karmadrempel

Gestart door paQ, nov 11, 2011, 23:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

ArcticLight


Brace yourselves, karma war is coming. Genoeg mensen die dan een -1 teruggeven.

Ja daar heb je inderdaad ook weer een punt. Dan zou het inderdaad handiger zijn om de karmapunten alleen aan een post te linken, zonder een naam erbij.

paQ

zo?


/damn I'm fast

Nlz

Da's snel! Je lijkt *toet-toet* Overtoom wel!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Anserini

Dus karamel voor de post en de persoon tegelijk? 

paQ

Je geeft de persoon karma.
Maar dat is gelinkt aan de post waarin je die persoon dat geeft.

Nlz

Nu alleen nog een persoonlijke top 10 van 'posts met het meeste karma beloond' in je profiel, en het Ranking the Stars kan beginnen.  :+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

paQ

die kan ik ook zien hoor :+

Nlz

Ja jij, maar ik moet natuurlijk ook een beetje in de gaten houden wat mijn publiek leuk vindt he  :')
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Robert-Jan

De karma-queen.. *O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Stokmans

 8)7

[ Invalid YouTube link ]

ArcticLight

Als we zo gaan beginnen:

:+

Jochem

#61
nov 26, 2011, 16:14 Last Edit: nov 26, 2011, 16:33 by Jochem
Gister had ik nog 3 karma, en nu opeens -7?? Misschien een ideetje dat je kunt zien wie er op je heeft gestemd?

Rick


Gister had ik nog 3 karma, en nu opeens -7?? Misschien een ideetje dat je kunt zien wie er op je heeft gestemd?



Wist je dat niet? Per dag waarop je je postcountquota niet haalt verlies je een karmapunt per post!  -O-

Jochem



Wist je dat niet? Per dag waarop je je postcountquota niet haalt verlies je een karmapunt per post!  -O-

Grappig?

Stokmans


Gister had ik nog 3 karma, en nu opeens -7??

Nou en? Als je je hier al druk om gaat maken, dan ben ik benieuwd hoe je reageert als er een keer echts iets gebeurt...

Erik


Gister had ik nog 3 karma, en nu opeens -7?? Misschien een ideetje dat je kunt zien wie er op je heeft gestemd?


Vanwege deze opmerking heb je van mij een -1 gekregen. Aansteller!
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Jochem


Vanwege deze opmerking heb je van mij een -1 gekregen. Aansteller!

Er staan meerdere reacties in dit topic met mensen die 'zeuren' over dat hun karma in de min is, als ik er iets van zeg is het meteen dikke rage.
Het ging me er meer om dat ik van gister op vandaag -10 karma punten of iets dergelijks heb gekregen, dit vind ik nogal extreme en een beetje zielig om me elk uur (waar ik van uit ga) me een - karma punt te geven.

Greetzz

Erik


Er staan meerdere reacties in dit topic met mensen die 'zeuren' over dat hun karma in de min is, als ik er iets van zeg is het meteen dikke rage.
Het ging me er meer om dat ik van gister op vandaag -10 karma punten of iets dergelijks heb gekregen, dit vind ik nogal extreme en een beetje zielig om me elk uur (waar ik van uit ga) me een - karma punt te geven.

Greetzz


-1 :D
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Jochem


Erik

Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Hoefnix

PaQ is het niet verstandig om karma toekennen alleen toe te staan voor diegenen met een positief karma nivo? Dan voorkom je dat 2 lieden elkaar negatieve karma blijven toekennen.

NathanR

Inderdaad, want wat hierboven gebeurd is vrij kinderachtig.   :?

Paul


Inderdaad, want wat hierboven gebeurd is vrij kinderachtig.   :?

Behoorlijk kinderachtig (ik kan de karma-log zien).

Moet paQ er iets aan doen? Nee, ik vind van niet.
Trek je niet zoveel aan van de karma en ga niet zielig doen als je een  negatieve karma hebt ontvangen (niet aan jou gericht, Nathan). Dan werkt het systeem tenminste zoals bedoeld.

drumlarsos

welk systeem? :F
Ik heb geen + of - nodig om wat te vinden van iemand, die ik niet eens ken.
Ik weet voor mezelf heel goed wie ik serieus kan nemen, en wie wat minder...
Vind het zelfs een beetje te ver gaan, om mensen die je niet kent te beoordelen op basis van een reactie, en zo(als je hier nu boven kunt lezen) ze hier mee te kwetsen.
Ik zelf trek me daar geen ene k*t van aan, maar kom op! we zijn hier allemaal omdat we drummers zijn en nieuwe dingen willen leren en niet om de meeste karma-punten te winnen met goede grappen o.i.d!!
:'(
Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen!

Technobeat


ik denk niet dat mensen karma-punten geven voor een goede grap , maar omdat iemand een reactie post waar de TS wat aan heeft en heel leerzaam of interessant is .
DAT is het '' doel '' van het karma systeem .

Aan de andere kant kan ik jou reactie ook wel begrijpen , op het oude forum hadden we dit systeem niet en er is ook ruim 7 jaar lang gepost met veel leuke en interessante reacties .
Maar met het oprichten van dit nieuwe forum is ook het karma systeem geintroduceerd en dat moet je zien als een soort motivatie om goed na te denken voor je een post plaatst en even tot 10 te tellen als je het met een opmerking of reactie van iemand niet eens bent . 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog