in actie!!!

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 20:25

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

jozwf

Nee, 10 was toch echt wel de max, de andere 3 stonden buiten ;)

groovemaker

Nou in actie....geld dat ook voor filmpjes? Verwijder anders maar weer:



Dat met die band op het laatst was echt vet, ik werd gewoon uit het publiek gehesen en achter het drumstel gezet: "succes Thomas, je red het wel". Gelukkig hielp hun drummer even bij de overgang, want die kende ik van hun niet......

en lekker groovy met mijn band: ( weet niet zeker of ik em al eens gepost had, mar ach....commentaar is altijd welkom!
If it's too Loud you're too old!

jozwf


Afgelopen weekend on stage :) We speelden als afsluitende act van een open podium in Leiden.
Mijn 2e live performance...  *O* Ik had een keertje bij Geisha van die rods gekocht, gelukkig maar, want met gewone sticks overstemde ik alles, zelfs als ze alle mics op m'n drumstel uitschakelden  :6



We speelden ook I alone van Live, daar zijn 2 coupletten die je met rimklik speelt. Dus in de bridge naar het eerste refrein moest ik de gewone stok vervangen door de rod, en de gewone stok maar in m'n mond gedaan, want ik kon 'm nergens anders kwijt :) Volgende keer maar achter m'n oor stoppen...


Wel met een lekker pedaal gespeeld? ;)

dunDaan

Hey, nog iemand die open-handed speelt :). Doe je goed man, klinkt lekker !!
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Harre


twas daar men 13 man ok wel vol denk ik he?

8. Nienke was er ook... :p
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

paQ


jozwf

Hihihi...

groovemaker


Hey, nog iemand die open-handed speelt :). Doe je goed man, klinkt lekker !!


Dank je!

Jij speelt ook openhanded?
If it's too Loud you're too old!

dunDaan

Yup, sinds de 1e keer dat ik Simon Phillips zag. Ik dacht "da's verrekte handig" en dat vind ik nog steeds. Ik speel verder wel in een geheel rechtshandige opstelling, dus met de ride aan de rechterkant.
Dat doe jij toch ook of niet??
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Duncan

#184
okt 23, 2012, 00:24 Last Edit: okt 23, 2012, 00:26 by Duncan
Ik ben helaas wel van de bekken trekkerij tijdens het drummen.







Nijlpaard

Leuk toch :) Je mag zien dat je het naar je zin hebt :Y
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

grohllebol


twas daar men 13 man ok wel vol denk ik he?


Hahaha, 't lijkt er wel op alsof na deze foto de band gevraagd werd buiten door te spelen, zodat ze meer mensen in de kroeg kwijt konden ;)

Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Fibesman

Duncan.. Een Fibes kit op die eerste foto?

NathanR

Duncan...

LEuke foto's en toffe kit op de 2e foto.
Wat voor muziek maak je met je band?

Stokmans

#189
okt 23, 2012, 12:49 Last Edit: okt 23, 2012, 12:51 by Stokmans
Orange Maplewood? Ik zie de Nijmegen Rock City vlag, en toen was het zo gevonden ;)

Gokje: Bovenste foto door Photomike?

Duncan

#190
okt 23, 2012, 13:10 Last Edit: okt 23, 2012, 13:13 by Duncan

Duncan.. Een Fibes kit op die eerste foto?


Ja! Mijn fibes in de eerste, en die 2de is een sonor tom en de rest (op snare en bekkens na) was niet van mij.

@Nathanreinds
Beetje alternative/grunge
www.orangemaplewood.com

@Stokmans
Jazeker rock royale en door de almighty mike vastgelegd.

Fibesman

Wat voor een Fibes is het?

groovemaker

@ dunDaan: Ik speel ook volledig met een rechtshandige opstelling ja, en daar ben ik erg blij mee, want daardoor heb ik in de loop der tijd een goeie onafhankelijkheid van gekregen.

@gekke bekker:  Dat vindt ik ook wel gaaf, tenminste een drummer met karakter i.p.v. een Tessa Boomkamp die erbij zit als een kerstboom.....
If it's too Loud you're too old!

grohllebol


Wel met een lekker pedaal gespeeld? ;)


Yup, een Iron Cobra die ik van Jowzf heb overgenomen, voor het subtiele werk, dan wel het POWERRRRRR 'klopper door 't vel trappen' gebeuren ;)
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Duncan


Wat voor een Fibes is het?


Die gelakte, die eigenlijk acryl hoorde te zijn. weet je dat topic nog?
Met deze badges:


Rick

Laat ik ook maar weer eens wat posten. Kreeg deze foto toegestuurd van de soundcheck en min de ruis en een beetje blurriness is het wel een leuke foto!


Harre

#196
okt 31, 2012, 20:38 Last Edit: okt 31, 2012, 20:38 by Harre
Vreemd. Eerst zie ik de foto niet en daarna is hij er ineens wel...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hans


Vreemd. Eerst zie ik de foto niet en daarna is hij er ineens wel...


Misschien knipper je te traag met je ogen ofzo... Dan kijk je soms tegen de binnenkant aan he. Dat kon alleen Bassie, die verdraaide clown.

jozwf

Wat foto's van gisteravond.






Def-11

#199
nov 12, 2012, 17:45 Last Edit: nov 12, 2012, 17:46 by Def-11

Omhoog