snarewires voor snare met rollerbed stainer

Gestart door Def-11, mrt 02, 2013, 21:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Def-11

mrt 02, 2013, 21:31 Last Edit: mrt 03, 2013, 00:50 by Def-11
Leute, Kan iemand me vertellen welke maat / type bv puresound, snarenmat ik moet bestellen voor een 14" pearl freefloating snare.  :? Deze heeft net als bij het TAMA systeem een roller waar de snarenmat bevestiging op valt. Ik zie alleen 14" maten te koop en die zijn dan kleiner. Het metalen deel (snarenbed of hoe je dat noemt) valt dan alsnog op het vel. Of kan er net zo goed een standaar 14'maat op. Kon even verder niets hierover vinden op het forum....

Robert-Jan

Google zegt puresound pf1416
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Def-11


Google zegt puresound pf1416


man...pfft . was het zo makkelijk? ik zat o.a. bij thomann te kijken...nix te vinden. Nja, voor mijn tama aw106 moet die dan ook werken schat ik? Daar kan ik zo snel nl. niet iets over vinden.... trouwens lekker aan de prijs de iets langere versie.... bijna 2 x zo duur....  :'(

Robert-Jan


man...pfft . was het zo makkelijk?


Eeh ja.. ;)

Google met trefwoorden puresound free floater..voila..  *O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!


Def-11

#5
mrt 03, 2013, 11:06 Last Edit: mrt 03, 2013, 11:09 by Def-11

Deze: http://www.thomann.de/nl/gibraltar_sc4467l_snareteppich.htm

Of: http://www.thomann.de/nl/pearl_es025.htm


fenx, ga me toch eens verdiepen in het vak van googelen ..  :+ Ik zie al wel dat net als op marktplaats bv de zoekmachine geen rekening houdt met gedeeltes van woorden, laat staan fonetisch zoeken. Je moet de zoekterm exact goed hebben anders geen hit..  :X Trouwens een fijn prijsje ook.. Waarom zijn deze eigenlijk zo extreem veel goedkoper of anderzijds waarom is Puresound zo duur?  :?

Dribbel

Gewoon goede snare wires.... En dat willen de mensen, en wat ze willen zullen ze voor in de buidel moeten tasten.....
Yamaha recording & sabian

Fibesman

Puresound is ook niet altijd perfect hoor, en als ze dan 3 tot 4 keer zo duur zijn kun je je wel afvragen of dat het geld waard is.

Def-11


Puresound is ook niet altijd perfect hoor, en als ze dan 3 tot 4 keer zo duur zijn kun je je wel afvragen of dat het geld waard is.


Zag net de Puresound P1520, moet ook werken en is betaalbaar; 22 euri.... *O* als ze tenminste leverbaar zijn...   :+

drums97

Ik heb een pure sound vervangen door een Pearl. Ben er op vooruit gegaan en kost de helft  8)7
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Omhoog