Show je kit.

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Cookie


...alleen jammer van de hardware

Wat is er mis mee dan?
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

paQ

#276
okt 09, 2011, 09:26 Last Edit: okt 09, 2011, 09:51 by paQ
Ook maar eens posten :)



Le Soprano Pro Maple
10x8
12x10
14x11
20x18
14x5 met Lignum hoops

en een of ander 10" sidesnaretje die ik zelf heb opgeschuurd, in de olie gezet en paar keer wax




CollinLeijenaar

Wat een beauty zeg!

NathanR


Wat is er mis mee dan?


Dat er 1 tom gouden hardware heeft en de andere chroom... denk ik? :)

Jochem

Le Soprano's zijn echt kunst!

Nlz

Blijft een zeer mooie kit paQ!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Cookie


Dat er 1 tom gouden hardware heeft en de andere chroom... denk ik? :)

Ah! Niet gezien. Maar dan ben ik het met je eens... ;)
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Cookie


Ook maar eens posten :)
Le Soprano Pro Maple

Het blijft een prachtige set PaQ!
En hij klinkt nog goed ook  :)
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Technobeat


Idd een heel erg mooie set PaQ , kun je dit merk indelen op het DW nivo ?
En zijn er meer forumleden die zo`n chique Soprano set in hun bezit hebben ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Ruud


Idd een heel erg mooie set PaQ , kun je dit merk indelen op het DW nivo ?


:') Come on!! Is dw soms een richtlijn????
you do mind about your make up, but you better make your mind up now

animal

Voor de vraagsteller kennelijk wel, maar eerlijk is eerlijk, slecht zijn ze zeker niet.

Dr.Funkensteyn


Het blijft een prachtige set PaQ!
En hij klinkt nog goed ook  :)


Absoluut een prachtige set  :') O+. 't Is een beetje de Maseratie onder de drumstellen....exclusief!!!Wordt de huidige Tamburo nog steeds volgens het duigenprincipe gebouwd?
Mapex Orion, Masterwork Jazzmaster, Sabian HH
DW -Workshopserie

paQ

tamburo maakt nog steeds (onafgedraaide) duigensets ja.

@Technobeat, de pro maple is de instapper van Le Soprano. Vanaf hier wordt het alleen maar beter en begeeft zich daar in de top high end. Het is niet fair om een freefloating duigenset met handinleg te vergelijken met een dw. Compleet andere klasse

Ik weet wel dat ik met deze kit, met flinterdunne undersized ketels, met ragfijne BE's, een set heb waarvan ik niet denk dat ie ooit nog weg gaat.

animal


Het is niet fair om een freefloating duigenset met handinleg te vergelijken met een dw. Compleet andere klasse


Andere klasse v.w.b. vakmanschap, ben ik met je eens, andere klasse v.w.b. klank is een veel subjectiever verhaal natuurlijk.

Hans

Wat een vette kit PaQ. Krijg helemaal zin om te spelen als ik hem bekijk !

Technobeat


Dus een Le Soprano kun je qua afwerking wél vergelijken met een DW , maar qua klank(kleur) verschillen de meningen hier over als ik de bovenstaande posts lees . :?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Cookie


Absoluut een prachtige set  :') O+ . 't Is een beetje de Maseratie onder de drumstellen....exclusief!!!

Huh? Wat komt er boven Maserati? Want ik vind (relatief begrip dus) mijn Beni zoveel mooier van klank dat ik hem NOOIT zou willen ruilen voor de set van PaQ!  :P
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Nlz


Huh? Wat komt er boven Maserati?

Aston Martin, not a doubt   O+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Cookie

Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Nijlpaard


Huh? Wat komt er boven Maserati?


Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Rick





Dat ding mag je niet rijden met een rijbewijs, daar heb je een vliegbrevet voor nodig!

animal


Dus een Le Soprano kun je qua afwerking wél vergelijken met een DW , maar qua klank(kleur) verschillen de meningen hier over als ik de bovenstaande posts lees . :?


Opvallend, ik lees de posts net andersom, qua vakmanschap (handwerk) ligt Soprano voor op DW, wat niet meteen betekent dat het qua uiterlijk ook mooier is. Qua klankkleur doen ze waarschijnlijk niet voor elkaar onder, van DW weet ik dat ze prima kunnen klinken, van de Soprano mag je hetzelfde verwachten.

musiqman

Ssc, Veyron...

paQ


Opvallend, ik lees de posts net andersom, qua vakmanschap (handwerk) ligt Soprano voor op DW, wat niet meteen betekent dat het qua uiterlijk ook mooier is. Qua klankkleur doen ze waarschijnlijk niet voor elkaar onder, van DW weet ik dat ze prima kunnen klinken, van de Soprano mag je hetzelfde verwachten.



yep :)

ben geen zweverig tiepje, maar als je ook ziet hoe hij ze maakt.
Als je zijn atelier binnenloopt is het net of je een Bertolli reclame binnenstapt :D


Air Piet


Huh? Wat komt er boven Maserati?




zonder die lilleke pijp dan :w

Omhoog