Show je kit.

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

musiqman


Zet er wieltjes onder en je hebt alvast je rollator voor in het bejaardentehuis! Hoef je die in iedergeval niet meer van je pensioen te betalen



animal

 :Y Voor iedere mop met hele lange baard staat toch "-1"  :w :6

animal

#427
okt 22, 2011, 12:39 Last Edit: okt 22, 2011, 22:50 by animal

Als je ziet wat voor steigers hij heeft gehad...




Sorry MM, ik kon het liet laten (-1)

Maar over stealth rack gesproken, een tijd geleden trof ik deze kit aan op Internet, zwevende toms  :) .



En om weer on-topic te komen, een plaatje van mijn Pearl Masters MMP kit .......... zonder zo'n lelijk rack en zonder die lelijke bekkens die het zicht op de mooie trommels ontnemen ( -1 ) .



22"x 20" bassdrum
10"x7" tom
12"x8" tom
13"x9" tom
14"x12" floortom
16"x14" floortom
16"x16" floortom
14"x5,5" snare
20"x14" Gongbass.

Robert-Jan

Is er ook een cockpit view van die Tama?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal


Harre




Sorry MM, ik kon het liet laten (-1)


Ik ben blij dat MM nu iets anders heeft, want dit heeft naar mijn mening toch echt model gestaan voor de definitie van de term 'lelijk rek'. Maar goed, zo blijkt dat smaken verschillen en dat is maar goed ook want anders had iedereen dezelfde set en dat schiet natuurlijk ook niet op :)


En om weer on-topic te komen, een plaatje van mijn Pearl Masters MMP kit .......... zonder zo'n lelijk rack en zonder die lelijke bekkens die het zicht op de mooie trommels ontnemen ( -1 ) .

<foto>

Wow... Persoonlijk zou ik die gongbass er tussenuit laten, maar wat een prachtige set!
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Robert-Jan


says it all .....http://forum.tama.com/default.aspx?g=posts&t=12176


Duidelijk, dank je..
Mooi gedaan en zo met de rims andersom valt best mee zo te zien...
Die snare..  O+
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Harre


says it all .....http://forum.tama.com/default.aspx?g=posts&t=12176

Tot ik het hier zag was het nooit in me opgekomen om de boel andersom op te hangen, maar het is wel super vet op deze manier  8)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

animal

#433
okt 22, 2011, 13:07 Last Edit: okt 22, 2011, 22:48 by animal

Wow... Persoonlijk zou ik die gongbass er tussenuit laten, maar wat een prachtige set!


Dank je  :) , en omdat het mooi weer is en ik in een goede bui ben  :Y




musiqman

#434
okt 22, 2011, 13:07 Last Edit: okt 22, 2011, 13:12 by musiqman
En toch moet ik toegeven dat ik zelf het ontwerp van het Hexrack (en zeker in het design zoals op Animal's foto) het mooiste vind van alle racks die er nu te krijgen zijn. Gelukkig komt er binnenkort een opvolger waar ik erg benieuwd naar ben.

Dit is trouwens de schets opstelling voordat de benodigde onderdelen binnen waren:


Het uitgebreidere stealth (geen frontrack, geen snarestands en lagere sidebars zodat je de ketels goed ziet) idee heb ik van Kellie Pickler's drummer Greg Lohman:
http://www.youtube.com/watch?v=l6caSaPUbxM
(heb er alleen een eigen feel aan gegeven, gebaseerd op de Hex setup)

Harre


En toch moet ik toegeven dat ik zelf het ontwerp van het Hexrack (en zeker in het design zoals op Animal's foto) het mooiste vind van alle racks die er nu te krijgen zijn. Gelukkig komt er binnenkort een opvolger waar ik erg benieuwd naar ben.


Het is naar mijn idee te groot en te lomp om te zien. Zelf speel ik met een Icon rack wat ook al niet zo fijntjes is om te zien, maar wat toch wat meer zicht op de kit over laat. De oplossing zoals bij die Tama die Animal net postte vind ik helemaal te gek en daar komt pas echt uit wat je zelf al eerder schreef: zo min mogelijk chroom en veel kit.

