wijzigingen drum-forum na verhuizing

Gestart door paQ, mrt 27, 2015, 10:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

paQ

Iets positiefs mag toch ook wel een keer ?!?! : wat fijn dat het direct quote-en weer werkt !! En sterker, dat je gewoon meerdere quotes in je post kunt plaatsen zonder zelf te moeten gaan kopiëren en plakken  *O*

thanks ;)

Citaat
Wel nog even een kleine opmerking: ik log op 2 verschillende plekken in: op de PC van mijn werk, en 's avonds als ik thuis kom op mijn privé PC. Nu lijkt het erop dat ik, ondanks dat ik het vinkje "ingelogd blijven" hebben aanstaan, toch elke keer opnieuw moet inloggen als ik een andere PC gebruik waar ik eerder ook was ingelogd. Daar had ik voorheen geen last van. Doe ik iets verkeerds??
Dat klopt. Mobiel doet ie dat gek genoeg niet. Dat is iets in de wijze waarop hij je sessie registreert. Ik zal er nog eens induiken. Je kunt eens testen though door handmatig het aantal minuten op 30.000 te zetten oid 8)7  Kijken of hij dat (wel) pakt.
Als je je op dezelfde computer in een andere browser aanmeldt, dan beëindigd hij die andere sessie ook, maar dat is gerelateerd aan je IP waarop je dat moment mee wilt aanmelden.

Stokmans

Ik snap weinig van codes, programmeren, computers en dat soort zaken, maar ik vind dit nieuwe forum een vooruitgang. En kinderziekten, volgens mij komt dat wel goed!

Ik hoop dat iedereen zijn kritiek (mag ook positief he! ;) ) met enige voorzichtigheid post (sommigen zijn misschien iets te direct...). Ik vind de inzet van iedereen die zich hiermee bezig houdt top, daarom een 'abonnement' genomen, welke ik liever zie als een bijdrage voor iedereen die hier moeite, tijd en geld in steekt!

Ik vind zelf overigens het menu met alle instellingen (nog) niet erg vanzelfsprekend, heb wat moeite om de logica achter dit menu te doorgronden. Waar staat nou m'n avatar? Waar staat de tijd? T'is gelukt, misschien ben ik gewoon een noob... ;)

paQ

Snap ik :). Die balk helemaal bovenin is heel FB like.  Daar kun je ook settings en zo wijzigen. 

drfill

#78
apr 04, 2015, 21:01 Last Edit: apr 04, 2015, 21:18 by drfill
quoten werkt..  maar een post 'editen' niet meer ..  (na een paar dagen)
youtube insluit links zijn stuk..  (niet zo belangrijk, maar 'detail' )
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

paQ

Klopt, stond ook in andere topic.  Ik ga deze even sluiten, want zo loopt er vee te veel door elkaar.

Omhoog