in actie!!!

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 20:25

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Joris


Wat foto's van gisteravond.








Vette kit hoor maar die ondiepe toms zien er niet uit, het is wel makkelijk daarentegen.

jozwf

Ach ja, het is qua zicht een beetje wennen, maar qua gemak zou ik eigenlijk niets anders meer willen, zeker niet met die 24" bassdrums.

Jenslathouwers

bij deze wat actiefoto's van mezelf  8)







i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Joris

Een studiopictuur van afgelopen zomer.


groovemaker

Welke studio?
If it's too Loud you're too old!

animal


Een studiopictuur van afgelopen zomer.

Wil je met de toevoeging 'zomer' nou beweren dat je in de winter een shirt draagt??? ;)

Joris

#206
nov 18, 2012, 12:24 Last Edit: nov 19, 2012, 01:46 by Joris

Wil je met de toevoeging 'zomer' nou beweren dat je in de winter een shirt draagt??? ;)


Zodat jullie niet denken dat ik weer in de studio zit  ;)

http://www.mastersoundentertainment.de

Erik


Een studiopictuur van afgelopen zomer.




Meer pindakaas eten Joris, ik kan de ribben tellen.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Joris

Je moest eens weten hoeveel bratwursten en schnitzels ik hier eet, maakt allemaal niks uit.

ddrsonor

@Jens,

Leuke actiefoto's, maar ik zou zeggen, als dit jouw drumstel en opstelling is, check deze eens. De laatste 2 foto's laten nu niet een lekkere houding voor je rug zien....... Als je kruk voor jou goed staat, in ieder geval die snare wat omhoog....

Jenslathouwers


@Jens,

Leuke actiefoto's, maar ik zou zeggen, als dit jouw drumstel en opstelling is, check deze eens. De laatste 2 foto's laten nu niet een lekkere houding voor je rug zien....... Als je kruk voor jou goed staat, in ieder geval die snare wat omhoog....


Dat was de kit van mijn ouders, hrb nu mijn eigen kit en alles staat zo'n 15 cm hoger nu ;)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

outsidr

#211
nov 25, 2012, 21:27 Last Edit: nov 25, 2012, 21:28 by outsidr
In actie met de gehele band. helaasch telefoonbagger kwaliteit...





Groove

En daarom ben ik ooit gaan drummen; voor het uitzicht ;-).

groovemaker

Je speelt in een vette band! Klinkt lekker
If it's too Loud you're too old!

Erik

Schrik niet van de extreme HD-opname :+

Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

CasB


Dries

Heb ik deze ooit geplaatst?

Optreden van de zomer op Muziekpark te Boxmeer:



''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

groovemaker

Vette Kit man!
If it's too Loud you're too old!

Paul

Toffe foto's Dries!
Wat vond de geluidsman van die Pearl?

Dries

Dankjewel.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen maar een kort praatje heb gemaakt met degene die alles op het podium + monitors regelde.
De geluidsman zelf had het nogal druk en was fulltime bezig achter de tafel. Die heb ik niet gesproken.
Toen ik in december vorig jaar in het voorprogramma van de hello, goodbye band (Riche, Boxmeer) speelde, waren beide geluidsmannen zeer enthousiast te noemen.
Het klonk erg lekker in de zaal en ze waren er opvallend snel mee klaar.
Leuke lui waren dat trouwens.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

groovemaker

Ja ik kan me voorstellen dat de geluidsman van Terry Bozzio iets meer tijd nodig heeft  8)7
Maar die Masterworks series zijn echt goede kits die erg lekker klinken.

De Ik vindt de Masters en Masterworks dan ook beide beter klinken dan de Refrence,die ook mooi is....
If it's too Loud you're too old!

Rick


De Ik vindt de Masters en Masterworks dan ook beide beter klinken dan de Refrence,die ook mooi is....


Hangt er vanaf hoe je je masterworks laat samenstellen he  8)7

animal

Mooie kit Dries  ;) .
Ik begrijp nu ook beter waarom je Fregle als avatar gekozen hebt. :Y

harmen 18

cool haar  :) mooie kit ook 8)

groovemaker


Hangt er vanaf hoe je je masterworks laat samenstellen he  8)7


Das waar, maar ik heb er nog nooit een gehoord die ik echt slecht vond klinken...
If it's too Loud you're too old!

Omhoog