in actie!!!

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 20:25

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Dries

Deze lijkt kwa samenstelling redelijk op de Reference.
Hoe klonk deze t.o.v. de purple craze Reference die je hebt gehad, Animal?
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

groovemaker

En welke snare heb je daar? Ik kon het op de foto niet zo goed zien....
If it's too Loud you're too old!

FoREVer


En welke snare heb je daar? Ik kon het op de foto niet zo goed zien....


Is een Sensitone brass (custom) alloy i guess
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Dries


Is een Sensitone brass (custom) alloy i guess


Deze ja (rechts)
14x6,5



''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

groovemaker

Wow mooie snares ook!

Kan me vergissen maar volgens mij ben ik zo ook al eens in het snaredrum topic tegengekomen?
If it's too Loud you're too old!

animal


Deze lijkt kwa samenstelling redelijk op de Reference.
Hoe klonk deze t.o.v. de purple craze Reference die je hebt gehad, Animal?


De MW klonk toch heel anders dan de Reference, wat warmer en ronder van sound in vergelijking met de  meer puntige en krachtige sound van de Reference.

Dries


De MW klonk toch heel anders dan de Reference, wat warmer en ronder van sound in vergelijking met de  meer puntige en krachtige sound van de Reference.

Maar goed dat ik de centen niet had toen je Ref te koop stond.
Fraaie kit, dat wel!
Ik ben overigens uiterst tevreden met de Masterworks.
Overigens vond ik de versleten, dubbellaags Aquarian ... II coated nog gaaf klinken ook.
Komen geen clear vellen meer op de volgende keer.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Rick


Komen geen clear vellen meer op de volgende keer.


Dat zei ik ook voordat ik Clear Vintage Emperors probeerde. Wat een bezoekje Muzikmesse wel allemaal niet met je doet  8)7

Nlz


Dat zei ik ook voordat ik Clear Vintage Emperors probeerde. Wat een bezoekje Muzikmesse wel allemaal niet met je doet  8)7

Ik vermoed dat we daar alle drie redelijk verbaasd over waren, over die Clear VE's! Staan ook nog altijd ergens op mijn lijstje.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

grohllebol

#234
dec 23, 2012, 22:02 Last Edit: dec 23, 2012, 22:23 by grohllebol


Van 't optreden afgelopen vrijdag. We spelen een cover van Not Insane van K's choice.

Op 't eind werd 't wat rommelig, gitarist ging een hele andere kant op dan we gewend waren tijdens 't oefenen, dus echt een eind aan breien werd wat improviseren :p



En een tweede filmpje een cover van Long train running. Ook hier ging de gitarist wat anders doen, maar ach, gitaristen...  8)7

Ik had wat moeite met afstellen van m'n snare deze avond. Ik was niet helemaal tevreden over 't geluid...
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

groovemaker

#235
dec 24, 2012, 11:02 Last Edit: dec 24, 2012, 11:03 by groovemaker
Live at poppodium Romein Leeuwarden.
Was een waardeloze drumkruk (niet in hoogte verstelbaar)
Waardeloze monitor man (kon geen bas en gitaar over mijn in ears krijgen van hun)
Waardeloze bekkenstanders ( konden niet dichtbij genoeg)
Jammer dat de distortion van de gitarist het niet deed bij solo (rare versterkers in Romein)

Ben toch blij met het resultaat, want het swingt wel en het publiek werd erg enthousiast. De bovengenoemde dingen zorgen er alleen voor dat je niet zo lekker speelt.



Kijken in HD ;-)

ben benieuwd wat jullie ervan vinden, alle kritiek is welkom!  *D
If it's too Loud you're too old!

Harre

Soms is het inderdaad een uitdaging om toch gewoon te gaan zitten en je ding te doen als je je eigen spullen niet bij je hebt. Voor mij een reden om naast m'n snare, bassdrum pedaal en bekkens ook altijd m'n eigen kruk en een paar stands mee te nemen. Vaak neem ik ze voor niks mee, maar soms ben ik er super blij mee dat ik de (kleine) moeite genomen heb. En on topic: het swingt inderdaad lekker  :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Kn@pestaart

De zangeres is bij vlagen best goed ;)
De rest van de tijd zingt ze gewoon vals.  :F


Joris


Live at poppodium Romein Leeuwarden.
Was een waardeloze drumkruk (niet in hoogte verstelbaar)
Waardeloze monitor man (kon geen bas en gitaar over mijn in ears krijgen van hun)
Waardeloze bekkenstanders ( konden niet dichtbij genoeg)
Jammer dat de distortion van de gitarist het niet deed bij solo (rare versterkers in Romein)

Ben toch blij met het resultaat, want het swingt wel en het publiek werd erg enthousiast. De bovengenoemde dingen zorgen er alleen voor dat je niet zo lekker speelt.



Kijken in HD ;-)

ben benieuwd wat jullie ervan vinden, alle kritiek is welkom!  *D


Neem je eigen materiaal dan mee, ipv alleen maar de schuld te geven aan het materiaal van de zaal.

Kn@pestaart

Haha, dat wilde ik in eerste instantie ook typen, maar dat vond ik wat ongepast... ;)
Het is lekker makkelijk om anderen en de spullen de schuld te geven, maar uiteindelijk moet je gewoon je ding doen ;)

Rick

#240
dec 24, 2012, 19:11 Last Edit: dec 24, 2012, 19:50 by Rick
De kerst-show van afgelopen zondag:





NathanR


groovemaker


Neem je eigen materiaal dan mee, ipv alleen maar de schuld te geven aan het materiaal van de zaal.


Nou dat had ik ook, maar doordat we maar vijf minuten hadden om van band te wisselen, kon ik dat niet gebruiken. Ik had het nog tegen ze gezegd, want de andere bands hadden wel meer tijd. Maar we speelden goed en de zaal ging los, daar ging het om
If it's too Loud you're too old!

Joris

5 minuten is ook wel belachelijk kort  -O-

Kn@pestaart

Met 5 minuten heb ik mijn halve drumstel neergezet, en de hele kit, als ik het van tevoren neerzet. ;)
Dus je kunt een hoop doen hoor. Nog even een line check, kick en zang over de monitor en knallen ;)

Kn@pestaart

#245
dec 25, 2012, 22:39 Last Edit: dec 25, 2012, 22:58 by Robert-Jan
Commentaar van de moderator oh nee..die kant gaan we echt niet op..zie je pm

Hans

#246
dec 25, 2012, 22:54 Last Edit: dec 26, 2012, 09:56 by Hans
@mods : dan haal ik mijn antwoord ook weg. Het is ten slotte kerstmis.

Rick

Hey leuk man, tegenwoordig krijgen we ook -karmapunten voor on-topic blijven, zelfs als je foto's post! Niet dat die karma punten me veel kunnen schelen, maar jongens, waar zijn we nou mee bezig?

Stokmans

Ja ik zag het ook al...  -O-

De laatste dagen regende het minpunten, en aangezien we eigenlijk allemaal wel weten waar dat vandaan komt zou ik me er maar niet te druk om maken. Die discussie verlies je toch, op voorhand :+


paQ

beetje vertrouwen in de mods ;)
laat het zitten, 't is kerst! *O*


Omhoog