Gretsch New Classic spanblokken

Gestart door Cas, sep 05, 2014, 19:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Cas

Ik was benieuwd of ergens de spanblokken te krijgen zijn die Gretsch op de New classic serie heeft zitten. Het leek mij wel mooi om die ook op mijn Renown snare te zetten, zodat deze bij de rest van mijn kit past.
Iemand een idee of en waar deze te krijgen zijn? En hoe duur zo'n grapje dan mag worden?

Thanks alvast!  :)

FoREVer


Ik was benieuwd of ergens de spanblokken te krijgen zijn die Gretsch op de New classic serie heeft zitten. Het leek mij wel mooi om die ook op mijn Renown snare te zetten, zodat deze bij de rest van mijn kit past.
Iemand een idee of en waar deze te krijgen zijn? En hoe duur zo'n grapje dan mag worden?

Thanks alvast!  :)


als het goed is hebben die toch een tube lug? die kun je dan bestellen via http://www.stdrums.de
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Paintpro

Ja, maar geen tube-lug die je op st-drums kan bestellen.

Jeffx

Een Gretsch dealer kan het vast voor je bestellen :)

Cas

Die van STdrums zijn inderdaad net weer anders, maar ik kan inderdaad eens contact opnemen met een Gretsch dealer om te kijken of er iets mogelijk is :)

Omhoog