Adams Warehouse Deal

Gestart door Drumworld, okt 28, 2011, 14:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Hammar

Kirchhoff acryl heeft geen beste reputatie hier. Een forumlid bracht 'm heel snel terug naar de winkel.

Geischa

Volgens mij had hij hem niet terug gebracht naar de winkel omdat de kwaliteit niet goed is, hij vond het geluid te specifiek...
Kirchhoff is juist een van de degelijkere Acryl bouwers, gezien ze de ketel niet buigen en lassen (er staat druk op de ketel en de lasnaad is een zwaktepunt) Ze gieten de ketels, geen druk en geen lasnaad!

Hammar

Volgens mij vertelde hij toch echt dat de ketel ging scheuren, of ben ik de enige die dat gelezen heeft??

Paintpro

Hammar: je bent niet de enige, volgens mij scheurde de ketel van dat forumlid rondom de lugs.

Ruud

Klopt inderdaad, op het oude forum was dat. Maar wel azijn-achtig om meteen zo te reageren..
you do mind about your make up, but you better make your mind up now

paQ

Er zijn ook brady's die scheuren of slecht zijn afgewerkt. 
Zolang het maar geïsoleerde problemen blijven

Nlz

Inderdaad, ieder merk heeft er af en toe een maandagochtend-modelletje tussen zitten. Dat is niet anders, daar is het nou eenmaal de maandagochtend voor zullen we maar zeggen.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

timmie

weten we nog wie het was? dan kan die het verhaal nog een keert vertellen en hoe het opgelost is, kan iemand een kat in de zak besparen als het geen maandagochtend modelletje bleek te zijn

BasV

#33
nov 05, 2011, 19:56 Last Edit: nov 05, 2011, 19:57 by BasV
Volgens mij was het Nick. Correct me if I'm wrong.

paQ

Nick had een wit acryl, en die kwam niet van Adams
ik zou me dus niet teveel zorgen maken om deze set.

Zoals gezegd heeft Kirchhof een van de beste acryl (gegoten) ketels.
de naadloze acryl ketels van ddrum komen ook van hen

timmie


Nick had een wit acryl, en die kwam niet van Adams
ik zou me dus niet teveel zorgen maken om deze set.

Zoals gezegd heeft Kirchhof een van de beste acryl (gegoten) ketels.
de naadloze acryl ketels van ddrum komen ook van hen


okee, vind het wel nuttig om bij zo'n gerucht een beetje hoor en wederhoor toe te passen...

Geischa

Die van Nick kwam inderdaad niet van adams, ik kan me ook herinneren dat zijn keus om hem in te ruilen voor een Ludwig was, omdat de opstelling (1 tom) en het geluid te specifiek was...
Maar die uitlating kan ook van facebook komen...
Scheur.. kan... ik heb ook een paar weken terug een DW 5002 terug gehad omdat er wat mis was... komt zo goed als nooit voor, kan dus de beste overkomen!

ArcticLight

Ben benieuwd of die DW met vlammen wordt verkocht. Mooi ding hoor! Prijskaartje is me alleen iets te hoog. :')

CasB

Ik vind die blauwe Mapex weg erg gaaf...Maar ik heb al een mooi drumstel. :P

tRow

Nee, ik vraag alleen waat het op slaat haha?

hjw

#40
nov 14, 2011, 16:16 Last Edit: nov 14, 2011, 16:17 by hjw
Afgelopen zondag een occassion van de 4000-serie van Adams gekocht via de adams warehouse deals. Kreeg ik vanmorgen een mail dat door een storing op de site deze set niet verwijderd werd na verkoop, en de set meerdere malen verkocht is en ik niet de eerste koper was.

Ter compensatie mag ik nu een andere 4000-serie uitzoeken die binnenkort in de verkoop zouden komen (dus een andere kleur). Voor het zelfde bedrag als dat ik dat al overgemaakt had voor de occassion. Met als verschil dat de set die ik nu mag uitzoeken een helemaal nieuwe set is en geen occassion.

Dat noem ik nog eens service!!

Nlz

En zo hoort het! Goeie actie van ze inderdaad!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Jochem

Warme Douche voor ze!

Hans

Das erg netjes

Plam

Goed van ze =) Voorbeeld voor anderen

Harre


Leuk,

Maar hoe werkt het als bijvoorbeeld de blauwe bongo case niet verkocht is en al wel op het laagste bedrag staat? Zakt hij dan verder of gaat hij uit de lijst?


Uit de lijst, maar blijkbaar komen dingen ook weer terug. De Chad Smith kit staat nu weer als 'upcoming' in de lijst terwijl hij eerder voor zover ik weet niet verkocht was.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Drumworld


Leuk,

Maar hoe werkt het als bijvoorbeeld de blauwe bongo case niet verkocht is en al wel op het laagste bedrag staat? Zakt hij dan verder of gaat hij uit de lijst?


om dit maar meteen te verduidelijken. Wanneer een artikel niet verkocht word in de Deal dan komt deze weer beschikbaar in de winkel en kan het dus zijn dat deze ook nog een keer in de Deal terug komt, in het specifieke geval van de chad smith set geldt dat we hier meerdere sets van hebben, daarom komt deze terug. Ook kan het zijn dat een betaling niet juist afgehandeld is / bij ons binnen komt, ook in dat geval kan een artikel terug komen.

Harre

32.500 euro voor een 'exclusieve 15-delige Adams 8000 orange acryl (Bozzio) rockset' die eventueel nog kan 'kelderen' naar 19.950 euro. Als ik zo'n bedrag los had liggen... dan kocht ik een andere auto. Ongeacht of de set het waard is, wat een bedrag...  :?
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Nlz

En dan als tegenhanger van die kit de 'Sex Wax' van vier piekies...  8)7
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Hans


32.500 euro voor een 'exclusieve 15-delige Adams 8000 orange acryl (Bozzio) rockset' die eventueel nog kan 'kelderen' naar 19.950 euro. Als ik zo'n bedrag los had liggen... dan kocht ik een andere auto. Ongeacht of de set het waard is, wat een bedrag...  :?


De kans dat die eruit gaat is natuurlijk nihil, maar ik vind het wel erg leuk dat ze hem erin hebben gezet. Vette reclame kit ;)

Omhoog