Show je kit.

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Loper Boh


Ik heb maar 1 kritiekpuntje eigenlijk

Waarom heb je de mapex tom gelijk gemaakt aan de rest van de kit en niet andersom ? ;-)

Verder is het een mooie complete set en als jij er je ding op kan doen is het toch prima.


Simpel eigenlijk: om de Mapex aan te passen had ik de benodigde folie: transparante polyesterfolie die ik aan de binnenkant zwart heb gespoten voordat ik 'm aanbracht.
Als ik de rest had moeten aanpassen had ik de betreffende blauwe kleur moeten zien te vinden; dat zou heel wat moeilijker zijn geweest.
Bovendien was de folie niet breed genoeg voor de bassdrum..
En -last but not least-: zwart vind ik mooier....

Vraagje: Zou het fraaier zijn als ik de blauwe tom weer blauw maak??  Simpele aktie: gewoon de folie er weer af, die zit aleen vast d.m.v. de lugs.

De klem was er eentje van het laboratorium waar ik werk, de beugel heb ik zelf gebogen in de juiste hoek.  Kostte wel wat moeite!
Bronze is beautiful...

groovemaker

ik vindt et opzich ook wel een prima kit!

Alleen die bassdrum en snare zien er wat 'licht' uit, maar dat kan natuurlijk ook een voordeel zijn!
Hoe oud is je set onderhand?
If it's too Loud you're too old!

Rick

Gisteren had de verkoper terwijl ik mijn andere set ophaalde ter vergelijking even een ander vel op mijn tom gezet, en helemaal scheeft t.o.v de badge en RIMS enzo, dus een mooie gelegenheid om hem even open te schroeven en een fototje te schieten! Wat een prachtspul, dat Brady!




Dries

Is dat die Brady kit die laatst op Marktplaats stond?
Mooi hoor..
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Rick


Is dat die Brady kit die laatst op Marktplaats stond?
Mooi hoor..


Yep :)

Paul

Mooi hoor, Rick!

Rick

Op de vorige pagina staan nogmeer foto's, was erg enthausiast. Ik had toch al mn gear beneden staan, dus het was een kleine moeite om alles even in de tuin te zetten!

Dries


Op de vorige pagina staan nogmeer foto's, was erg enthausiast. Ik had toch al mn gear beneden staan, dus het was een kleine moeite om alles even in de tuin te zetten!

Wat is voor jou de reden geweest om voor dat Trick pedaal te gaan?
Heb je ze vooraf kunnen uitproberen? Goedkoop zijn ze niet..
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Rick


Wat is voor jou de reden geweest om voor dat Trick pedaal te gaan?
Heb je ze vooraf kunnen uitproberen? Goedkoop zijn ze niet..



Ik heb hem voor de prijs van een demondrive op Marktplaat gevonden, nieuw in doos. Ik heb de gok genomen, met het idee dat ik hem weer kon verkopen voor dezelfde prijs of meer als het niet beviel! Als je ze vanuit Amerika laat invoeren zit je al snel op 1500 euro.

Heerlijke pedalen. Het verijst wat tweaken, maar als je eenmaal de voor jou goede instellingen hebt gevonden, spelen ze heerlijk weg. Voor een directdrive/longboard zijn ze echt goed te controleren. Ze rennen niet weg zoals Axis dat doet.

animal

Mooie spullen Rick. De Brady is zeker puik afgewerkt, maar laten we wel wezen, dat mag ook wel voor die (nieuw) prijs.

Technobeat


Ach weet je,  ik ben niet bang.  Laat jullie kritieken maar horen...


De kit:  DDrum D2, uitgebreid met 12" Mapex V tom.


Waarom zou je bang moeten zijn ?
je kunt wel een kit van 5000,= euro thuis neer plempen , maar als je als (aspirant) drummer twee linker handen hebt , begin je er niets mee.
Dit is toch een nette set met veel mogelijkheden , vele willen graag een DW , maar dat is financieel niet voor iedereen weggelegd .
Het gaat er om dat je met plezier en enthousiasme met drummen bezig bent , op welke kit dan ook . *D
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Rascul





Zo, the whole shebang, gisteren in Lux Nijmegen (en daarvoor in het Bimhuis). Kumu, in RedNight Fade met woodhoops, Yamaha MC snare en GMS GM snare. Ik was er weer heel erg gelukkig mee, hehe.

Rick

Die Kumu blijft een waanzinnig mooie set. Dat rood  O+

Nijlpaard

Mooie set idd, die Kumu
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Dezain

Hij ziet er zwart uit, ligt dat aan mij?  :?
Experience is the name people give to their mistakes.

Nijlpaard

Het rood is wel heel donker ;-)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Dezain

Oké, gelukkig. Ligt dus niet echt aan mij.
Experience is the name people give to their mistakes.

Rascul

Mijn schuld. Deze foto is genomen met een iPhone in brakkig licht, dus de kleur komt er niet best uit. Dit is representatiever:


Anserini

Heeft een soort van cherry wood uitstraling.  O+

Dezain

Ja, nu zie ik hem mooi rood zijn.  :D
Experience is the name people give to their mistakes.

Technobeat


Mooi rood is niet lelijk. *O*
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

timmie

Echt een heel mooi setje

Loper Boh


ik vindt et opzich ook wel een prima kit!

Alleen die bassdrum en snare zien er wat 'licht' uit, maar dat kan natuurlijk ook een voordeel zijn!
Hoe oud is je set onderhand?


om en nabij 4 jaar
Bronze is beautiful...

willem4130

Wow, mooie kit! Classy.
Een beetje off-topic; ben jij toevallig de broer/het broertje van Hidde?
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Tijs

#199
sep 29, 2011, 14:59 Last Edit: sep 29, 2011, 15:02 by Tijs
Hier mijn kit. Het is een DW

22" en 18" Bassdrums
10", 12" en 14" Toms (Heb ook een 8" maar die gebruik ik momenteel niet.
14" Snare

Een 10" Snare van Odery

Bekkens zijn van Zildjian


Omhoog