Adams Warehouse Deal

Gestart door Drumworld, okt 28, 2011, 14:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

harmen 18

Volgende week speelt Terry Bozzio op een Adams................

Beetje jammer dat hij zich dan moet behelpen met zo weinig toms.



Dries


Afgelopen zondag een occassion van de 4000-serie van Adams gekocht via de adams warehouse deals. Kreeg ik vanmorgen een mail dat door een storing op de site deze set niet verwijderd werd na verkoop, en de set meerdere malen verkocht is en ik niet de eerste koper was.

Ter compensatie mag ik nu een andere 4000-serie uitzoeken die binnenkort in de verkoop zouden komen (dus een andere kleur). Voor het zelfde bedrag als dat ik dat al overgemaakt had voor de occassion. Met als verschil dat de set die ik nu mag uitzoeken een helemaal nieuwe set is en geen occassion.

Dat noem ik nog eens service!!


Dat het kan gebeuren is natuurlijk zeer matig, maar Adams lost dit uitermate netjes op!
Geluk bij een ongeluk, gefeliciteerd.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

dunDaan

Adams heeft morgen (02-06) grote opruiming.
Hier een lijst van wat allemaal weg mag. Wellicht staat er iets leuks tussen.

http://www.adams.nl/opruiming/
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

paQ

die Spaun is (nog) niet verkocht?
geen gekke prijs

Nijlpaard

Die Spaun is gaaf. Denk dat de maten wat lastig zijn, anders was ie al wel verkocht.....maar wie weet ;P
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

dunDaan

Heeft niet echt met een warehouse deal te maken (volgens mij hebben ze die sowieso niet meer), maar ik was gisteren bij Adams en zag dat heel Drumworld nagenoeg leeg stond. Ook zij hebben de recessie duidelijk gevoeld en hebben al het spul naar de naastgelegen Adams Muziekcentrale winkel verschoven. Daar staat het wel redelijk onoverzichtelijk opgesteld en heb je erg weinig mogelijkheid om spullen te testen.
Toen ik Igor daarop aansprak gaf 'ie me gelijk en wist hij me te vertellen dat er binnenkort een magazijnverkoop komt waarbij een heleboel voorraad tegen zwaar gereduceerde prijzen de deur uitgaat om plaats te maken voor nieuw spul.
Daar zit van alles bij: cappy meuk, maar ook degelijk spul (Pearl Masters & Reference, DW's, Tama's etc), dus mocht je nog iets zoeken en nog ff kunnen wachten is dit wellicht een tip voor je.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Panda-Beer


Heeft niet echt met een warehouse deal te maken (volgens mij hebben ze die sowieso niet meer), maar ik was gisteren bij Adams en zag dat heel Drumworld nagenoeg leeg stond. Ook zij hebben de recessie duidelijk gevoeld en hebben al het spul naar de naastgelegen Adams Muziekcentrale winkel verschoven. Daar staat het wel redelijk onoverzichtelijk opgesteld en heb je erg weinig mogelijkheid om spullen te testen.
Toen ik Igor daarop aansprak gaf 'ie me gelijk en wist hij me te vertellen dat er binnenkort een magazijnverkoop komt waarbij een heleboel voorraad tegen zwaar gereduceerde prijzen de deur uitgaat om plaats te maken voor nieuw spul.
Daar zit van alles bij: cappy meuk, maar ook degelijk spul (Pearl Masters & Reference, DW's, Tama's etc), dus mocht je nog iets zoeken en nog ff kunnen wachten is dit wellicht een tip voor je.


Weet je hier toevallig een datum van?
Of iemand anders?  :)
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

dunDaan

Nee, op dat moment was die nog niet bekend. Maar je kunt ze natuurlijk altijd ff bellen/mailen :)
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Panda-Beer


Nee, op dat moment was die nog niet bekend. Maar je kunt ze natuurlijk altijd ff bellen/mailen :)


Aah oké, ik denk dat ik donderdag eens ff langs ga, eerst was ik bijna wekelijks bij adams maar sinds de verplaatsing bijna nooit meer.. Erg jammer
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare


dunDaan

Deze is van hun belgische collega's, maar wellicht dat ze daar ook leuk spul hebben :)
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Leon

#61
mei 21, 2014, 10:47 Last Edit: mei 21, 2014, 10:48 by Leon
Ik heb een vraag over Adams Drumworld, die kan ik hier misschien wel kwijt.

Ik ben op zoek naar een DW5500 hi-hat stand en als ik die opzoek op bijv. Thomann komt de prijs op zo'n 260 euro, zowel 2- als 3-benig. Bij Adams zoek ik verder.

Ten eerste: Ze bieden de DW5500L, D, TL en TD aan. De versies eindigend op L zijn nergens anders te vinden (volgens mij is dit de light versie). Wat vooral opvalt is dat de duurste van de 4 "slechts" 230 euro is. Ik vind dit toch een wezenlijk verschil. Ik heb m'n DW9300 snarestand er ook vandaan en die was ook al zo'n stuk goedkoper. Thomann prijs 149, light versie bij adams 112 en normale 130.

Heeft iemand van jullie enig idee hoe dit kan? Volgens mij zit thomann altijd aan de absoluut laagste prijs. En hoe kan het dat Adams nog de light versies verkoopt?

Robert-Jan

Geen idee Leon, het is niet zo dat Thomann per definitie de goedkoopste is.

