Het Grote 'Wat Is Dit Waard?' Topic

Gestart door Anserini, sep 16, 2011, 14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Leon

Ludwig black magic 14x5?

Boudewijnow

Wat is een oude Tama Swingstar nog waard?
Maten weet ik niet, zitten oude prut bekkens bij.


Nijlpaard


Ludwig black magic 14x5?


Hoe oud, wat voor staat etc... ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Leon


Hoe oud, wat voor staat etc... ?


2 jaar oud, ongeveer 3/4 jaar bespeeld, originele vel met anniversary 2009 leg ik er weer op:) Verder krasvrij etc.

Ik heb geld nodig voor andere dingen en verkoop weer wat spulletjes, ik gebruik alleen mn SJC snare momenteel en als ik weer op een brass snare wil spelen wil ik er eentje met meer body en dus een diepere.
Op deze heb ik wel de Ep ingespeeld die trouwens gratisch te downloaden is op onze facebook! Dat was met een Emperor

Maargoed OT: Is 200 haalbaar?

Nijlpaard

Moet te doen zijn. Zet je hem voor 230 te koop. Heb je nog wat marge.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Anserini


Wat is een oude Tama Swingstar nog waard?
Maten weet ik niet, zitten oude prut bekkens bij.


175,-/200,-

drummermaarheeze

Wat zouden een 17" en een 18" Sabian Pro Studio crash (in goede staat) opbrengen?

Machiel

Ik ga de twee drumstellen van een vriend van me verkopen voor hem.
Het gaat om een Mapex Meridian Birch set(s) De staat van de beide sets zijn gebruikt maar prima te gebruiken. Er zit op de hoop van de bassdrum een beste kras en op een 12"tom een beste kras maar voor de rest bijna of geen krassen/dingen.

Set 1:
22" Bassdrum
14" snaredrum
10" tom
12" tom
14"floortom
16" floortom
1x PEARL P-902 twinpedaal
standaard hardware incl hihat/snarestandaard en ridestandaard
1 of twee boomstand van mapex en/of pearl (best stevig spul. geen idee van de serie)
1x 14"hihat Sabian B8Pro
1x 18" crash Sabian B8Pro
1x 20" ride Sabian B8Pro
1x GIBRALTAR 9608 DRUM THRONE

Set 2:
22" Bassdrum
14" snaredrum
10" tom
12" tom
14"floortom
1x Tama Iron Cobra (3 jaar oud)
standaard hardware incl hihat/snarestandaard en ridestandaard
1 of twee boomstand van mapex en/of pearl  (best stevig spul. geen idee van de serie)
1x 14"hihat Sabian B8Pro
1x 16" crash Sabian B8Pro
1x 20" ride Sabian B8Pro
1x GIBRALTAR 9608 DRUM THRONE


Ik zat zelf te denken aan  900 euro voor set 1 en iets van 800 voor set twee. Zit ik hier in de goede richting?
Ik wil voor hem er zoveel mogelijk geld voor ophalen omdat het naja gewoon een afsluiting is en hij gewoon waarschijnlijk nooit meer kan drummen.


Neem mij vooral niet te serieus.

Machiel

Iemand?
Neem mij vooral niet te serieus.

Robert-Jan

Setje 2 zit je nieuw incl bekkens rond de 1000,-
Tsja..lastig verhaal,het setje is nog helemaal niet oud aangezien de serie niet zo lang bestaat,de krassen maken m wat lastiger als net nieuw te verkopen.
Denk als jendaar nu 700,- kan vangen je in je handjes mag klappen.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

drummermaarheeze

Post eens wat foto' s zou ik zeggen. Misschien heb ik wel interesse...



Machiel

Ik krijg nog foto's van degene van wie de set is. Als het goed is dit weekend. Er komt vanzelf wel een topic in aangeboden.
Neem mij vooral niet te serieus.

mdrummer

Omdat ik nu 3 Hi-hats heb, en er 2 niet gebruik doe ik ze weg. Wat kan ik voor deze Zildjian A custom 13'' Hi-hat ongeveer vragen? Zelf dacht ik aan ongeveer 160 euro?
Uiteraard in perfecte staat.



Uploaded with ImageShack.us

Groeten,
Maarten

musiqman

110-145 grofweg. Mastersound en een licht vervaagd logo. Ook gezien K's deze dagen weggaan voor 150-200 denk ik dat dat een goede richting is.

mdrummer

vergeten erbij te zetten het is projection.

