is, Remo tatoo skyn/Remo cs Batterhead en een Evans Hazy 300 als reso. Snare is in zeer goede staat
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Stokmans

#123
dec 26, 2011, 00:01 Last Edit: dec 26, 2011, 00:04 by Stokmans
Max. 50-60 euro?

Lastig, want dit zijn geen snares die over het algemeen los aangeboden worden door winkels waardoor de nieuwwaarde moeilijk te bepalen is.

DrumDrum


Hallo allemaal,

Ik zou binnenkort met een mooie aanbieding een Roland TD-20KX kunnen kopen  :)

Nu heb ik zelf een TD9-KX2. Deze heb ik laatst ge-update met de originel Roland USB stick. Verder heb ik de "oude" hi-hat als extra splah gemonteerd.

Nu wil ik deze TD9 verkopen, maar ik wil de bassdrumpedaal en de hi-hat stand eigenlijk houden. Want die kunnen dan mooi bij die TD20.

De hele set is aangeschaft op 20-11-2009, dus volgens mij zit er zelfs nog garantie op.
Tevens is deze kit alleen maar binnenshuis gebruikt.

Zou €1600 euro teveel gevraagd zijn én schappelijk??? Graag jullie input  :)


Een nieuwe Roland TD9KX2 kost 2150,= euro incl. twee jaar volledige garantie .
Hierbij zit ook standaard een VH-11 hihat , en als je goed kunt onderhandelen bij een drumwinkel krijg je er ook nog een bassdrumpedaal en hihatstand bij .
Dus of jou vraagprijs voor een (bijna) twee jaar oude TD9KX en schappelijk is , zonder bassdrumpedaal - hihatstand en haast verlopen garantie , is ter beoordeling aan een eventuele koper op Marktplaats .
ik zou zeggen vragen staat vrij , en wie weet dat je hem zo kunt verkopen dan heb je mazzel . 

Omhoog