Show je kit.

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer


Als je linkshandig zou zijn.

Ziet er goed uit, alleen is het totaal niet mijn muziek.


daar doel ik niet zo zeer op :) ben zelf ook rechtshandig, maar gewoon vind het een lekkere setup is ook totaal niet mijn muziek ( doe mij maar PunkRock
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

ArcticLight


( doe mij maar PunkRock

Zegt de jongen met Avenged Sevenfold in z'n naam. :P

FoREVer


Zegt de jongen met Avenged Sevenfold in z'n naam. :P


Ja hahahah :P ... we hebben een Kenner! :D

Nee ik vond A7x Destijds heel vet, maar het is niks meer zonder the Rev. nu luister ik meer naar AVA, MCR etc.
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

NathanR

Avenged Sevenfold is ook niet echt hardcore toch? :p

Punkrock, ook wel lekker :p :D

FoREVer


Avenged Sevenfold is ook niet echt hardcore toch? :p

Punkrock, ook wel lekker :p :D


Ligt aan het album, Seventh trumpet is wel hardcore , Nightmare is gewoon Metal/Hard Rock

Nu weer terug naar het topic? :)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Treklof


Wat voor bekkens heb je trouwens Treklof?!


14" Masterwork Resonant Hihats
19" Sabian HHX Xplosoin Crash
21" Zildjian K Crash Ride
18" Stagg DH China

NathanR

Nice hoor!

Technobeat


16" floor nu ook binnen........:






Helemaal mijn ding , volledige setup , mooie finish , Top set !!!!   *O*
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Hellwin

#908
feb 29, 2012, 08:41 Last Edit: feb 29, 2012, 09:11 by Hellwin
Nou afgelopen maandag eindelijk met mijn kit gespeeld en t ging lekker.
't Is een Peace (de verkoper zei) Paragon Stage II kit, maar ja ik weet 't niet zeker en boeiuh voor dat geld.

Rack toms: 10" en 12" met Roadie Drumheads en Peace reso vellen
Floor toms: 14" (DNA met dank aan Stokmans) en 16" met Roadie Drumheads en Peace reso vellen
Bassdrum: 22"x16" met Remo Ambassador (dacht ik) en Roadie Drumheads reso
Snare: 14" van Hayman met Remo welke dan ook :)

14" Zanki Extra Heavy Hi-hat
16" Meinl Laser Crash (lekker met jaren 80 logo)
18" Pearl CX-300 Crash
20" UFIP Primo Ride
14" China van Thomann

Ouwe Pearl twinpedal.
Hardware van Peace, Stagg en Tama


Dus hier is tie dan:









Allemaal goedkope ouwe meuk zullen jullie denken, maar boy-o-boy, ik is een Happy Chappy! *O*
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Hans

Wat een goedkope ouwe meuk ! ;)

Ziet er wel feestelijk uit en het ziet er zelfs uit alsof het prima klinkt ! Kun je zeker op hakke slaan, ramme gaan.

Animal baars

Mooie goedkope meuk ;) Lekker compleet zo. Wel een aparte manier om een kick uit te versterken.. Enig idee waarom dat zo is gedaan?

Hellwin

Hij kan niet verder naar beneden :) En het is alleen voor het oefenen. Vrijdag eerste optreden en daan alles versterkt, jottum!! *O*
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Paul


Hij kan niet verder naar beneden :) En het is alleen voor het oefenen. Vrijdag eerste optreden en daan alles versterkt, jottum!! *O*

Ziet er prima uit hoor! Goedkoop en oud is niet per definitie slecht.

Maareh, als je de arm van het microfoonstandaard recht naar beneden richt i.p.v. in een hoek en dan een beetje draait met de poten van het standaard, kan je waarschijnlijk net met de mic bij het gat komen. ;)

Technobeat


Toch niets mis met de set Hellwin , ziet er allemaal degelijk uit , goed voor jaren drumplezier .  :Y

Veel plezier er mee !
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Hellwin

Inderdaad, ben wel heel benieuwd hoe de vellen van Roadie het gaan uithouden aan gezien ze zo goedkoop zijn. Ze zien er na 2 keer oefenen nog goed uit en ik hoefde ze niet weer opnieuw te stemmen.
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

FoREVer


Ziet er prima uit hoor! Goedkoop en oud is niet per definitie slecht.

