in actie!!!

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 20:25

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Kn@pestaart

't Is een heel normale vraag hoor.
Het niveau is niet bepaald om over naar huis te schrijven (of te mailen). Ik vind mijzelf zeker niet de beste, maar als ik filmpjes hier zie, dat raakt het me totaal niet. Nergens een Tony Royster, of Vinnie Colaiuta... Maar ik heb mijn credits al verspeeld hier. Geeft niets. Het maakt niet uit wat ik zeg. Het wordt toch verkeerd begrepen.
En dat Karma is vrij belangrijk hier merk ik... ;)
Misschien ben ik te eerlijk voor jullie en horen jullie liever hele lieve en vriendelijke dingetjes...
En ja Hans, door reacties zoals die van jou, zou ik me bijna superieur voelen ;) Dank je daarvoor.

Jenslathouwers

@ kn@pestaart, heb jij misschien nergens video materiaal van jezelf? Ben ik wel benieuwd naar  8)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Animal baars

#252
dec 26, 2012, 09:01 Last Edit: dec 26, 2012, 09:01 by Animal baars
Oh boy, het ene popcorn-topic is net gesloten, kan ik bijna alweer de magnetronmeuk uit de kast gaan trekken. Jammer van die attente mods in kerstsferen :X

Toffe foto's Rick, ik had ook willen komen, ging alleen last minute naar een ander kerstconcert.

Rick


Toffe foto's Rick, ik had ook willen komen, ging alleen last minute naar een ander kerstconcert.


Het was ook zeker erg tof, alles ging goed ook! Gitarist had 1x haar capo verkeerd gezet dat was de enige echte fout die ik voorbij had zien komen. Ik ben best tevreden! :)

grohllebol


Het was ook zeker erg tof, alles ging goed ook! Gitarist had 1x haar capo verkeerd gezet dat was de enige echte fout die ik voorbij had zien komen. Ik ben best tevreden! :)


LOL, hadden we ook bij een nummer laatst. Gitarist had z'n capo er op laten zitten van nummer ervoor. Ik zag de bassist kijken van WTF is die nou weer aan het spelen, ik vond 't zelf erg vaag klinken.

Zelfs al zetten we op de setlist erbij waar de capo erbij/ eraf moet, dan nog vergeet ie 't soms :p
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Rick


Zelfs al zetten we op de setlist erbij waar de capo erbij/ eraf moet, dan nog vergeet ie 't soms :p


Ja gitaristen he, hebben ze maar 6 snaren en twee handen nodig, en nog gaat het fout! Haha ;)

Ik zit bij ons de gitaristen ook altijd te narren. "Vandaag spelen we het nummer niet in A, maar in E, ivm de zang!" waarop ik dan weer reageer: "Dat meen je niet, moet ik nou mn hele drumstel overstemmen?"

grohllebol


Ja gitaristen he, hebben ze maar 6 snaren en twee handen nodig, en nog gaat het fout! Haha ;)

Ik zit bij ons de gitaristen ook altijd te narren. "Vandaag spelen we het nummer niet in A, maar in E, ivm de zang!" waarop ik dan weer reageer: "Dat meen je niet, moet ik nou mn hele drumstel overstemmen?"


Haha, of vragen of ze 'm in K kunnen spelen, want dan passen je Zildjian K's er beter bij ;)

Overigens, dat waren leuk foto's van die kerst show.
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Rick


Haha, of vragen of ze 'm in K kunnen spelen, want dan passen je Zildjian K's er beter bij ;)

Oh Zildjians doe ik niet aan, dat scheelt dan weer ;)
Overigens, dat waren leuk foto's van die kerst show.


