Adams Warehouse Deal

Gestart door Drumworld, okt 28, 2011, 14:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

willem4130

Oeh, thanks for the heads-up!

Ik keek even op hun site en t/m donderdag staan er nog veel aanbiedingen.
Waaronder een Adams 8000 shellset in 20 10 12 14 incl 14 snare voor erg weinig geld. Die heb ik gekocht (je kunt bieden via mail) en haal ik zaterdagochtend op :-)

Er staat nog meer interessants dus check even hun website! (via nieuws/events)

Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Hans

#126
dec 02, 2015, 15:54 Last Edit: dec 02, 2015, 15:57 by Hans
Ben vandaag even binnengesprongen en voor weinig een 8000 Jazz setje (18, 10, 14, + 14 x 5.5 snare) opgepikt  8)

Prijzen zijn idd 'onderhandelbaar'.



musiqman

#127
dec 02, 2015, 17:27 Last Edit: dec 02, 2015, 17:30 by musiqman
Nice, was dat geen red sparkle? Ik merk dat de online lijst beschrijvingen niet altijd kloppen.


Dit is de Brady (2.995,-, met idd onderhandelings mogelijkheid):


Heet volgens de beschrijving: Jarrah Ply  Black Hard Gloss

Niet echt black toch? Helaas niet mn maatjes (8, 10, 14, 20)

NathanR

Sowieso vervelend dat er ook geen afbeeldingen zijn van producten en dat inderdaad veel productnamen niet kloppen.
Ook bij aanvraag willen ze geen afbeeldingen sturen.

Robert-Jan

iemand een idee wat die SQ2 set is?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

willem4130

Ben vandaag even binnengesprongen en voor weinig een 8000 Jazz setje (18, 10, 14, + 14 x 5.5 snare) opgepikt  8)

Prijzen zijn idd 'onderhandelbaar'.

Nice!

Ik heb zitten twijfelen tussen die set en degene die ik uiteindelijk heb gekocht (20, 10, 12, 14). Mijn overweging was dat ik de laatste in de praktijk waarschijnlijk veel meer zal gebruiken dus ben blij dat die jazz set bij jou terecht is gekomen :)
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Hans

iemand een idee wat die SQ2 set is?
Heb hem zien staan. Black to silver fade achtig ding. Mooi hoor. Ik denk 22, 10, 12, 16.

Robert-Jan

Zoiets?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hans

Wat donkerder in mijn herinnering. Ik moet toegeven dat ik er niet erg op gefocussed was, prijs was nog steeds een 'alsjedaarmeethuiskomtschietikjekoperaf' prijs...

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hoefnix

Robert-Jan  aan de Sonor? (ik speel exclusief op Mapex meen ik me te herinneren van de één of andere dvd ;) )


Nijlpaard

Robert-Jan  aan de Sonor? (ik speel exclusief op Mapex meen ik me te herinneren van de één of andere dvd ;) )
Verandering van spijs........
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

dunDaan

Hier de Facebook link naar de SQ2

https://www.facebook.com/adams.muziekcentrale/photos/pcb.718867148256853/718866574923577/?type=3&theater
Vreemd. Bij die SQ2 staat het UIPD genoemd, en als je die op de configurator site van de SQ2 invult krijg je een 6 delige kit in 22 14 10 12 14 16, zie hier
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Robert-Jan

Robert-Jan  aan de Sonor? (ik speel exclusief op Mapex meen ik me te herinneren van de één of andere dvd ;) )
Ja maar ja..wie kan er nog dvd s afspelen tegenwoordig?


www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hoefnix

haha, die quote was me bijgebleven ik vond die grappig.
SQ2 is wel supergaaf hoor.

Ga je ervoor?

Robert-Jan

Nee..kleur is mèèh, maten zijn booee..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nijlpaard

Maar wel vatbaar voor iets nieuws dus ?
Wat voor maten zit je aan te denken ? Kleiner zoals jazz, bebop ? of juist wat groter ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Robert-Jan

Ik twijfel nog..
sowieso wil ik terug naar een 15" floor (had ik bij mn snor lite) maar ik weet nog niet of ik een diepe 18" ( a la mijn oude hipgig) of wat ondiepere 20 wil.. keuzes keuzes..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

willem4130

Here he is. De snare konden ze er niet meer vinden dus mocht ik een andere 8000 snare uitzoeken. Deze vond ik het best passen, alhoewel ik niets met gouden lugs heb. Maar valt ook te combineren met m'n andere sets. Al met al erg blij mee :-)





Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Hans

Mooi ding Willem. Dikke finish !

musiqman

Pff lekker hoor.

Black Page

Sjeike kit! Volgens mij hebben die adams best een eigen klank.
@hansmulders: kit nr 4?

Technobeat

#148
dec 06, 2015, 18:56 Last Edit: dec 06, 2015, 19:04 by Technobeat
Netjes Willem *D  , goede keuze :)  .

5 delig is echt my choice of kit .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Hans

Sjeike kit! Volgens mij hebben die adams best een eigen klank.
@hansmulders: kit nr 4?

Hahaha, ja man. Ik word een soort kattenvrouwtje, maar dan met kits.

Omhoog