Maareh, als je de arm van het microfoonstandaard recht naar beneden richt i.p.v. in een hoek en dan een beetje draait met de poten van het standaard, kan je waarschijnlijk net met de mic bij het gat komen. ;)


Ik heb gewoon mijn basdrum reso gedraait dat het "Gat" naar boven gaat waardoor mijn Mic makkelijk geplaatst kan worden
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Hellwin

Een scheeflogo vind ik zo lelijk. Deze zit al een beetje scheef misschien een centmetertje ofzo maar ik erger me er vreselijk aan....zogauw de kit weer thuis staat wordt dat verbeterd. En dit is gewoon ff voor t oefenen heh. Vanavond zal het allemaal wel beter staan.
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Otje

Hier mijn gepimpte TD4-tje. Een half jaar geleden aangeschaft. Toen nog met de originele rubberen tompads. Na een half jaar hard sparen En intensief zoeken op internet deze vervangen door respectievelijk de PDx-8 en PD-85.  Een xtra cymbaal en percpad erbij en als kroon op mn 'werk' het Mapex Falcon pedaal. Al met al was de update bijna net zo duur als de aanschaf van de TD-4 zelf. (Keb  €250 op de aanschaf van de meshheads kunnen besparen door goed te zoeken op het WWW.) Meer komt er niet bij want dan wordt  het te veel van het goede : wordt ie over 'de top', mijn inziens

Hellwin

Tof om een keer ff een elect. kitje erbij te zien. Leuk hoor. Ongelooflijk trouwens dat die dingen nog zoveel lawaai kunnen maken :)
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

NathanR


Een scheeflogo vind ik zo lelijk. Deze zit al een beetje scheef misschien een centmetertje ofzo maar ik erger me er vreselijk aan....zogauw de kit weer thuis staat wordt dat verbeterd. En dit is gewoon ff voor t oefenen heh. Vanavond zal het allemaal wel beter staan.


Ik vind een gat wat niet rechts onderin zit (of heeel mischien linksonder ) al erg vervelend ;p
Stel mierenn*ukers zijn we ook ;D

Hellwin

ja eigenlijk wel. Als een tom of bekken 5 millimeter "verkeerd" hangt ga ik 't veranderen :) 8)7
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Ruubke

Tama Hyperdrive:



Ludwig Vintage Super Classic:


De Tama heb ik vandaag uitgebreid met wat effectbekkens, alles is nu van Alchemy (by Istanbul Agop).
Aan mn equipment kan het in ieder geval niet liggen!

De Ludwig is een vintage project.
Ik vermoed dat de set uit de late '65s of vroege '66s komt, gezien de serienummers. Ik weet bijna zeker dat de tom oorspronkelijk niet bij deze set hoort (zie de plek van de demper en de plek van de keystone badge), misschien dat iemand er meer verstand van heeft dan ik.
Ik ben op zoek naar een cymbalset (crash-ride, crash & hihat van Zildjian of Istanbul pre-split) en een cymbalstand (Ludwig (flatbase)) uit de jaren '60 of '70.

Vandaag de Ludwig voorzien van een Remo Fiberskyn met ludwig logo.
Ik heb gelijk wat Remo Renaissance vellen besteld om de set compleet te maken.

De snare bij m'n Tama is een Ludwig Blue Olive Supra-phonic uit 1970, wat een beauty!
(Rick, ze is geweldig!)

Jochem

Ik ben niet zo'n fan van de vintage drumkits. Maar oeeh die hyperdrive is nice!

NathanR

Ik vind juist die Tama qua finish minder, maar oi oi oi wat is die Ludwig mooi!!!  *O*

Ruubke

Haha, ik vind beide prachtig!
Die Ludwig heeft zo z'n lakschade, roest, mankementje hier, mankementje daar.. Maar dat maakt 't 'm juist!


Omhoog