aanpassingen to-do / done list

Gestart door paQ, sep 15, 2011, 16:17

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

paQ

nu staat de tijd weer goed :?

ArcticLight

Blijkbaar wel. :)

paQ

server is verkouden denk ik

NathanR

Is het misschien een idee een kleine chatgedeelte te maken, zoals bijvoorbeeld bij Facebook.. zoiets?
Zodat je als je even snel iets wilt vragen even een chatberichtje kan sturen..

Of is dit een totaaaal dom idee :p

Harre

Het is geen stom idee, maar ook niet handig. Vragen die nu gesteld worden blijven bewaard, net als de antwoorden en op die manier krijg je een mooie database met allerlei gegevens. Die gaan in een chatbox verloren, maar je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met iemand via msn of wat dan ook als je dat zou willen.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

NathanR

Ja inderdaad, maar dan doelde ik vooral op korte kleine vraagjes.. en geen uitgebreide vragen over hoe iemand iets heeft gedaan enzo.
Als iemand iets heeft aangeboden op het forum kan het wel handig zijn, kan je via die chat even snel afspreken hoe en wat.

Msn gebruik ik dan wel veel, maar denk de meeste op het forum niet ;)

Harre

Dan zou je de berichtenfunctie kunnen gebruiken en iemand een persoonlijk bericht kunnen sturen, want die zijn voor zover ik weet (vrijwel) direct zichtbaar.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Jochem

#132
nov 13, 2011, 22:02 Last Edit: nov 13, 2011, 22:21 by Jochem
nvm.

Nijlpaard

Als ik wil chatten open ik een chatprogramma. Dit is een forum.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

ArcticLight

Volgens mij bedoelt Nathan een shoutbox, en dat is heel makkelijk met deze forumsoftware. :Y Maar ik weet niet of dat dat veel gaat toevoegen, dan krijg je van die berichten zoals: 'Hallo allemaal' en 'wat een rotweer'. Heel gezellig, maar nuttig?

Hoefnix

Gezellige dingen zijn ook belangrijk ;)
Anders kunnen we bier en muziek ook wel afschaffen. Wel gezellig, maar nuttig???
(Ik voel een lager Karma aankomen)

Ben wel een voorstander van forum-chat functie. Op andere fora vind ik dat prettig.




ArcticLight

Oh gezellige dingen moeten er natuurlijk ook zijn! :Y Maar op een ander forum dat redelijk groot was was er ook zo'n shoutbox en daar werden de shouts niet spannender dan: 'Goeiemorgen' en 'goeieavond'. 8)7 Waarschijnlijk zal dat hier niet echt het geval zijn, maar op het oude forum was ook geen shoutbox en daar was het ook gezellig. :) Maar ik sta open voor nieuwe dingen! :D

Harre


Als ik wil chatten open ik een chatprogramma. Dit is een forum.


Mee eens. Als ik ergens kriegelig van wordt dan is het van die opgedrongen chat dingetjes. Bij Hyves en Facebook staan dat soort dingen bij mij standaard uit.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Erik




Of is dit een totaaaal dom idee :p


Ik vind van wel. Als je wilt chatten moet je maar naar chatbox gaan. Als je iets wilt weten kun je best een dag wachten op het antwoord.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Robert-Jan

Wat is er mis met een pm sturen als je een vraag hebt over bijv aangeboden artikelen?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat


Wat is er mis met een pm sturen als je een vraag hebt over bijv aangeboden artikelen?


Idd waar , en als het mee zit heb je meestal nog de zelfde dag een pb terug .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

harmen 18

#141
jan 07, 2012, 21:29 Last Edit: jan 07, 2012, 21:31 by harmen 18


Is hier iets aan kunnen doen of is dat onmogelijk?


Als je er op klikt wordt de foto duidelijker.

Jochem

Dit is toch niet zo'n probleem? Als je 'roc soc' intypt krijg je ook wat je wilt.

NathanR

Als je Roc in typt zul je waarschijnlijk ook wel het gewenste vinden!

paQ

of roc soc...

Dus nee, ik ga niet de zoekfunctie omgooien, zodat je op roc n soc kunt zoeken ipv roc soc 8)7

harmen 18

Is ook waar, op het vorige forum kon je bijvoorbeeld ook niet op dw zoeken, dat was niet echt ideaal.

alleen op "roc" zoeken is niet echt handig

resultaten:

rockband
rockcrash
rock etc.

Jochem


Is ook waar, op het vorige forum kon je bijvoorbeeld ook niet op dw zoeken, dat was niet echt ideaal.

alleen op "roc" zoeken is niet echt handig

resultaten:

rockband
rockcrash
rock etc.

Maar Dw kan hier wel. 2 tekens is zeker genoeg! Voor die ene keer dat je een één letter 'woord' hebt kun je best iets anders verzinnen.

harmen 18

Ik bedoelde ook het oude drum geenstreepje forum.

Jochem


Ik bedoelde ook het oude drum geenstreepje forum.

Weet ik lees mijn bericht nog eens goed  ;)


Maar Dw kan hier wel. 2 tekens is zeker genoeg! Voor die ene keer dat je een één letter 'woord' hebt kun je best iets anders verzinnen.

Jochem

Misschien een idee om het bij een aangeboden' het verplicht te maken om foto's te plaatsen. Nu zegt men meestal 'als je foto's wilt hoor ik het wel'.
Het lijkt mij niet dat iemand iets koopt zonder foto's te zien dus waarom niet het meteen verplicht maken van foto's?

Omhoog