Beheringer XR18

Gestart door Animal baars, sep 29, 2016, 09:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Animal baars

sep 29, 2016, 09:40 Last Edit: sep 29, 2016, 09:42 by Animal baars
Omdat ik een X32 Rack kan kopen van een vriend van mij en ik die toch net even wat lekkerder vind qua uitbreidingsmogelijkheden, gaat dit perfecte ding eruit.

Het apparaat is als nieuw, 2maanden oud!! Incl rackmount, doos en accessoires! Omdat het ding zo nieuw is, gaat het niet weg voor een habbekrats: ik heb er €550 voor nodig en ga niet onder die prijs zitten. De nieuwprijs is nog altijd €700 dus je krijgt €150 korting voor een product wat er uit ziet alsof 'ie zo uit de winkel is komen lopen. Ik heb er 2x een optreden mee gedaan en dat beviel bijzonder goed! Het is echt een top apparaat, alleen de X32 is nét ff wat veelzijdiger voor wat ik van plan ben.

Verkoop blabla van Bax:
De XR18 van Behringer is een bijzonder complete rackmixer met maar liefst 16 microfoon-ingangen en 8 aparte uitgangen. Hij is bovendien als audio-interface te gebruiken waardoor hij ook geschikt is voor een leven in de studio of voor mobiele opnames. Middels een telefoon, tablet of computer kunt u hem eenvoudig bedienen, hij heeft zelfs een eigen Wi-Fi acces point ingebouwd zodat u meteen verbinding kunt maken. Bovendien heeft hij maar liefst 4 interne stereo FX-processors (8 mono!) waarmee een fors aantal klassieke effecten op zijn te roepen.

Behringer X Air XR18: geschikt voor veeleisende technici

Een grote, zware en logge multikabel is verleden tijden met deze XR18. Hij is geschikt voor iOS en Android maar ook te gebruiken met Mac, Linux en PC zowel draadloos als over een LAN-netwerk. Er is genoeg rekencapaciteit om elk ingangskanaal te voorzien van een aparte gate, 4-bands EQ en een compressor. Elk uitgangskanaal kan worden uitgerust met een 6-bands EQ, compressor en een 31-bands EQ. Wanneer u het rack gebruikt voor opnames kunt u deze effecten, en de ingebouwde FX-processor slots, realtime gebruiken. Deze effecten hebben geen invloed op de CPU van uw computer maar werken op de interne DSP van de X Air XR18.

Foto's van mij:




Omhoog