Drum+Bas boek: Essential Styles 1 (Houghton)

Gestart door Daqura, okt 02, 2013, 13:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Daqura

Hallo mensen,

Ik moet voor men nieuwe opleiding het boek Essential Styles 1 van Houghton hebben. Alleen kan ik geen Nederlands adres vinden om het aan te schraffen, alleen Amazon. Weet iemand misschien waar ik het boek kan aanschaffen in Nederland? Of heeft iemand dit boek en gebruikt die hem niet meer? Dan neem ik het graag over!

Gr Luc

djska


Hallo mensen,

Ik moet voor men nieuwe opleiding het boek Essential Styles 1 van Houghton hebben. Alleen kan ik geen Nederlands adres vinden om het aan te schraffen, alleen Amazon. Weet iemand misschien waar ik het boek kan aanschaffen in Nederland? Of heeft iemand dit boek en gebruikt die hem niet meer? Dan neem ik het graag over!

Gr Luc

Wat is het probleem met Amazon dan?
Heeft niemand in je omgeving een credit card?

Daqura

Naja ik weet niet hoe lang de verzending duurt, maar ik wil hem graag volgende week dinsdag hebben. Of lukt dat nog wel?

djska

dat gaat nu dan niet meer lukken :-(

djska

Het kan echter wel redelijk vlot gaan: bestelling bij amazon.co.uk op 17-9 geplaatst, en zaterdag 21-9 binnen (oa. John Robinson - The Time Machine DVD :-)

drumlarsos

#5
okt 03, 2013, 21:24 Last Edit: okt 04, 2013, 08:37 by Robert-Jan
Ik weet niet via wat je hebt gezocht( telefoongids ofzo? 8)7), in ieder geval stond bij mij Broekmans & van Poppel op de 4de plaats in Google. Zie: http://www.broekmans.com/NL/Bladmuziek/Product/13338/Houghton-Warrington-Essential-Styles-Vol-1   
Misschien als je hem morgen besteld dat je hem maandag(of zaterdag) in huis hebt.





Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen!

djska

en daarmee dan een fijn virus (.exe) binnenhalen, niet doen dus.
Torrent kan best, maar dit is een fake link

Robert-Jan

Commentaar van de moderator never ever download links plaatsen ..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Daqura


en daarmee dan een fijn virus (.exe) binnenhalen, niet doen dus.
Torrent kan best, maar dit is een fake link


Welke link bedoel je?

Robert-Jan

De link die ik heb verwijderd.. 8)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog