Ervaringen Soundbrenner Pulse

Gestart door Marcel de Peijper, mei 22, 2018, 22:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Marcel de Peijper

Hoi,

Ik overweeg om een Soundbrenner Pulse (met bodystrap) aan te schaffen, zijn er hier gebruikers? Zou graag jullie ervaringen willen horen.

Groetjes Marcel

kaboemba

Ik heb er net 1 gekocht en ik moet zeggen de eerste ervaring is goed.
Had verschillende reviews gelezen en daarin kwam onder andere naar voren dat niet iedereen de pulse goed voelde, heb ik in ieder geval totaal geen last van.

App werkt redelijk goed, het linken ging makkelijk net als aan en uit zetten.
Beat kan je uiteraard gewoon met de app instellen maar ook met tap op de unit of door het draaien aan de ring.

Je kan alles aan en uit zetten, leds, sound enz

Veel meer kan ik er nu nog niet over zeggen, behalve dat bij de eerste oefensessie met de band het goed werkte.
Zelfs als je niet precies op de tel zit voel je nog of je wel IN de beat zit, moeilijk uit te leggen maar het werkt bij mij.

Btw gekocht bij musikproduktiv, was het goedkoopste online, duurde wel 2 weken voordat het geleverd werd (niet op voorraad).

Jazz

Even voor alle duidelijkheid, ik heb hier niet een i-pad of laptop voor nodig ?
Volgens mij kan onze band ook wel zoiets gebruiken.
There is no music without jazz

Marcel de Peijper

Je kunt hem standalone gebruiken, maar met de app heb je veel meer mogelijkheden, hoeft niet perse op tablet of laptop, gaat ook met mobiele telefoon.

Jazz

Ah oke, telefoon zou geen punt zijn.
Bedankt. Ik ga eens kijken of ik dat ergens kan uitproberen. Misschien heeft Adams die ook.
Ik zou wel graag eerst wat meer reakties lezen maar de meningen zullen wel verdeeld zijn.
There is no music without jazz

Omhoog