Ongebruikte Yamaha tom/cymbal stand te koop

Gestart door musiqman, sep 26, 2011, 09:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

musiqman

sep 26, 2011, 09:56 Last Edit: okt 24, 2011, 11:17 by musiqman
Yamaha WS-904 tom/cymbal stand (met tripple tommount)

Nieuwprijs 100,- ,- En mag nu weg voor 70,-

musiqman

Flinke prijsdrop!

musiqman

Alleen dit weekend 250,- !!

animal

Na het weekende nog goedkoper???  :+

musiqman

#4
okt 01, 2011, 18:21 Last Edit: okt 05, 2011, 10:15 by Paul
Hahaha nee dat niet ;)

Commentaar van de moderator Foto's kunnen gewoon aan de beginpost worden toegevoegd, daarvoor hoef je niet te kicken.

musiqman

#5
okt 08, 2011, 21:55 Last Edit: okt 24, 2011, 11:18 by musiqman


(even voor de goede orde mods, ik kon en kan geen post meer wijzigen dus vandaar de kick met foto, en vandaar ook deze nieuwe post)

Animal baars

Waar woon je? Ik heb mogelijk wel interesse. Maar ik begrijp dat je geen bekkenarmen meer over hebt?

musiqman

Klopt.

Alleen de tomstand zonder omarmen is nog over.

Robert-Jan

"(even voor de goede orde mods, ik kon en kan geen post meer wijzigen dus vandaar de kick met foto, en vandaar ook deze nieuwe post)"

dat begrijp ik niet..
in je eertse post zie ik nu duidelijk staan '« Laatst bewerkt op: Vandaag om 11:17 door musiqman »
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

musiqman

Ja. Jullie hebben toch een wijziging doorgevoerd dat achteraf bewerken toch wel mogelijk is, dit was eerst niet het geval:
''Het kan nog wel, maar er zit een tijdslimiet aan''

Het benoemde foto bericht was geschreven toen je de post niet kon bewerken, dit is later weer open gezet:
''Aha , ik zie nu dat je als poster voortaan ALTIJD je eerder geposte berichten kunt rectificeren''

http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,268.msg5186.html#msg5186

paQ

Mooi voorbeeld om dus niet te wijzigen als in: ik trash even heel de inhoud. 
Het topic slaat nu nergens meer op en is voor niemand nog te volgen. Uitingen naar moderators er tussendoor helpt ook al niet mee.

Als een onderdeel verkocht is, zet je dat in de OP erbij, of je streept het door.

musiqman

Que? Uitingen naar mods? Het was een mod die off topic begon.

De inhoud en titel zijn aangepast naar de huidige situatie dus geheel begrijpelijk voor iedereen. Jullie posts (en het feit dat ik daar dan weer op moet reageren) hiertussendoor (welke ook in een pm-vorm kan) zijn pas verwarrend.

paQ

Nee, je topic is om zeep nu.
- je kunt niet meer zien wat je eerst aanbood
- je "flinke pricedrop" en je "alleen dit weekend 250 euro" gaan nu helemaal nergens meer over
- Animal reageert daar weer op, en dan heeft nu ook helemaal nergens meer betrekking op
- toevoegingen als "(even voor de goede orde mods, ik kon en kan geen post meer wijzigen dus vandaar de kick met foto, en vandaar ook deze nieuwe post)" kunnen écht achterwege blijven

Kortom:
wijzigingen doorvoeren: prima
hele topics om zeep helpen door te verwijderen: aub niet meer doen

Omhoog