Endorsement topic

Gestart door Joris, jun 02, 2014, 17:04

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Joris

jun 02, 2014, 17:04 Last Edit: jun 02, 2014, 22:08 by paQ
Ik heb nu alleen een deal bij Vater, dat is dan ook een product waar ik voor 100% achter sta, ik speel al jaren met Vater 5B's.

Overigens niet bedoeld als een reclame post, meer als een ik ben het met Paintpro eens post.

Harre

Goed onder woorden gebracht  :Y
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Rick

Mooi stukje Christian. Ik zou zelf ook geen endorsement willen bij een drummerk waar ik niet voor 100% achter sta. Op het moment zou ik niet eens een drum endorsement willen. Ik heb zoveel ketels van allemaal verschillende producenten die allemaal fantastisch klinken. Steek die korting dan maar lekker ergens waar het licht niet schijnt  *O*

Nlz

Steek die korting dan maar lekker ergens waar het licht niet schijnt  *O*


Dat zeg je vast niet zo als die blondgelokte dame van Brady het je heul lievv vraagt  :+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Joris

Endorsements zijn natuurlijk ook voor support in het buitenland belangrijk. Als je bijvoorbeeld een us tour doet en een Nightliner moet betalen en ook nog eens een complete backline moet huren word het al snel onmogelijk om financieel uit te komen.

Is misschien een apart topic over endorsements een idee?

patrick76

Mooi geschreven Paintpro.
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

NathanR

Endorsements met Roadie schijnen echt top te zijn.  :+

Paintpro

#7
jun 02, 2014, 21:51 Last Edit: jun 02, 2014, 22:19 by Paintpro
*Knip, om de tijdlijn overzichtelijk te houden

Robert-Jan


" Niet lang geleden zag ik op Facebook een bericht van een bekkenmerk wat een oproep plaatste voor endorsers. Je krijgt gegarandeerd 70% korting.
Dit is in principe een nekschot voor het merk.