5150

Een knalgele pearl masterworks: 8-10-12-14-22 (hangende toms)...wil iemand inruilen evt. Maar war levert zoiets op. ? Btje incourante kleur lijkt me ?
***...in-between-drums...***

Dries


Een knalgele pearl masterworks: 8-10-12-14-22 (hangende toms)...wil iemand inruilen evt. Maar war levert zoiets op. ? Btje incourante kleur lijkt me ?

Die set is op het ''vorige'' forum al eens te koop aangeboden.
€1500 als shellset?

Was toendertijd al lastig te verkopen (hij kreeg een bod van €750 voor de kit incl. hardware).
Ik vind banaangeel wel gaaf, of ik het zou kopen in dit segment durf ik echter niet te zeggen.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

paQ

met een witte blijf je zitte
een gele gaat vervele

Nlz


met een witte blijf je zitte
een gele gaat vervele

Achter mijn witte ga ik inderdaad graag zitten!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Ruubke

Hammered black beauty 14*6,5 supra phonic? + - 10 jr

5150


Die set is op het ''vorige'' forum al eens te koop aangeboden.
€1500 als shellset?

Was toendertijd al lastig te verkopen (hij kreeg een bod van €750 voor de kit incl. hardware).
Ik vind banaangeel wel gaaf, of ik het zou kopen in dit segment durf ik echter niet te zeggen.


Wanneer iemand hier interesse heeft...??? ik hoef m niet nl :/ Mag je m voor 1200 euro overnemen incl. tomhouders...moet ik de beste man ff terugbellen want heb in principe afgeblazen  :P Komt u maar  *O*
***...in-between-drums...***

stick tight

Pearl forum in rood 12/13/16/22/14 met prima pinstripes, rims-kopie ophanging op de toms. Volgens mij ook met simpel hardware pakketje erbij met hihat-snare-straight stand en krukje.
Er zit een powerstroke 3 reso op de kick maar ik heb het orginele pearl vel hier liggen. Als het de verkoop kansen verhoogd laat ik die erop zitten en anders hou ik die zelf en doe ik hem weg met fabrieksvel.

Prima staat met wat kleine gebruikersporen.

Verder nog een kofferset in 12/13/16/22.
Foto's kan ik op dit moment even niet aankomen..

Ik zat zelf te denken aan 350 voor de kit met alles erop en eraan en 75 voor de kofferset. 400 alles samen.
Is uiteindelijk nog 100 euro minder als eraan uitgegeven is.. Zit ik er heel erg naast?

Dries


Pearl forum in rood 12/13/16/22/14 met prima pinstripes, rims-kopie ophanging op de toms. Volgens mij ook met simpel hardware pakketje erbij met hihat-snare-straight stand en krukje.
Er zit een powerstroke 3 reso op de kick maar ik heb het orginele pearl vel hier liggen. Als het de verkoop kansen verhoogd laat ik die erop zitten en anders hou ik die zelf en doe ik hem weg met fabrieksvel.

Prima staat met wat kleine gebruikersporen.

Verder nog een kofferset in 12/13/16/22.
Foto's kan ik op dit moment even niet aankomen..

Ik zat zelf te denken aan 350 voor de kit met alles erop en eraan en 75 voor de kofferset. 400 alles samen.
Is uiteindelijk nog 100 euro minder als eraan uitgegeven is.. Zit ik er heel erg naast?


Zonder bekkens ga je die set echt niet voor 350 kwijtraken vrees ik.
Mijn rockstar gaat waarschijnlijk weg voor 300 incl. 2 bekkenstands (tama), S-800w snarestand, yamaha hi-hat stand. Deze is kwalitatief al beter, de hardware is goed, alleen zit er geen snaredrum en pedaal bij.
Als je 300 kan vangen voor de Forum vind ik dat een hele prestatie.
250-275 moet lukken.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

NathanR

Hmm die kofferset.. ik heb ook een Pearl Forum, alleen nog geen koffers  :N Ik ga eens even kijken of dat misschien wat word StickTight

Stokmans

Ik heb hier een 12x7 Mapex Black Panther. Zie foto's:







Nieuwstaat! Wat kost dat ding origineel en wat zou hij nu op mogen brengen?

Omhoog