aanpassingen to-do / done list

Gestart door paQ, sep 15, 2011, 16:17

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

musiqman

Ik vroeg ook niet of dit een standaard kon zijn, wel als optie voor hen die dat wel willen (ook al zijn die in de minderheid)

paQ

Ik zou niet weten hoe ik het moest implementeren zodat de topicstarter in AANBOD zelf kan bepalen of mensen mogen reageren of niet.


Daar gaat heel wat deep-coding in zitten.

Nijlpaard

Diegenen die dat niet willen zetten dan maar geen add op dit forum maar op MP of een andere site waar zoals je zelf al zegt; discussie niet mogelijk is.


Ik vroeg ook niet of dit een standaard kon zijn, wel als optie voor hen die dat wel willen (ook al zijn die in de minderheid)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

rtniels

Zouden we het "OFF TOPIC"-board niet blokkeren voor niet-leden, zoals bij het voorgaande forum?
Ik denk dat sommigen niet blij zijn met de commentaren die daar soms worden gegeven, vooral in het "Lachen op MP"-topic...

paQ

komt een drempel op van 25 - 50 posts.
Maar ik wil even de vaste leden de kans geven dat te halen, ook met chit-chat  ;)


edit: dus ik zou je maar haasten!  hahahaha :D

Anserini


komt een drempel op van 25 - 50 posts.
Maar ik wil even de vaste leden de kans geven dat te halen, ook met chit-chat  ;)


edit: dus ik zou je maar haasten!  hahahaha :D

:D

weer een post erbij!

GCN

Hi PaQ,

uiteraard bedankt voor alle tijd en moeite die je hier in steekt.
ik had nog 2 kleine puntjes (hopelijk nog niet genoemd):

1. kan de quick reply automatisch geopend staan? Ik gebruik deze functie altijd, en ik denk meerdere met mij dus op dit moment is het een overbodige extra klik.
2. Ik weet dat je een logo wilt voor het forum maar zou je zolang dit nog niet het geval is de titel in kleine letters (of alleen eerste letter met hoofdletter) kunnen schrijven? staat iets minder schreeuwerig tussen mijn tabs.

Dank

musiqman

1 =
Profiel > Profiel Wijzigen > Lay-Out Voorkeuren
Gebruik 'Snel Reageren' in topicweergave: 

paQ

^^ wat hij zegt ;)

mooie software he :D

GCN

ooooooke, dank u :)

Nlz

Kan het 'meld dit bericht bij de moderator' misschien was kleiner? Heb al een paar keer gehad dat ik op pad en telefoon over een pagina scroll (top of page-knopje? :X) dat ik op dat regeltje gedrukt heb  -O-
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Nijlpaard


Kan het 'meld dit bericht bij de moderator' misschien was kleiner? Heb al een paar keer gehad dat ik op pad en telefoon over een pagina scroll (top of page-knopje? :X) dat ik op dat regeltje gedrukt heb  -O-


Misschien wijzigen in een driehoek met uitroepteken ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Dries


Misschien wijzigen in een driehoek met uitroepteken ?


Waar ken ik die van?

Ik mis nog steeds de [size=12]..[/size] functie.
Vooral in grote stukken erg handig..
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

paulusp


komt een drempel op van 25 - 50 posts.
Maar ik wil even de vaste leden de kans geven dat te halen, ook met chit-chat  ;)


edit: dus ik zou je maar haasten!  hahahaha :D


Ik post niet zo vaak, maar lees wel bijna alles op dit forum. Vooral het "wat is dit waard" en "Lachen op MP" topics zijn handig om te bepalen wat ok is en wat bende. Moet ik nu kunstmatig mijn postcount ophogen om alle topics te blijven zien of kunnen we iets met "x maanden lid" of "regelmatige bezoeker" realiseren?

Nijlpaard


Waar ken ik die van?



Waar jij hem van kent weet ik niet, ik ken hem van verschillende fora. Punt naar boven, punt naar beneden, rood, geel, oranje etc.

Mogelijkheden zijn eindeloos :P
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Dries


Waar jij hem van kent weet ik niet, ik ken hem van verschillende fora. Punt naar boven, punt naar beneden, rood, geel, oranje etc.

Mogelijkheden zijn eindeloos :P

Ik doelde op het ''oude'' forum.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Murgen

PaQ, ff upgraden naar security patch 2.01 ... ik draai zelf ook met smf. Goeie keuze  :w
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

paQ

zag idd een patch verschijnen ja.
zal hem er van het weekend wel opknallen


musiqman

 :( Ik krijg met geen mogelijkheid de mobiele versie meer te zien opmn Nokia C3. Eerst werkte het even een paar weken geleden

paQ


musiqman

Ja dat was m geloof ik :D

Robert-Jan

Werkt dus prima.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

wappen is wippen met een slappe....

linkje heeft altijd gewoon helemaal onderaan de site gestaan(in de footer)

musiqman

Met het verschil dat ie m destijds automatisch pakte op wap (herkende dat ik op een mobieltje aan kwam surfen) en nu niet. Heb de link opgeslagen.

Machiel

Ik vind het toch jammer dat er niet een actieve onderwerpen knopje is :(
Neem mij vooral niet te serieus.

Omhoog