Tama snare 10"x6,5" Blue Metallic

Gestart door Animal baars, okt 17, 2012, 09:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Animal baars

okt 17, 2012, 09:38 Last Edit: okt 17, 2012, 12:28 by Animal baars
Mooie Tama sidesnare in blauwe sparkle lak. Lekker fel geluid maar ik heb een nieuwe set op het oog en daar gaat een matchende 10" snare bij gekocht worden. Dus deze gaat de verkoop in. Ik heb geen haast met de verkoop, de nieuwe set is er ook nog niet. Mocht je 'em willen hebben maar pas in 2013 kunnen betalen kan ik 'em dus ook reserveren ;)

De snare zelf is bespannen met goede vellen (Ambassador slag/Snareside 300 reso). Snarenmatje is nog origineel van Tama.

Het ophangsysteem wat er bij kwam heb ik nooit gebruikt omdat een snarestand wat stabieler is. Dit systeem heb ik nog wel (multiklem, L-rod en houder).

Ik wil graag een wat minder diepe 10 of 12" snare kopen.

En nog wat fototjes van dat wat van jou kan worden:






Ik kan trouwens nergens op internet info over deze snare vinden. Wat voor hout het is durf ik niet te zeggen maar denk dat het in de kwaliteitsklasse van de Rockstar zit (Philipine Mahogany). De maat is in ieder geval 10x6,5 en de klank is prima.

Een richtprijs die m.i. wel netjes is is €75 excl. evt. verzendkosten. De nieuwprijs zonder goede vellen lag op €119 uit m'n hoofd. Je krijgt er verder ook nog een Tribal Planet 10x8" gigbag bij, niet de stevigste maar de ritsen zijn nog perfect en het beschermt de drum tegen krasjes.

http://link.marktplaats.nl/606417276

Omhoog