Ahead Armor tassen

Gestart door Animal baars, aug 09, 2012, 09:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Animal baars

Wie heeft hier ervaring mee?

http://www.aheadarmorcases.com/

De lijst met 'endorsers' bevat redelijk wat grote namen maar dat zegt nog niets natuurlijk.

Ben me een beetje aan het oriënteren op nieuwe tassen voor als er ook een nieuwe kit komt. Want die zal natuurlijk net weer andere maten hebben waardoor de huidige tassen niet passen.

Op mij komen ze best goed over. De bassdrumtas blijft (op filmpjes) netjes open staan (dat is voor mij een voorwaarde) en het systeem lijkt goed uitgevoerd.

Robert-Jan

Ik heb vooralsnog alleen de hardware trolley..erg goed.
De tassen komen er ook nog wel eens, ik vind dat systeem wat ze hebben qua rits helemaal tof.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

musiqman

Het zijn eigenlijk protection rackets met ern fijne uutsparing en handige rits daaroor.

Volgens mij heeft Dean van PR ook nauw samengewerkt aan de ontwikkeling van de tassen.

PR krijgt deze uitsparingen ook op een selectie tassen.

Animal baars

Juist dat rits-systeem was wat mijn interesse heeft. Zit er vet praktisch uit! Heb je ook dat gekloot met je tommount niet meer. Dat is altijd ellende en frustratie bij het afbreken van m'n set.

En de prijs is erg gunstig. Voor een 7 delige set zou ik €335 kwijt zijn bij Musicstore.de. En ze hebben een tas voor m'n 10" snare :D

Omhoog