Wie treedt waar en wanneer op?

Gestart door Hellwin, feb 14, 2012, 08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer

16 November in Café de speeltuin
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Animal baars

Morgen met Firewall in Geldermalsen, 25 nov in Oud-Beijerland en 11 december met een koor een kerstproject in de Oude Kerk in Delft tijdens de super sfeervolle lichtjesavond :)

Lekker rustig eind van het jaar!

grohllebol

Vanavond staan we op een benefietconcert te spelen, in Vinkeveen, naar verwachting voor enkele honderden mensen... :) De geluidsman heeft al gezegd dat hij gaat proberen een mooie live opname van ons te maken... Dus, als er iets moois uitkomt, dan zal ik 't zeker posten hier!
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

WHiZZi

#53
dec 28, 2012, 16:48 Last Edit: dec 28, 2012, 16:51 by WHiZZi
Zo, weer eens een lijstje hier neer zetten voordat mensen vergeten waarom ik er nooit ben (alsof ze dat doen :+ )


[29-12-2013] The Ocean, Deurne
[18-01-2013] Rapalje, Effenaar Eindhoven
[22/23 or 24-02-2013] Phantasium, Eindhoven
[16-03-2013] St. Patricksday De Meester, Almere
[29-03-2013] Lakei Helmond, Helmond
[30-03-2013] Paaspop, Schijndel
[20-04-2013 & 21-04-2013] Elf Fantasy Fair, Haarzuilens
[30-04-2013] Café Extase, Tilburg
[12-05-2013] Splinter Festival, Middelbeers
[15-05-2013 t/m 21-05-2013] UK Tour
[23-06-2013] Lullaby Festival, Nijverdal
[26-07-2013] FantasiaFest, Meppel. & Zwarte Cross Lichtenvoorde
[27-07-2013] FantasiaFest, Meppel. & Zwarte Cross Lichtenvoorde
[28-07-2013] FantasiaFest, Meppel & Zwarte Cross Lichtenvoorde
[20-09-2013 t/m 22-09-2013] Pirates Adventure, Duitsland

Dan heb ik ze ongeveer wel gehad die vandaag nog binnen zijn gekomen  *D
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

groovemaker

Das een hele mooie lijst!
Drums for a living?
If it's too Loud you're too old!

WHiZZi

Hard mee bezig ja.
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

Monuments

Vrijdag 15 maart 2013 om 21:00 bij Café de Overkant in Wageningen. Flyer:

Ludwig Epic (Natural Birch) in 10, 12, 14sn, 16 en 22", Pearl Vintage Sensitone 14x6,5" brass snare en Sabian bekkens.
Monuments FB - Monuments Bandcamp

Fibesman

Zondag live bij 3FM om 22:30 met the Pheromones, dat is morgen :-)

Def-11

#58
mrt 03, 2013, 13:07 Last Edit: mrt 03, 2013, 13:08 by Def-11
Over 3 uur in Deventer,  *D https://www.facebook.com/events/388873394531966/  *O* tweede optreden met mijn nieuwe bandje ; Muesca ... best zenuwachtig moet ik bekennen..  :X

Jenslathouwers

Op 6 April in Boullion, op "Le grand feu" spelen met uitzicht op de burcht van Boullion !! Vorig jaar ook gespeeld daar en wat een heerlijk publiek daar !!

Allen dus uitgenodigd  *D
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

jozwf

Aanstaande vrijdag:



6 April:



En 12 oktober:


NathanR

Ik ben wel benieuwd, zijn er hier wel eens mensen naar een show geweest van een mede-forumlid vanwege de post hier? :)

Def-11


Ik ben wel benieuwd, zijn er hier wel eens mensen naar een show geweest van een mede-forumlid vanwege de post hier? :)

Nope, de medeforumers die ik heb gezien kende ik al en hun gigs hoor ik eerder via facebook of persoonlijk dan via het forum.... Maar je weet nooit, als een van jullie een in Deventer of omgeving speelt  ;)

Joris

Er speelt bijna nooit iemand in het noorden  :/

ludwigdrummer

Mijn band Triangulum heeft op dit moment ook een aantal optredens gepland staan:

  8 maart - Rising Band Contest ('t Geveltje in Schagen, begint 21:00)
                  http://www.facebook.com/events/146714498824890/?notif_t=plan_user_joined
16 maart - Optreden in Rockcafé Jinx te Zaandam, aanvang 22:00)
20 april   - Mixtream Contest, Heerhugowaard (Aanvang: onbekend)

Voor meer info:

http://www.triangulumband.com/
http://www.facebook.com/Triangulumband

Op dit moment wordt er nog (extern) gewerkt aan het afmixen van onze demo. Zodra die klaar is zal deze ook te beluisteren zijn via onze communicatiekanalen.

jozwf


Er speelt bijna nooit iemand in het noorden  :/


Wij hebben in oktober nog in Friesland gespeeld....

En ik geloof dat er nog wat in Leeuwarden aan komt ook.

Nijlpaard

Joris zei ook "bijna nooit".....
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

jozwf


Joris zei ook "bijna nooit".....


I know... :) Maar ik denk dat er vaak zat ook anderen in het noorden spelen, maar dat het gewoon niet altijd "bekend" gemaakt wordt.

sonordoomdrums


Rick


Zondag live bij 3FM om 22:30 met the Pheromones, dat is morgen :-)


Ik hoorde jullie gisteren ook nog voorbij komen, bij paul rabbering of gerard ekdom, weet niet meer welk programma er op stond. Klonk goed!

Technobeat


Net het nummer op YouTube weer beluisterd , het is echt is een Sterk nummer . :Y
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

grohllebol

Wij doen mee aan de coverbandwedstrijd van .nl (en benelux ;) ). 19-4 staan we (BeaD) als 2e op het podium voor een regionale voorronde van The Clash of the Coverbands, Benelux editie.



Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Mapexmepper


Op 6 April in Boullion, op "Le grand feu" spelen met uitzicht op de burcht van Boullion !! Vorig jaar ook gespeeld daar en wat een heerlijk publiek daar !!

Allen dus uitgenodigd  *D

Lijkt me leuk, kan ik meerijden?  :+

steef224

De optredens beginnen lekker binnen te druppelen!
13-04-2013 - irish pub paddy's in Gouda  (Punkrockband TV Yellow, een en al energie)
29-04 (Koninginennacht) - Rockcafé Lazaru's (leiden) (Coverband Vanilla Cream Injection, een en al party!)

Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

groovemaker

Met mijn band Free Floating:

11 April, Poppodium Romein, Leeuwarden
27 April, Koninginnedag, raadhuisplein, Franeker
12 Mei, Leeuwarden (locatie nog niet bekend )
25 Mei, Straatfestival Leeuwarden
8 Juni, Theater Koornbeurs, Franeker
16 Juni, Zilverstraatkerk, Franeker
23 Juni, Sneek (locatie nog niet bekend)
17 Sept, Agrarische dagen optreden met Orkesten en als 'hoofdact', Franeker
24 Sept, Sneek ( locatie nog niet bekend)
If it's too Loud you're too old!

Omhoog