in actie!!!

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 20:25

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

animal

Klein studiofilmpje.
En elke klap raak!!! Prima job! :Y

groovemaker

Gas d'r op! Gaaf!
If it's too Loud you're too old!

Joris

Bedankt iedereen  :)

Het is ook niet vol te houden..én hard én snel
Je hebt ze erbij, maar veel harder dan dit vind ik ook niet echt noodzakelijk.

Nijlpaard

#753
mrt 01, 2019, 11:49 Last Edit: mrt 01, 2019, 14:58 by Nijlpaard
Wow. Vet Joris !! Ontzettend knap. Gave studio ook :)

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

kaboemba

Over de zang zal ik het niet hebben maar wat heb die gitarist gedronken ?????

Jazz

#755
mrt 01, 2019, 14:46 Last Edit: mrt 01, 2019, 20:26 by Jazz


Stoer dat je t filmpje hebt gepost !
There is no music without jazz

animal

Stoer dat je t filmpje hebt gepost !

Iets TE stoer vond ie kennelijk.  :?

Joris

#757
mrt 01, 2019, 16:22 Last Edit: mrt 01, 2019, 16:25 by Joris
Ik heb er dan ook bewust voor gekozen om hier alleen mijn drumkunsten en niet mijn karaokeprestaties te posten  :P

Edit: Bij nader inzien moet een foto wel kunnen.



Rechts: Alex Landenburg, drummer van Kamelot en Cyhra

Jazz

Ik weet blijkbaar niet eens hoe n filmpje te plaatsen. Blijkt te groot te zijn om te kunnen downloaden.
There is no music without jazz

Nijlpaard

Even voor de duidelijkheid.

Dat je van mij zegt dat ik niet kan zingen of drummen of dat er om mij wordt gelachen vind ik geen punt. Ik plaats het filmpje dus ga maar los.

Nu ging het alleen meteen al over de gitarist. Die zit hier niet en is niet degene die het filmpje plaatst. Dus vond het uit respect naar de gitarist toe beter om het dan weer te verwijderen.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Jazz

Ik moest eigenlijk alleen lachen om die kortdoordebocht opmerking.
Maar ik vond t echt stoer dat je dat filmpje geplaatst hebt en jammer dat je t verwijderd hebt.
Was toch niets mis mee. Was toch prima gespeeld. Ik wil t nog steeds doen maar ben er nog niet achter hoe n filmpje te downloaden.
There is no music without jazz

hjs

Ik wil t nog steeds doen maar ben er nog niet achter hoe n filmpje te downloaden.
uploaden bedoel je?
Via youtube is dat toch niet zo lastig?

Jazz

Het is niet n filmpje van you-tube he.
Is n filmpje opgenomen tijdens ons spelen. Heb deze in mijn foto app staan.
There is no music without jazz

hjs

Het is niet n filmpje van you-tube he.
Is n filmpje opgenomen tijdens ons spelen. Heb deze in mijn foto app staan.

Snap ik, maar die moet je eerst naar youtube oploaden.
inloggen bij youtube met je google account, en dan kun je daar het filmpje kwijt.

Jazz

Nou, ook maar eens met de billen bloot. Gedrumd met n heuse hersenschudding. Kon t echt niet meer afzeggen. De dagen daarna wist ik niet eens meer welke nummers we gespeeld hadden.of we die uberhaupt gespeeld hadden.

https://youtu.be/bfx_zAtBztY
There is no music without jazz

drfill

zo..hoppa..  daar kan kaboem een punt aan zuigen.. die praat al 2 jaar over 'iets laten horen'
en drummen en zingen tegelijk..  ..ik heb al genoeg moeite met alleen maar drummen..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Nijlpaard

Pas op met die hersenschuddingen Jazz. Je zou de eerste niet zijn die er lang wat aan over hield.

Dat gezegd hebbende, je zou niet zeggen dat je met geklutste hersens speelt :)

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

kaboemba

#767
mrt 02, 2019, 16:54 Last Edit: mrt 02, 2019, 16:56 by kaboemba
zo..hoppa..  daar kan kaboem een punt aan zuigen.. die praat al 2 jaar over 'iets laten horen'
en drummen en zingen tegelijk..  ..ik heb al genoeg moeite met alleen maar drummen..

Je heb gelijk, is overigens met de mimic pro:

https://www.facebook.com/mamasmojoband/videos/822256541476567/

Zonder hersenschudding.

O en als je me zoekt, ik ziet ergens rechts, was niet een perfecte opstelling en staat wat raar.

drfill

staat (en klinkt) een stuk beter als die yamaha..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Jazz

Nijlpaard, zo'n 3 dagen hierna heel slecht gevoeld. Daarna is t langzaam beter geworden.
Na t spelen ben ik direkt naar huis gegaan.
Ik geloof dat t spelen op de automatische piloot ging.
There is no music without jazz

Henkeman1965

#770
mrt 08, 2019, 14:08 Last Edit: mrt 08, 2019, 14:24 by Henkeman1965
[/img]

Technobeat


Goed en lekker gespeeld Jazz  :)  :)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jazz

Dank je wel. Vond t niet zo geweldig maar ik vond dat t  n keer gezien mocht worden.
Who cares....
There is no music without jazz

groovemaker

Drumsolo van mijn eindexamen, paar maandjes terug. Heb ondertussen eindelijk de videos gekregen  *O*

Ik heb een drumsolo van Todd Sucherman uitgezocht. Dit is de drumsolo die hij de eerste keer bij Drumeo speelde.
Ik moest hem helaas wat inkorten en mijn docenten hoorden er ook graag een geïmproviseerd deel in, dus zo geschiede.

Ik heb hem ook naar de meastro zelf gestuurd en hij stuurde me een enthousiaste en eerlijke mail terug met complimentjes en opbouwende kritiek... Mijn dag kon niet meer stuk....

stierf van de zenuwen dus het is verre van perfect, maar ondanks dat toch nog wel tevreden mee...

Zie hier en hoor graag van jullie!



If it's too Loud you're too old!

drfill

gefeliciteerd hoor..  (hihat splashes maken het ook nog af..)
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Omhoog