2Box DrumIT five MKII

Gestart door Murgen, sep 17, 2011, 13:01

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

drums97

Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

animal

Waarom zou de verkoper de ddrum module zo hebben beplakt met gaffa-tape 8)7, om de kleur??

drums97

Oh ja zie t nu pas  :?
Ja lijkt 't wel op, ja  8)7
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

drum1964

Ik had het ook gelezen op het 2 box forum R.J, niet van wakker liggen.
Het is gewoon een zielig ventje dat ooit een (oude) Roland TD 6 heeft gehad en nu de klanken zit te vergelijken met een 2 box module. -O-
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

chico

#179
okt 25, 2014, 12:57 Last Edit: okt 25, 2014, 12:59 by chico

Ik val jou of 2box niet aan, ik vroeg me gewoon af of het allemaal niet omslachtig is zoals je het wil opzetten.
Maar het is best moeilijk om iets over 2box te zeggen zonder dat er mensen in de gordijnen vliegen.


Ik voel me niet aangevallen hoor  :) iedereen is vrij om zijn eigen mening te zeggen over een product.
Zoals jullie weten ben ik in het bezit van een compleet Ddrum 4Se set wat ik gebruik om te jammen. (staat in de garage) en een compleet 2box Drumit 5 set wat ik uitgebreid heb (staat op zolder).Omdat mijn 2box set te groot is voor steeds op en af te breken heb ik dus het Ddrum 4SE set.Ik ben over beide drumstellen enthousiast. De bouwkwaliteit van 2box is tegenwoordig goed, in het begin waren er problemen en dat heeft even geduurd,inmiddels zijn die opgelost. Het speelgevoel van de hihat hadden ze van mij t zelfde mogen maken als die van Ddrum 4SE, de hihat van 2box is net niet zo gevoelig als die van Ddrum en dat is jammer. Over de bekkens hoor je mij niet klagen die zijn gewoon goed, het speelgevoel van de Toms is hetzelfde als die van Ddrum uitstekend, over de snare kan ik zeggen het speelgevoel ook hetzelfde als die van Ddrum SE alleen de rim van de snare vind ik bij Ddrum dan weer net wat degelijker. Conclusie is dat de hardware van 2box tegenwoordig gewoon goed is, en absoluut niet slecht te noemen is zoals sommige mensen dat beweren.De 2box module is echt eenvoudig in gebruik, met behulp van SDSE speciaal programma zet je wav/aex/rex files om naar t 2box formaat, dus hiermee kun je vst's zoals bv: Toontrack,Superior Drummer,EZ Drummer samples in je module zetten max OP 1 32GB SDHC kaart! de Ddrum 4se module heeft maar 8 mb, maar ook in die module heb ik 4 echt mooi klinkende kits staan.
Als iemand eens een keer wil spelen op mijn 2box Drumit 5 kom gerust eens langs, dan kun je ervaren hoe de kit speelt.   


Otje

#180
okt 25, 2014, 15:33 Last Edit: nov 13, 2014, 21:59 by Otje

Als iemand eens een keer wil spelen op mijn 2box Drumit 5 kom gerust eens langs, dan kun je ervaren hoe de kit speelt.


:Y Ergens in Limburg hè, is't niet?

..ennuh.., +1 Chico, al ben ik wel een beetje jaloers op je sets hòor hé..!

Technobeat


Er is volgens mij helemaal niets mis met de 2Box sets fase 2 , gewoon goede hardware nu EN .... een top module , die nog steeds naar mij lonkt :') :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

Dan moet je die kopen techno   :Y
Maar weet dus wel dat je dan nog zelf een en ander moet doen om die 32 gig aan vst's te kunnen horen.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hans

Een aanklacht ? Hoe moet die luiden dan ? "Zij van dat andere forum zeggen allemaal dingen en wij vinden allemaal andere dingen, dus edelachtbare we zouden graag uw tijd even willen afleiden van belangrijkere zaken"

Robert-Jan

De rijdende rechter..? Nemen we die kattenverjager ook gelijk mee..weer een uitzending vol.. ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

chico


:Y Ergens in Limburg hè, is't niet?


Correct!

chico


Een aanklacht ? Hoe moet die luiden dan ? "Zij van dat andere forum zeggen allemaal dingen en wij vinden allemaal andere dingen, dus edelachtbare we zouden graag uw tijd even willen afleiden van belangrijkere zaken"


Precies! Iedereen geeft zijn eigen persoonlijke mening ik vind dat het moet kunnen.
Ik vind alles wat met electronische drums te maken heeft boeiend, daar hoort ook discussie onderling tussen.
Groepsknuffel

Hans

Inderdaad Chico. Volledig met je eens.

chico

laats nog eens gespeeld op een ddrum 4 met cast precision pads, man wat maken die pads herrie!  spelen wel lekker maar ik ben blij dat ik de ddrum 4se mesh versie heb.

Robert-Jan

Ik ook laatst nog, maar ik had mn inears in ;)
Mooie sound toch he die ddrum..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

chico


Ik ook laatst nog, maar ik had mn inears in ;)
Mooie sound toch he die ddrum..


jazeker niets mis mee! ook niet met de bouwkwaliteit.
maar ik vind mijn 2box set nog beter klinken kan ook niet anders ik heb mijn 32 gb kaart bijna vol staan.


Hammar


animal


Technobeat

#193
nov 28, 2014, 20:30 Last Edit: nov 29, 2014, 17:06 by Technobeat

Dit is toch wel erg gaaf hoor: https://www.youtube.com/watch?v=jk3ib6fEH7s&feature=youtu.be




Dat kan toch ook alleen maar met een 2Box module he 8) , echt een super tof product :) :) .
Dus eigenlijk kun je elke akoestische kit '' kopiëren '' en ook met cymbals gaat dat verhaal op denk ik :') .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

chico




Dat kan toch ook alleen maar met een 2Box module he 8) , echt een super tof product :) :) .
Dus eigenlijk kun je elke akoestische kit '' kopiëren '' en ook met cymbals gaat dat verhaal op denk ik :') .


T gaat allemaal met de 2box module, koop er nou maar gewoon 1 of kijk op marktplaats op mijn advertentie, ik verkoop bijna een complete 2box set op de module en cymbals na. *O*

Technobeat

#195
dec 31, 2014, 18:47 Last Edit: dec 31, 2014, 18:48 by Technobeat
ik verkoop bijna een complete 2box set op de module en cymbals na. *O*




En laat ik nu nét hetgeen zoeken wat jij niet wilt verkopen......... ;)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

chico

Zo ik heb alle 2box pads en 2box hihat verkocht.Ik ben nu op zoek naar een nieuw klein jam-setje.
Iemand ervaringen met de Mark Drum Yes? ziet er leuk uit voor een kleine prijs.

Robert-Jan

Mischien handiger om die vraag in het markdrum topic te stellen?

By the way, waarom verkocht je dan je 2box spullen? Daar had je toch een leuke jamset mee kunnen maken?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Otje


Zo ik heb alle 2box pads en 2box hihat verkocht.Ik ben nu op zoek naar een nieuw klein jam-setje.


:F  :F

chico


Mischien handiger om die vraag in het markdrum topic te stellen?

By the way, waarom verkocht je dan je 2box spullen? Daar had je toch een leuke jamset mee kunnen maken?


Ik gebruik alleen nog de 2box module met mijn uitgebreide ddrum 4se set, ik heb de 2box pads nog goed kunnen verkopen dus ik was op zoek naar een kleine complete jam-set.

Omhoog