Stokken van www.starwoodsticks.de

Gestart door Dekker, aug 31, 2017, 12:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Dekker

Is er iemand bekend met dit merk voor de drumsticks?
De prijs is niet heel verkeerd volgens mij, en ik vind het (om meer dan 1 reden) een pré dat ze binnen de EU worden gemaakt.

Zoals gesteld, ik ben pas sinds kort aan het drummen en verwacht niet dat ik heel snel door mijn stokken heen zal gaan, maar ben benieuwd wat een drumstok nu goed of slecht maakt (uiteraard balans, duurzaamheid, gevoel), en of iemand stokken van buiten de standaard merken/paden gebruikt.

Stokmans

15 pagina's leesvoer over wie welke stokken gebruikt, en vaak ook waarom: http://www.drum-forum.nl/index.php?topic=56.0

Goed of slecht wordt voornamelijk bepaald door de duurzaamheid bij jouw spel, hoe ze bij jou in de hand liggen (niet te ruw ivm. blaren, niet te glad ivm. zweet, etc.) en de kwaliteit van het gebruikte hout. Balans en gevoel is persoonlijk. Ook bij de 'standaard' merken zijn de onderlinge verschillen groot.

5 euro voor een paar Hornbeam stokken is wel erg goedkoop....

Dekker

Klopt, dat topic was ik ook al aan het doorspitten, ik kon echter (ook via de search), niets vinden over starwood.

Uiteraard wordt het tweede deel van mijn vraag wel beantwoord in het topic bedenk ik me nu ook.

Star

Ken het merk ook niet, de prijs heeft voornamelijk te maken met de kwaliteit van het hout.
€10 is een gangbare prijs voor een paar goede stokken.

Bestel een paar en kijk of ze lekker spelen, duurzaam zijn e.d.
Dixon drums & hardware.

Hammar

Op een E-kit gaan ze zowiezo niet hard slijten!

Technobeat


Ze hebben voor het zelfde geld ook blitse rode -groene en blauwe drumsticks voor als je het niet allemaal zwart wit ziet :+  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Otje

#6
aug 31, 2017, 20:00 Last Edit: aug 31, 2017, 20:04 by Otje
Had ik eindelijk de drumstokkken* die ik zolang al wilde hebben. Ben ik ze verdorie kwijtgeraakt   :(

 * Hornets

kaboemba

Daar heb ik er nog een paar van liggen, gebruik ze nooit vond het niet fijn.

Omhoog