in actie!!!

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 20:25

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

hunghobbit

Two sticks to rule them all

jozwf

Foto van een tijdje terug...


Star


Foto van een tijdje terug...



Geweldig! en toen al Tama sterren op je kit ;)
Dixon drums & hardware.

Star

De meest recente foto van mij... uit 2009.

Dixon drums & hardware.

Ringo

#329
mrt 18, 2013, 13:06 Last Edit: mrt 18, 2013, 13:24 by Ringo
Gaaf zo, met die witte achtergrond. Speciale fotoshoot?

Hier een actie foto van mijzelf. Verwarming in de oefenruimte kapot, het was een graad of 14 daar.



Alle PST3's zijn inmiddels vervangen door Masterwork

En behalve de drums "mag" ik ook altijd de pianopartijen inspelen, waarvan acte (of actie)

I hit you with my Rhythm Stick

groovemaker

Jerry Lee Lewis!!

Leuk hoor
If it's too Loud you're too old!

jozwf

Afgelopen zaterdag speelden we in Dordrecht.












Hans



Met een nieuw projectje (LOFT52) in de Kunstkerk in Dordt... wat een verademing : publiek wat stil is  *O*

Was echt een lekkere gig, intiem, mooie songs, mooie setting.

Boudewijnow

Hier ook maar eens een foto'tje van mij, (nog) niet in actie.
Beetje donkere foto, normaal is mn haar blond :P
Bekken is een beetje stoffig...

Dries

Mooie kit ; )
Blijft een fraaie kleur, dat Sequoia Red.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Hellwin

In de oefenruimte
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Joris

Goede baard!

Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Machiel

Daar moet je niet bij Tonika aankomen!
Neem mij vooral niet te serieus.

Hellwin

hahahha geweldig dat van Tonika ja, stelletje sukkels.

Maar inderdaad, eigen baard is goud waard!
Moet nog wel een cm of 10 langer worden, hij's nog in de kweek :)
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Nijlpaard

#340
mei 26, 2013, 15:54 Last Edit: mei 26, 2013, 18:35 by Nijlpaard
Duuusssssss..........

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

drum1964

Een vuurspuwende hi-hat, dat zie je niet veel...... 8)7
Mooie kit.
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Hellwin

En een beginnende baard! :)
Kan er ook een smilie met baard alstubieft?  8)7
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Dafboy

Ik weet niet als ik dit in het juiste topic plaats...zoniet verbeter mij gerust

Hier een filmpje van het 1ste optreden van mijn 4-jarige zoon, zaal met ongeveer 100 man als publiek, leerlingenconcert van het Pop en Rock Atelier te Diest...

Hij was nerveus en verlegen, wat normaal is, maar hij heeft het toch goed gedaan...

http://www.youtube.com/watch?v=9w-ePpu1xqc

Dries

#344
mei 27, 2013, 16:49 Last Edit: mei 27, 2013, 16:51 by Dries
Hoewel ik - i.t.t. enkele andere forumleden - vind dat iemand onder de juiste condities niet te jong hoeft te zijn om een instrument te (leren) bespelen, ben ik wel van mening dat je zoon nog niet op het niveau is beland dat optreden reëel is.
De jongen is pas 4, het is echt geen schande dat hij flink uit de maat drumt en als hij er plezier in heeft om te oefenen kan ik dat alleen maar aanmoedigen. Of je dit op een podium voor 100 man publiek moet doen is echter de vraag. Ik zie hier persoonlijk het nut niet zo van in.
Nogmaals: bovenstaande betreft puur mijn mening en is geen poging tot het geven van opvoedadvies.

Dat gezegd hebbende vind ik het wel leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over de hobby van je zoon!
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Dafboy


Hoewel ik - i.t.t. enkele andere forumleden - vind dat iemand onder de juiste condities niet te jong hoeft te zijn om een instrument te (leren) bespelen, ben ik wel van mening dat je zoon nog niet op het niveau is beland dat optreden reëel is.
De jongen is pas 4, het is echt geen schande dat hij flink uit de maat drumt en als hij er plezier in heeft om te oefenen kan ik dat alleen maar aanmoedigen. Of je dit op een podium voor 100 man publiek moet doen is echter de vraag. Ik zie hier persoonlijk het nut niet zo van in.
Nogmaals: bovenstaande betreft puur mijn mening en is geen poging tot het geven van opvoedadvies.

Dat gezegd hebbende vind ik het wel leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over de hobby van je zoon!


Dit was een leerlingenconcert / opendeurdag van de muziekschool waar hij 1x per week 30min les volgt.
Meedoen hieraan was zijn eigen vorostel, wij hebben het nadien herhaaldelijk gevraagd en hij bleef telkens bij zijn antwoord van ja ik doe het...
Hij was wel uitermate nerveus en verlegen, vandaar dat hij uit de maat zat bij momenten, in een ander topic staat een filmpje van hem thuis (in zijn element dus) en daar zie je dat hij het eigenlijk veel beter kan...desalniettemin is het een ervaring die hij en ook wij nooit zullen vergeten en het zet een deur open naar de toekomst, met de nadruk op zijn EIGEN TEMPO en niets TEGEN ZIJN ZIN....

Ik deel eigenlijk jouw mening want ik vond het ook wat TE op het optreden, maarja, hij wou het zo graag....wat doe je dan als trotse ouder ?? :p

Dries


Dit was een leerlingenconcert / opendeurdag van de muziekschool waar hij 1x per week 30min les volgt.
Meedoen hieraan was zijn eigen voorstel, wij hebben het nadien herhaaldelijk gevraagd en hij bleef telkens bij zijn antwoord van ja ik doe het...
Hij was wel uitermate nerveus en verlegen, vandaar dat hij uit de maat zat bij momenten, in een ander topic staat een filmpje van hem thuis (in zijn element dus) en daar zie je dat hij het eigenlijk veel beter kan...desalniettemin is het een ervaring die hij en ook wij nooit zullen vergeten en het zet een deur open naar de toekomst, met de nadruk op zijn EIGEN TEMPO en niets TEGEN ZIJN ZIN....

Ik deel eigenlijk jouw mening want ik vond het ook wat TE op het optreden, maarja, hij wou het zo graag....wat doe je dan als trotse ouder ?? :p


In dat geval had ik hem ook niet tegengehouden. Ik herken deze standvastigheid ergens van namelijk  ;)
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Technobeat


Gaaf zo, met die witte achtergrond. Speciale fotoshoot?

Hier een actie foto van mijzelf. Verwarming in de oefenruimte kapot, het was een graad of 14 daar.





Boven of onder nul ? :+

Bij mij op de drumkamer ( is een slaapkamer boven ) heb ik nooit de verwarming aan tijdens het drummen , als je lekker aan de slag bent wordt je vanzelf warm . :)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat


Foto van een tijdje terug...




Leuke foto Jozwf , bijna niets veranderd zo te zien .......... :+
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

jozwf



Leuke foto Jozwf , bijna niets veranderd zo te zien .......... :+


Alleen een brilletje er bij, verders ben ik geen spat veranderd.

Omhoog