Thanks! Ze hadden goed hun best gedaan, de mannen van 't decor en licht! De zaal zat ook lekker vol!

animal


ben benieuwd wat jullie ervan vinden, alle kritiek is welkom!  *D


Hoi Groovemaker, prima gespeeld maar omdat je er expliciet om vraagt.  ;)
En geloof het of niet, terwijl ik dit zit te typen komt in de top 2000 het nummer "I Wish" voorbij  *O* Dit nummer heb je al vaker gepost en toen viel me ook al op dat je de bassdrum erg 'recht' (disco -> trijntje oosterhuis versie  :'( ) speelt.
Persoonlijk vind ik dat erg jammer, het oorspronkelijke thema van de bassdrum ondersteunt de feel van het nummer een stuk beter. Luister nog eens naar het origineel zou ik zeggen.
V.w.b. het einde, het nummer gaat nu als de spreekwoordelijke 'nachtkaars' uit, een 'fade out' is live geen optie, dit nummer vraagt m.i. om een stevig einde, wellicht dat de trijntje-versie hier wel geschikt voor is.

groovemaker

Dat nummer vraagt idd om zo' n einde, maar aan ons gezicht kun je ook wel zien dat dit niet zo was gepland.
Tja dat bassdrum patroon....had ik ook niet zo bedaxht, maar kwam toen in me op om een four on the floor te spelen.  Heb ik toen maar zo gelaten.
Leuk dat je em op de Top2000 hoort. Welk nummer??
If it's too Loud you're too old!

Bluebe

Gister opgetreden bij de Groninger Basketball Week, gaat tijdens de laatste wedstrijd de mascotte van de Santa Barbara Breakers achter mijn drumstel zitten  :P

Tama | Sabian HHX | Zildjian A Custom / K Hybrid

WHiZZi

Een van de weinige foto's waar ik niet al te vreemd op sta
Tijdens de Kerst Winter Wonder Wandeling in Deurne:


En dit zijn ook wel een hele leuke foto's van Pyrates in Tivoli Utrecht (27-12-2012):


Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

Mike


Gister opgetreden bij de Groninger Basketball Week, gaat tijdens de laatste wedstrijd de mascotte van de Santa Barbara Breakers achter mijn drumstel zitten  :P



Haha, kon ie er wat van? Ziet er in ieder geval hilarisch uit!
Setup: Sonor Force 3007 (12", 14" floor, 16" floor, 22" bass)
Homepage - Facebook - YouTube

Bluebe


Haha, kon ie er wat van? Ziet er in ieder geval hilarisch uit!


haha nee klonk nergens naar hij had ook i.p.v. 1 stok per hand 2 stokken in zo'n kartonnen houdertje in elke hand dus dat ging ook niet echt lekker ;) 
Tama | Sabian HHX | Zildjian A Custom / K Hybrid

Technobeat


haha nee klonk nergens naar hij had ook i.p.v. 1 stok per hand 2 stokken in zo'n kartonnen houdertje in elke hand dus dat ging ook niet echt lekker ;)



Soort dubbellucht drumstokken dus . :+
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

dutchdrummer

#265
jan 15, 2013, 23:21 Last Edit: jan 15, 2013, 23:24 by dutchdrummer
Afgelopen december in onze stamkroeg.....




Hammar

Nou, deze moet ik echt ff delen met jullie, 1986 op mijn eerste gig, geleende drums Pearl Export zonder ondervellen. De hardrockband van m'n broer waar de drummer 2 weken voor deze gig uit getrapt was.
En dan die outfit hè:

Animal baars

Haha, geniale foto! Ik was toen nog geeneens geboren :/

Stokmans

Dat..... Dat is....... Wow  :X

(hadden ze geen kortere broekjes? ;) )

dutchdrummer

Dat zijn nou nog eens leuke actie foto's......  :)

Groove

#270
jan 16, 2013, 11:16 Last Edit: jan 16, 2013, 13:00 by Groove


Tijdens een nieuwjaarsfeest 2 weken geleden. Ik zat me kennelijk nogal te 'verbijten'... ;-).

Technobeat


Nou, deze moet ik echt ff delen met jullie, 1986 op mijn eerste gig, geleende drums Pearl Export zonder ondervellen. De hardrockband van m'n broer waar de drummer 2 weken voor deze gig uit getrapt was.
En dan die outfit hè:



Je leek TOEN al op de huidige Stewart Copeland . :)

DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Erik

Of meer op Richard Simmons?
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

animal

Geniale foto, Hammar  *O*, korte sportbroekjes waren ooit mode (zie EK-voetbal 1988 winnaars)....... tegenwoordig zouden we zeggen ..... Gay ...

Hammar

lol idd!

Omhoog