productreviews

Gestart door paQ, okt 08, 2012, 14:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Murgen


Even toch iets toevoegen:
Ik moet overigens wel aangeven dat ik het commentaar van Murgen eigenlijk helemaal niet als negatief kritiek gelezen heb, maar eerder positief. Ieder leest en beoordeeld reviews/kritiek anders.
Ik vond de reactie van RJ echter op zijn plaats ivm commercie e.d., maar joh, laten we het leuk houden en elkaar niet om een paar woorden "wel of niet" goed geinterpreteerd te hebben in haren vliegen.
Het is en blijft schijftaal en is en blijft emotieloos. Een smiley hier en daar brengt daar enigszins nuances in.


Ik bedoel het ook alleen maar positief. Ik wordt hier niet betaald om negatief te zitten doen.  :+
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Paul


Ja serieus, het lijkt me logisch dat je daar over nadenkt voordat je iemand "review-rechten" geeft, er vanuit gaande dat je jezelf en het forum serieus neemt. Bega iig niet dezelfde vergissing als die SWK ooit begaan heeft. :F

Dat is exact de reden waarom er rechten nodig zijn voor het plaatsen van een recensie, en dat tot nu toe alleen paQ en R-J die rechten hebben. ;)
Reken maar dat eventuele aanvullende recensenten (als die er voorlopig al gaan komen) met zorg worden gekozen.

Fibesman

Welke vergissing was dat?



8)7 serieus?

Ja serieus, het lijkt me logisch dat je daar over nadenkt voordat je iemand "review-rechten" geeft, er vanuit gaande dat je jezelf en het forum serieus neemt. Bega iig niet dezelfde vergissing als die SWK ooit begaan heeft. :F

Omhoog