Maar goed, ik heb het gewoon niet zo op ronde buizen in verband met het draaien van de klemmen als er het één en ander aan gewicht aan hangt en wat dat betreft is dat hex natuurlijk helemaal te gek  :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Harre


Dank je  :) , en omdat het mooi weer is en ik in een goede bui ben  :Y
<foto's>

Maten, setup... heel erg mooi maar die finish vind ik wel zo vreselijk gaaf! De kit krijgt gewoon een hele mooie uitstraling op deze manier  :Y
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

animal


Maten, setup... heel erg mooi maar die finish vind ik wel zo vreselijk gaaf! De kit krijgt gewoon een hele mooie uitstraling op deze manier  :Y


Je zou voorzichtig kunnen concluderen dat eigenlijk de mooiste finish, helemaal geen finish is  *D

Harre

Dat hoeft in dit geval niet eens voorzichtig...  :Y
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

timmie

Ik zwem even tegen de stroom in :). Ik vind dat hexrek er toch toffer uitziet dan die bij de ocpd. Rekjes vind ik nou niet je van het, maar dat hexrek is zo lomp en overdreven dat ik het wel wat vind hebben 8)

animal

We hadden het over praktisch  :Y

Panda-Beer

@Animal die pearl is wel prachtig zeg  O+
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

musiqman

#442
okt 23, 2011, 02:09 Last Edit: okt 23, 2011, 02:42 by musiqman

We hadden het over praktisch  :Y


Praktisch was ze zowiezo. Lichtere buizen en klemmen dan de meeste/alle racks op het moment en lichter ook dan een x aantal stands met multi's.

Of je het mooi vind is idd een persoonlijke keuze.

Ik heb trouwens geen last van draaiende clamps. Ook niet met 1 memoryl-ock (alleen bij de t-stukken gebruik ik er 2)

Foto'tje van vanavond:

Dribbel

@ Animal
De pearl is echt super mooi en erg  praktisch met de multiklemmen voor de toms en al.
Hoe ziet ie eruit met de bekkens?
Yamaha recording & sabian

Technobeat


Animal , deze foto`s zijn toch in de huiskamer genomen neem ik aan ?
Heb je eerst alle meubels dan in de garage gezet en toen de kit geinstaleerd of heb je gewoon zoveel ruimte dat zo`n uitgebreide set er permanent kan blijven staan ?

Hoe dan ook , een super mooi set zeg !  8) *O*
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Leon

Au, die gong aan 1 tomhouder? Buigt/scheurt dat niet snel? Lijkt me dat er zoveel druk op komt te staan onder die hoek!

En @mm, ik vind die kit te gek:


Ik speel zelf maar met twee toms en 3 cymbs maar dit vind ik ook zo z'n charme hebben. Mag je wel een vrachtwagen meenemen.

harmen 18

Ik vindt hem eerlijk gezegd ook erg vet en snap niet echt wat er zo lelijk is aan een rack.
Ik vindt het echt ideaal, alles op de goede plek, makkelijk op te stellen.
Ik denk zelfs dat mijn rack lichter is dan alle onderkanten van standaards die ik extra nodig zou hebben.

Maar dat is mijn idee, helemaal perfect als je het niets vind........

musiqman

opstellen is klaar in 8-10 minuten met dank aan de vaste plaatsing/markeringen. Past allemaal in een Rockbag hardware tas (helaas de roc n soc zitting dan weer niet, die gaat vooralsnog in de bassdrumtas) Set paste zelfs in een Saxo als nodig (inc. bijrijder)

FoREVer




Sorry MM, ik kon het liet laten (-1)

Maar over stealth rack gesproken, een tijd geleden trof ik deze kit aan op Internet, zwevende toms  :) .



En om weer on-topic te komen, een plaatje van mijn Pearl Masters MMP kit .......... zonder zo'n lelijk rack en zonder die lelijke bekkens die het zicht op de mooie trommels ontnemen ( -1 ) .



22"x 20" bassdrum
10"x7" tom
12"x8" tom
13"x9" tom
14"x12" floortom
16"x14" floortom
16"x16" floortom
14"x5,5" snare
20"x14" Gongbass.




HÈ ik ben nu al 2 minuten aant kijken naar die tama maar hoe kan dat???!

ieder geval gave kit animal mooi zo zonder racks en bekkens
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

animal

#449
okt 23, 2011, 18:35 Last Edit: okt 23, 2011, 20:39 by animal

HÈ ik ben nu al 2 minuten aant kijken naar die tama maar hoe kan dat???!


Volg de link en je weet het http://forum.tama.com/default.aspx?g=posts&t=12176

Bedankt iedereen voor de complimenten :) .
Doordat we een nieuwe bank in bestelling hadden staan en van de oude bank al twee delen hadden weggedaan, was er even genoeg ruimte in de woonkamer voor deze fotosessie.

Omhoog