Kick off..

Gestart door Robert-Jan, sep 15, 2011, 18:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

Ok, het eerste topic in de vst sectie
Zoals jullie misschien weten ben ik druk bezig geweest met mixosaurus/logic/drum-tec voor mijn dvd.

Met dit als resultaat



Niet dat ik nu vst expert ben,maar heb je vragen..shoot  :)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Jochem

Klinkt goed!

piebe

#2
sep 15, 2011, 20:53 Last Edit: sep 15, 2011, 20:58 by piebe
Klinkt zeker goed. Heb je bewust gekozen voor mixosaurus i.p.v. bv AD en/of SD2? Zo ja, waarom?

Robert-Jan

Nou nee, eigenlijk niet.
Ik ben naar een demo avond geweest 2 jaar terug en dat was eigenlijk mijn eerste ervaringen met vst..ik was erg onder de indruk en heb t aangeschaft toen.. ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

is dat alweer 2 jaar ja?  :o

piebe

Ik kende het helemaal niet en werk zelf met AD. Echter sinds ik er achter kwam dat er platen gemaakt worden met SD2 die niet te onderscheiden zijn van echte drums, is mijn nieuwsgierigheid naar die software meer dan gewekt.

Robert-Jan


is dat alweer 2 jaar ja?  :o


Zo voelt t.. 8)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

ddrum

He Robert-Jan,

Ik dacht dat mixosaurus alleen draaide met een mega zware pc met 8GB ram geheugen.
Wat voor een laptop gebuik je?
Ik speel met de steven slate samples...ook te gek!
Groet
Jelle

paQ

Als je mixo voor the full, streaming wilt gebruiken, dan moet de computer van goede huizen komen ja

Robert-Jan

Macbook pro 4 gig werkt, maar als je alles inderdaad in 'full' zet is t krap.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

piebe

AD werkt goed op een pc met 2 ram, maar ik speel met de gedachte om te switchen naar SD2, iemand ervaring mee?

Eric

Nu snap ik waarom je moderator bent!  :D

Machiel


AD werkt goed op een pc met 2 ram, maar ik speel met de gedachte om te switchen naar SD2, iemand ervaring mee?

Ja ik. Werkt prima op een licht systeem. Je moet alleen wel veel twaeken voor het geluid welke je wilt, maar het fjine is dat het wel gewoon kan.
Neem mij vooral niet te serieus.

Omhoog