Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
De Pearl is wel huge, kan je beter een Leatherman aanschaffen.Ik zou de VF om die reden laten liggen: als je iets nodig hebt zit het er niet op.
Ik vind de Vic wel lekker compact ogen en daardoor net even anders.
hebbedingetje:Al lang verkrijgbaar van Pearl en vast ook wel andere merken:
Altijd handig zo'n multytool, niet te groot of te zwaar en altijd op zak..of aan de broekriem.
ik zou niet 'warmer' als kamertemperatuur gebruiken, water ?De temperatuur voor het spanningsvrij maken van koperen onderdelen is afhankelijk van de legering 150-275 graden en voor messingcomponenten 250-500 graden.
en idd er zitten in cymbals spanningen in het metaal, die met warmte veranderen, maar na afkoelen
weer terugkomen.. dus het is niet blijvend.. (onder een bep. temp) als je weleens een cymbal ge-
hamerd hebt.. dan word er ook gezegd dat het cymbal eerst 'tot rust' moet komen voordat je de
uiteindelijke klank kunt horen (spanningen maken de klank complexer dus.. hameren is eigenlijk
allemaal kleine stukjes verschillende spanning) ..
"Normale" mensen krijgen deze melding:Of krijgen normale mensen die juist niet? Ik heb er met Firefox in ieder geval geen last van
Ik heb ooit een potje SexWax "the best wax for your stick" gekregen (ja zo heet dat spul echt ) en dat is speciaal bedoeld om je stokken wat stroever te maken. Erg handig als je last hebt van zweet handen tijdens het optreden want des te warmer des te stroever je stokken aanvoelen.Balbex heeft zo'n laagje op de stokken zitten en dat bevalt mij prima. Het enige nadeel is dat het pas stroever wordt als je even aan het spelen bent, dus het risico op vliegende stokken als je net begint te spelen is alsnog aanwezig. Tenminste, als je daar last van hebt natuurlijk
Aan mij is het niet besteedt want op een of andere manier moeten de stokken bij mij juist wel kunnen bewegen. Maar mocht je meer stroefheid willen is dat wellicht een optie
alleen nie gratis.. http://www.karaoke-version.com/custombackingtrack/stevie-wonder/that-girl.htmlEn mijlenver van het origineel af, dus als Bert daar naar op zoek is kan hij deze links laten liggen.
Ik hoop dat t beter gaat lopen met de in-ears.Ik help het je hopen, maar ben er bang voor. Een slechte monitor mix via speakers of via in-ear blijft een slechte mix en dan helpen de in-ears dus niks. Je kunt dan beter bij het begin beginnen en eerst zorgen voor een goede mix. Waar die uit komt is dan bijzaak.
Ik heb wel van die standaard oordopjes. 9 van de 10 keer vergeet ik die te gebruiken.In mijn beleving is het probleem dan de totale mix die je op je af krijgt. Ik ervaar hetzelfde als die niet goed is en dan wordt alles één grote brei waar niks meer in te onderscheiden is. Invallen bij een gitarist is dan bijvoorbeeld écht onmogelijk. De oplossing voor mij persoonlijk is gewoon wat meer aandacht besteden aan de monitor mix. Die kan beter wat zachter staan en een mooi beeld geven dan keihard en dat je dan die brei krijgt.
Ik vind dat ook een gepiel omdat als ik dat in mn oor duw nauwelijks iets hoor en dus maar deels in mijn oor doe.
Wat de resonantie betreft, dit is iedere keer de bastrillingen wat uit de boxen komt. Ik hoor alleen het zware bas/bromgeluid.
Ik hoor t gitaargeluid nauwelijks. Niemand heeft er verder last van. Het is een muur van zware trillingen.
Ja maar come on de td7 komt uit 1992..ik vond t een geweldig ding toendertijd, maar ook omdat ik het toen (en nog steeds ) niet zag als een volledige vervanger van akoestisch.Voor toendertijd was hij te gek inderdaad. Het enige wat ik nooit echt lekker heb kunnen krijgen is de aanslaggevoeligheid, dus hij deed soms dingen wel die hij niet moest doen en soms dingen niet die hij wel moest doen. Ik dacht indertijd nog wel dat het een vervanger was en heb er zelfs optredens mee gespeeld, maar... het heeft allebei voor,- en nadelen en wat mij betreft zijn het in de goede zin van het woord ook twee werelden als ik het hier op het forum zo voorbij zie komen.
En néé .... je hoort mij niet zeggen dat dit de eerste Roland kit is met echt goede sounds , echt nietHet kan nog erger. Ik heb ooit in een vlaag van verstandsverbijstering de 7 gekocht. Electronisch bleek niet wat het moest zijn, verkocht en m'n MMX gekocht. Voor mij geen electronische sets meer
Advocaat van de duivel petje op: Waarom is een montagebedrijf die Keller ketels gebruikt nou een verrijking voor de markt die overspoelt wordt met Keller ketel drums?Het hangt er maar vanaf van welke kant je het bekijkt, denk ik. Qua 'looks' doen ze wel iets aparts en dan zou je een dergelijk merk een verrijking kunnen noemen. Dat ze daarbij standaard Keller ketels gebruiken is in dat geval een bijzaak, maar een hoofdzaak als je een set enkel en alleen voor de klank koopt. In dat geval ga je zoeken naar houtsoorten, hoeveel lagen je wilt en misschien zelfs hoeveel verschillende lagen je wilt in een ketel, de hoek van de draagranden, de hardware waarmee de ketel afgemonteerd wordt en noem maar op. In dat laatste geval kom je niet bij SJC uit en zou je het eerder een 'verarming' dan een verrijking noemen.