Anyway,

De drums dump days

http://www.adams-music.com/dw/ddd/default.asp
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nlz

#63
mei 21, 2014, 12:07 Last Edit: mei 21, 2014, 12:08 by Nlz
Thomann werkt wat dat betreft naar mijn idee een beetje in dezelfde lijn als Mediamarkt een tijd gedaan heeft.
Die hebben toen ze net in Nederland begonnen flink lopen stunten met de prijzen van CD's en DVD's. Hierdoor kreeg men het idee ingeprent "Ah, de Mediamarkt, die is goedkoop zeg!" terwijl de rest van hun artikelen redelijk in de pas liepen met wat concurrenten deden.
Tegenwoordig zijn aanbiedingen soms echt wezenlijk goedkoper, voor de rest valt het mee, maar zitten ze wel aan de onderkant van het gehele prijsspectrum.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Leon

Dat blijkt! En dat is positief voor ons haha!

drums97

Wel echt superaanbiedingen zeg!!! 8)7 8)7
Zal wel over de koppen lopen zijn, die dagen!

Twijfel toch echt over die Shell Set Ludwig Classic Maple 22", 10", 12", 16" , 14" sn, L8645EX, Cherry Stain
Van:
€ 3.311,00
Naar:
€ 699,00
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

dunDaan

Adams is met hardware van DW altijd wel redelijk strak aan de prijs geweest, en zoals RJ en Nlz ook zeggen, de prijzen van Thomann zijn tegenwoordig echt niet meer heilig.

Die dd days lijken inderdaad wel echt de moeite, meeste aanbiedingen zijn ver over de 50 % (weliswaar van de advies verkoopprijs, maar toch  8) )
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

willem4130

Jeetje, zitten wel wat vette deals tussen. Maar eens even rustig doorkijken...
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Leon

Ik krijg bijna de neiging om ook een dikke set voor een mooi prijsje te kopen, kun je hem altijd weer wegdoen en nooit verlies maken. Dit lijken mij ex-showmodellen toch?

drums97

#69
mei 22, 2014, 11:21 Last Edit: mei 22, 2014, 11:35 by drums97
You've read my mind, Leon!  ;)
Denk 't wel, maar dan nog. Staan ook wel 'n paar vette Yammi's en Pearls bij, hmmmmm......

Twijfel twijfel
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Hans

Super dikke deals.

Kanttekening : die kit van Pandabeer staat nog in de lijst, hoeveel van deze dikke deals zijn inmiddels al gesloten ?

Ergo : wat is de kans dat je voor de kat z'n viool naar Ittervoort rijdt op de betreffende dagen ?

Dus als je zo'n kit wil, zou ik NU bellen met drumworld...

musiqman

#71
mei 22, 2014, 14:12 Last Edit: mei 22, 2014, 14:20 by musiqman
Ze verkopen niet voor die datum heb ik net gehoord via de mail.

Wel hele mooie aanbiedingen trouwens.

drums97

Om 6 uur 's  morgen met de tent voor de deur gaan liggen  :D, lijkt me de enige optie om zulke aanbiedingen te kunnen kopen.  -O-

En dan is het uberhaubt de vraag OF je de kans krijgt om een deal te sluiten. Ik kan me voorstellen, dat de insiders er als eerste bij zijn.
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Panda-Beer

#73
mei 22, 2014, 16:36 Last Edit: mei 22, 2014, 16:37 by Panda-Beer

Super dikke deals.

Kanttekening : die kit van Pandabeer staat nog in de lijst, hoeveel van deze dikke deals zijn inmiddels al gesloten ?

Ergo : wat is de kans dat je voor de kat z'n viool naar Ittervoort rijdt op de betreffende dagen ?

Dus als je zo'n kit wil, zou ik NU bellen met drumworld...


Ik heb mijn Ayotte bij Adams gekocht de dag voor dat de prijzen bekend waren (Ze hadden mij namelijk voor een paar kits prijzen gemaakt). Ik heb echter meer betaald dan op de lijst. Op het forum vroeg iemand of ik hem voor niet veel meer dan mijn vraagprijs voor m'n pearl had gekocht, toen zei ik ja want 't was ook niet VEEL meer. Ik heb dus contact opgenomen met Adams omdat hij toch wel een stuk goedkoper op de site stond..(Zag ik later die dag) Vandaag heb ik mail terug gekregen dat de Ayotte nooit in die lijst had moeten staan, deze staat er dus vanwege een mis-communicatie. Ze vonden het zelf ook heel vervelend en ze komen mij een gedeelte van de meerprijs dan ook tegemoet met een tegoed die ik vrij mag besteden bij Adams. Ik vind dit ook wel heel netjes van ze.

Dus, de drum dump staat los van de aankoop van mijn Ayotte.
Maar deze stond er foutief tussen. Het loont zich dus wel degelijk om op de stoep te gaan liggen bij Adams de 30ste haha!

Groetjes panda!
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

willem4130


Ze verkopen niet voor die datum heb ik net gehoord via de mail.

Wel hele mooie aanbiedingen trouwens.


Klopt, anders was ik nu een kitte rijker geweest.
Heb wel gezegd dat ze er dan niet bij moeten zetten dat je kan reserveren via mail...

Maar goed, schijnbaar is er zoveel interesse dat ze het maar moeilijk kunnen bijhouden.
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Omhoog