Winkels waar je niet moet kopen!!

Gestart door FoREVer, apr 22, 2015, 17:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer

Ik zit in Facebook in ontiegelijk, ongelooflijk, niet te filmen.. (zo kan tie wel weer) groepen en normaliter lees ik bijna nooit de posts maar kwam deze winkel tegen

http://drummaker.com

nu quote ik even wat er over werd gezegd

Citaat van: een of andere dude die is genaaid
GUYS, WARNING please do not purchase anything from http://drummaker.com/ in your mad drum collecting/buying sprees.
Many of you may already know to steer clear, but I'm posting for those who are unaware. I'll spare you my sorry tale (but if you want to know, see comment below in Danny Drumz Mulherons post).
The site is still active, but he is not sending anyone their stuff (hasn't done so for years), and I've only just heard from him now (after emailing him {pretending} I was dropping into his warehouse unexpectedly to collect what he owed me) that he has filed for bankruptcy and that legally I cannot contact him further (not that that ever worked for me anyhow!).
Google will fill you in on his escapades too, Andy Foote is the fella. It's a sad state of affairs. Be sure to research and check forums on any online buying sites before committing your hard earned $. That's all. Peace.
bij deze voeg ik m toe aan een (hopelijk niet grote) lijst van winkels waar je zeker weten NIET moet kopen:


- Drummaker.com -
Oplichter die vast zit
http://drummaker.com

Let's make sure we help each other. Als je ook een winkel hebt waar je je spullen niet heb gehad, of verkopers die niks sturen via marktplaats sturen en ik zet het in de lijst!!
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

drfill

td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Robert-Jan

Ho even..
Ik snap dat je wil waarschuwen voor oplichters, maar als je hier iets plaatst dan alleen bij bewezen oplichting.
Geen namen en adressen van mensen waarbij het een keer mis is gegaan op marktplaats, soms zitten er ook twee kanten aan een verhaal.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

https://www.google.com/maps/place/730+Mcferrin+Ave,+Nashville,+TN+37206,+USA/@36.18458,-86.754446,3a,52.5y,271.22h,85.13t/data=!3m4!1e1!3m2!1ssBrgs12RtahSewCsByU6zw!2e0!4m2!3m1!1s0x886467cf0508c30f:0xbacd7c2b921b4921!6m1!1e1?hl=en

ok, zou je hier zowieso iets kopen dan ?
ik check altijd het fysieke adres, en bij alleen een postbus koop ik ook nooit iets..

nouja... hangt wel een Nederlandse vlag aan de overkant *O*

drfill

verhip.. 'holland house' bar and refuge..  :+    toevallig..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

FoREVer

Ho even..
Ik snap dat je wil waarschuwen voor oplichters, maar als je hier iets plaatst dan alleen bij bewezen oplichting.
Geen namen en adressen van mensen waarbij het een keer mis is gegaan op marktplaats, soms zitten er ook twee kanten aan een verhaal.
dan alleen winkels en feiten. bij deze!
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Joris

Ik dacht dit Topic over Tonika ging, helaas  :P

paQ

Ik dacht dit Topic over Tonika ging, helaas  :P
Die hebben toch niets meer in drums?

Joris

Ik dacht alleen nog e kits, of dat ook al niet meer? Ik ben er ook al jaren niet meer geweest.

leeqnl

Laatst nog bij Tonika geweest. Ze hebben inderdaad nog E-drums. En natuurlijk (dure) vellen en stokken. Mijn advies als je in het noorden woont, rij iets verder en ga langs bij HitIt in Roden. Laatst een losse beugel nodig voor een Roland drum rack, zeggen ze bij Tonika heel simpel dat ze NIETS los bestellen voor drums, zelfs niet bij vaste leveranciers als Roland. En dat terwijl het product wel op hun site staat...

Anserini


Omhoog